Originally posted by tinybite
View Post
Foto's Bulk Karwan 2
Collapse
X
-
Originally posted by karwan2 View Postjaa kcal.. en ik weet ik krik het soms op met 200kcal als ik blijf hangenSquat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Je moet je behoefte niet berekenen want dit is toch niet accuraat, kan je enkel gebruiken als indicatie.
Gewoon aan de hand van de kcals dat je eet en de vooruitgang die je maakt uitzoeken wat je behoefte ongeveer is en deze varieert zelfs nog met de tijd.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
21 mei 2014 wil ik weer foto's van je zien!
De rest van de tijd moet je alleen eten,trainen ,rusten,................en geen 100000000 topics aanmaken
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postyes sir bosses!
maar ik denk wel over weekje of 3 even weer wat foto's
ik zie aardig verschil
of iig de eerst 6 maanden niet!
"Een aardig verschil" is niet goed genoeg om foto's te laten zien en voor jou met je doelen om te blij mee te zijn.
Natuurlijk is het goed dat je vooruitgang ziet,maar een groot verschil (of niet) zie je pas als je de foto van nu naast de foto over 6 maanden legt.
je hebt nu 1000 topics geopend over training / voeding ect ,dus je zou moeten weten wat je moet doen.
dus focus je tijd u eens (extra) op je training ,voeding ,rust en laat over 6 maanden een karwan 2.01 zien!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View Postvoor jezelf moet je lekker zoveel foto's maken als je zelf wil,maar je moet ze alleen hier niet posten.
of iig de eerst 6 maanden niet!
"Een aardig verschil" is niet goed genoeg om foto's te laten zien en voor jou met je doelen om te blij mee te zijn.
Natuurlijk is het goed dat je vooruitgang ziet,maar een groot verschil (of niet) zie je pas als je de foto van nu naast de foto over 6 maanden legt.
je hebt nu 1000 topics geopend over training / voeding ect ,dus je zou moeten weten wat je moet doen.
dus focus je tijd u eens (extra) op je training ,voeding ,rust en laat over 6 maanden een karwan 2.01 zien!
klopt ik weet nu wel wat ik hier en daar moet doen .
ik maak wel foto's voor me zelf is wel handig .
als ik ze vergelijk met die van bijv over 1 jaar
maar is goed over 6maanden foto 's '
thanks ..Lost all i got
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postmooi tekstje ,
klopt ik weet nu wel wat ik hier en daar moet doen .
ik maak wel foto's voor me zelf is wel handig .
als ik ze vergelijk met die van bijv over 1 jaar
maar is goed over 6maanden foto 's '
thanks .."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment