Foto's Bulk Karwan 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je doet clean bulk, maar als ik jou was zou ik vreten als een gek. dat je wat vetter wordt maakt geen reet uit, die cut je er toch wel vanaf de laatste maanden. ga er een jaar kei hard tegenaan en vreet goed, focus niet teveel daarop. en train, eet, slaap etc

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
      Je doet clean bulk, maar als ik jou was zou ik vreten als een gek. dat je wat vetter wordt maakt geen reet uit, die cut je er toch wel vanaf de laatste maanden. ga er een jaar kei hard tegenaan en vreet goed, focus niet teveel daarop. en train, eet, slaap etc
      nee man is zonder ik ga zelf goed zo als ik nu doe
      Lost all i got

Comment

cleanbulk is toch wat zo'n beetje dit hele forum doet?

Comment

het is maar hoe je cleanbulk ziet.

Comment

Ja

clean voeding staat los van de hoeveelheid die je neemt.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              Ja

clean voeding staat los van de hoeveelheid die je neemt.
              Inderdaad, clean bulk vind ik ook zo'n wazige term.

Een bulk hoort altijd te bestaan uit een overschot aan kcal door "clean" voedsel. Bulken is iets anders dan junken.
              Squat 5 x 147.5
              Bench 5 x 122.5
              Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                Een bulk hoort altijd te bestaan uit een overschot aan kcal door "clean" voedsel. Bulken is iets anders dan junken.
                Nee hoor, je zult alleen het beste resultaat halen met een kcal overschot met "clean" voedsel in tegenstelling tot bulken met meer junk food.
                Last edited by Mvos; 21-05-2011, 12:01.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                  Nee hoor, je zult alleen het beste resultaat halen met een kcal overschot met "clean" voedsel in tegenstelling tot bulken met meer junk food.
                  Ja, dat is toch wat ik zeg?

Bulken doe je dmv overschat aan kcal met schoon voedsel, zo "hoort" het. Niet door extra pizza's en patat naar binnen te trappen.
                  Squat 5 x 147.5
                  Bench 5 x 122.5
                  Deadlift 5 x 180

Comment

oftewel voedsel waarop je gaint
                    junkfood zal je alleen maar vetter maken waardoor je minder "" clean "" blijft

Comment

• Originally posted by tinybite View Post
                      oftewel voedsel waarop je gaint
                      junkfood zal je alleen maar vetter maken waardoor je minder "" clean "" blijft
                      Als je maar genoeg kcal's (uit verschillende bronnen) naar binnen gooit zul je overal op gainen.
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• jaa je kan gewoon bulken met een pizza van 500kcal per dag is geen probleem.
                        als je maar aan je macro's komt
                        Lost all i got

Comment

• Originally posted by FlorisPL View Post
                          Ja, dat is toch wat ik zeg?

Bulken doe je dmv overschat aan kcal met schoon voedsel, zo "hoort" het. Niet door extra pizza's en patat naar binnen te trappen.
                          ik vind verse pizza anders een prima bulkmeal, neem bijvoorbeeld een pizza pollo.. dat is een pizza met kip en groente en je zit zo aan 7/8-honder kcal. Werk zelf in een pizzaria, en doe t zelf dus ook af en toe. Wat minder kaas/saus, en wat meer kip en groente.
                          I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

• Wat heeft een pizza met cleanbulk te maken. Zo zie je maar weer dat de definitie van ''Cleanbulk'' voor iedereen anders is. De extra kcal (500 of meer) moet je uit roodvlees,aardappelen,pasta etc halen, zo zuiver mogelijk!

Comment

• Originally posted by karwan2 View Post
                              jaa je kan gewoon bulken met een pizza van 500kcal per dag is geen probleem.
                              als je maar aan je macro's komt
                              Jaaaaaa, doe dat dan eens een keer zou ik zeggen. Zet je wellicht eens een pak massa mee aan
                              Squat 5 x 147.5
                              Bench 5 x 122.5
                              Deadlift 5 x 180

Comment

• doe ik zo vaak lees de topic op bb .com if its in your macro's
                                die mensen eten niet normaal veel zelf pro bb'rs
                                als het maar in hun macro's past
                                wrm zou je vet gainen als je gewoon aan je macro's komt met anderen voedsel ?
                                Meals Eating Now XIII - Page 62 - Bodybuilding.com Forums
                                Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X