Advies over gevolgen na een auto ongeluk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies over gevolgen na een auto ongeluk

Goede morgen,

Dit is mijn 1e post op deze forum.

Afgelopen jaar in april heb ik een auto ongeluk gehad, nu naar veel moeite mag ik weer gaan trainen onder begeleiding.

Nu gaat de tegenpartij moeilijk doen, omdat ik als eis wil dat ik 100% herstel en weer terug op mijn oude niveau wordt.

Zo als ze nu praten, willen ze alleen herstel doen, maar wat ik vaak hoor, maar nog niet gevonden via internet rechtzaken is dat ze je moeten terug brengen hoe je was voor het ongeluk.

Ik zou het erg zonde vinden om bijna 3 jaar veel trainen alles weg te gooien en nooit meer het overnieuw opbouwen.

Supplementen zal denk altijd moeilijk zijn om het terug te vorderen als ik dit zou gebruiken in mijn herstel periode, wat wel geadviseerd is door de sport instructeur die mij begeleidt in het herstel periode.

Er is nu een eis neergelegd om rond de 200-250 euro te besteden aan supplementen per maand, dit bedrag kwam de instructeur mee aan. (exclusief andere kosten zoals sportabo en begeleiding natuurlijk)

Wat voor supplementen zou ideal zijn voor om terug te komen in mijn oude figuur???

Ik deed vroeger 2/3 krachtsport en 1/3 cardio en trainde 4 a 5 x per week.

Graag hoor ik hier meer advies over mensen

Alvast bedankt.

In ieder geval wil ik jou sterkte toewensen met je herstel en je rechtzaak...

Jij heb een sportbegeleider.hij kan jou toch adviseren welke supp's je kan nemen....

Comment

gewoon je voeding en een simpele whey shake.. alleen twijfel ik of je dat nodig hebt. En nibor is heel scherp..je hebt toch een trainingsinstructeur
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

wat gebruikte je vroeger dan? of niks? want als het toen lukte waarom zou het dan nu niet weer lukken op dezelfde manier.

supplementen zijn geen wondermiddel heh, zijn middelen om de details te verbeteren. het begint allemaal bij voeding, training en rust!

Comment

Dit is me ooit is als advies gegeven door een instructeur.

Creatine, cell mass:

Cell Mass AVPT - Body Supplies Sports Nutrition - Body Supplies

whey, voor overdag en na trainen iso whey v2:
          Iso Whey V2 - Body Supplies

whey, voor voor het slapen gaan, casein supreme:
          Casein Supreme - Body Supplies
          omega 3-6-9:
          Tested Omega 3-6-9 - Tested Nutrition - Body Supplies

vitaminen:
          ADAM - Now Foods - Body Supplies

pre workout:
          SuperPump 250 - Gaspari - Body Supplies

intra-workout:
          Aminocell - Nutrabolics - Body Supplies

Wie zou mij advies kunnen geven op wetgebied? volgens mij moet je kunnen eisen..ik was groot door aantal jaren te trainen en nu helemaal vanaf 0 weer beginnen, met veel complicaties zoals hoofdpijn etc.

Comment

Ik ben geen advocaat ofzo... maar ik denk dat je het kan shaken.
            Supplementen zijn niet nodig om te herstellen of om te komen waar je was.
            Je zal er alleen misschien net ietsje sneller komen.

Sowieso voegen supplementen zo weinig echt to. Laatste paar procentjes misschien.
            Je hebt dan bijna meer kans met geld wat je kwijt bent aan je dieet vergoed vragen

Die bakjes kwark, pakjes kipfilet etc... gaan veel meer kosten dan een paar sups
            Fear is the mind killer

Comment

jij hebt als eis dat je 100% herstel wilt ? En hiermee doel je op je uiterlijk voor je auto ongeluk ?

Comment

Vind het maar rare bedoening..
                Geld vragen voor sups wegens een ongeval?

Trouwens, hoe kan jij bewijzen dat je nog niet 100% herstelt bent? Misschien kon je vroeger ook maar zoveel liften etc.

Ik sluit me aan bij sf, je kan het shaken.
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

klopt, ik wil terug hoe ik was...

ze moeten je terugbrengen officieel staat ergens in de wet, maar waar welke eisen staan hier op.

er word een totaalplaatje gemaakt, kwa eten, supps, begeleiding revalideren van herstel tot basis uithoudingsvermogen om zelfstandig te trainen. Volgens instructeur 1 jaar...:S
                  Last edited by Commando1980; 28-01-2011, 21:34. Reason: ...

Comment

Originally posted by Commando1980 View Post

ze moeten je terugbrengen officieel staat ergens in de wet, maar waar welke eisen staan hier op.

er word een totaalplaatje gemaakt, kwa eten, supps, begeleiding revalideren van herstel tot basis uithoudingsvermogen om zelfstandig te trainen. Volgens instructeur 1 jaar...:S
                    Vraag het anders ff bij TROS RADAR of DE OMBUDSMAN...

Comment

Originally posted by Commando1980 View Post

Ze moeten ervoor zorgen dat je weer kunt functioneren zoals voor de ongeval..

De kosten voor supplementen wordt niet vergoed.

Ik vind het jammer dat mensen dit soort dingen verwachten.. Verzekeringspremies zijn al hoog genoeg.
                      Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

250 pmaand voor supps?

Comment

Damn wil ik ook wel ...minus dat ongeluk

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                            Damn wil ik ook wel ...minus dat ongeluk
                            Sorry hoor...maar heb jij ook nuttige reacties????

Comment

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, zie hier een citaat van je nibor :
                              Originally posted by nibor76nl View Post
                              ouwe snoeperd
                              Erg nuttig die reactie.

Lijkt me stug dat je alle supps vergoed kunt krijgen, maar ik denk toch dat je de zaak voor zal moeten leggen aan iemand die er meer verstand van heeft, denk niet dat iemand je hier goed voor kan lichten.. Sterkte iig!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X