misschien geen vet maar iig wel vocht door de zout enzo. Ook zijn de vetten uit een pizza voor een groot deel verzadigd.
Foto's Bulk Karwan 2
Collapse
X
-
Oke, stel dat het klopt dat je kunt bulken en massa aankomt zondat dat je vet wordt door al die '' troep '' die je naar binnen stopt. Hoe zit het dan met cutten? geldt hier dan de zelfde regel dat je alles kunt eten wat je wilt, als je maar bij de macro's blijft die je nodig hebt? dan vervalt dus alles, alle regels, alle richtlijnen waar we ons aan moeten houden. Wat juist zo belangrijk is voor een bodybuilder, het schoon eten en vvm aankomen, zou dus geen kunst meer zijn. omdat iedereen kan vreten wat die wilt, zolang hij of zij maar binnen de macro's blijft. ik vind dit echt bullshit, en ook een schop tegen de schenen voor alle mensen die zich strikt willen houden aan de rules of bb.
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostOke, stel dat het klopt dat je kunt bulken en massa aankomt zondat dat je vet wordt door al die '' troep '' die je naar binnen stopt. Hoe zit het dan met cutten? geldt hier dan de zelfde regel dat je alles kunt eten wat je wilt, als je maar bij de macro's blijft die je nodig hebt? dan vervalt dus alles, alle regels, alle richtlijnen waar we ons aan moeten houden. Wat juist zo belangrijk is voor een bodybuilder, het schoon eten en vvm aankomen, zou dus geen kunst meer zijn. omdat iedereen kan vreten wat die wilt, zolang hij of zij maar binnen de macro's blijft. ik vind dit echt bullshit, en ook een schop tegen de schenen voor alle mensen die zich strikt willen houden aan de rules of bb.
Als je nou ff logisch nadenkt, 100g koolhydraten zijn 400 Kcal. Een Kcal is een maatstaaf voor energie. Dus qua energie inname maakt het geen drol uit of je 100g rietsuiker naar binnen werkt, of 100g zilvervliesrijst.
Maar als je nu ff nadenkt, wat is denk je beter voor je lichaam, 100g zilvervliesrijst of 100g rietsuiker?
In een bulk is het meest belangrijk dat je aan je totale Kcal aantal komt. Je kan nog zo clean eten, als je -200 Kcal zit op dagbasis zal je geen spiermassa aanzetten.
Terwijl als je met het meest dirty dieet wat er bestaat op +200 zit, zal je wel spiermassa aanzetten.
Dus energie-inname afgestemd op je doelen is het meest belangrijk. Maar vlak daarna komt het soort voedsel. Hoe cleaner, hoe beter het is voor je lichaam en hoe minder groot de kans is dat het naar de vetdepots gaat.Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postzou kunnen maar als ik naar die bb'rs op bb.com zijn ze niet alemaal vet of dik ofso
zitten aardig groten bb'rs tussen die dat doen
Ik post even wat pictures van meals van die gasten:
Yogurt met twix caramel saus en slagroom
RoomboterCake met pindakaas
Hotdogs met chorizo/kaas kaas met ketjup en bruine bonen. krieltjes in olijfolie gebakken
Meals om te janken, en dit is niet alles... ben maar niet bang zo zijn er 62 paginas vol met deze meuk. Heel veel gasten zijn overgestapt op IIFYM (if it fit your macros) ik lach me kapot hier. Kan iemand mij vertellen wat hier goed aan is, en wat er mis is met het eten hiervoor?
Comment
-
niet de meest logische antwoord
@ herman ik zie ook die dingen .
het kan gewoon blijbkaar als het maari nje macro's past
ik geil wel op die eten van hun maar
ik wil iemand kennen die het test en met ervaring zegt dat het gewoon kan
tot die tijd doe ik het niet jongLost all i got
Comment
-
Je moet gewoon een beetje een balans vinden imo. Je hoeft echt niet te mierenneuken over elke kcalorie die je naar binnenwerkt, en als je een keer iets meer zout binnenkrijgt is dat imo ook echt geen probleem.. Zorg gewoon dat je over het algemeen goed gezond eet en dan maakt het niet uit als je af en toe wat minder goed eet. Hoe verklaar je anders dat er zat gespierde kerels rondlopen zonder dat iedereen zo moeilijk doet over zn voeding? Tuurlijk, sommigen gebruiken anabolen, maar het is echt niet zo dat iedereen die ook maar wat gespierd is zo ontzettend "moeilijk" doet over alles zoals op fora.. Zeker op jouw (en mijn) leeftijd zul je prima gains maken met gewoon gezond eten zonder moeilijk te doen met de ingewikkeldste schema's.. Als jij je daar wel goed bij voelt moet je het vooral doen, maar dan moet je ook niet zeuren over mensen op andere fora die alles eten wat ze willen als het in hun macro's past..
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postdoe ik zo vaak lees de topic op bb .com if its in your macro's
die mensen eten niet normaal veel zelf pro bb'rs
als het maar in hun macro's past
wrm zou je vet gainen als je gewoon aan je macro's komt met anderen voedsel ?
Meals Eating Now XIII - Page 62 - Bodybuilding.com Forums
vraag me af ook of ze het echt eten, of niet van internet hebben gehaald.
zit geen een echte ''droge'' maaltijd bij, iig hoef ik het niet te proberen, binnen no-time ben ik bloated dan..
daarnaast wil ik het zelf ook niet eens, duurt allemaal veel te lang om klaar te maken, long live chikken in the microwaveMake it happen, shock everyone!
Comment
-
bb.com style!!!
http://imagecdn.bodybuilding.com/img...v9w2Lh0220.jpg
het zijn gewoon dikzakken die iet wat gezonder wilde leven, en wat gaan spelen met gewichten!!!Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Paar nieuwe foto's voor mijn topic.
beetje progress zie je niet veel maar van mijn hele gym hoor ik dat ik gegroeid ben voller etc etc.
deze foto's zijn van ongeveer paar maanden terug ik begon met bulken met 52kilo nu weeg ik 61kilo en in avond 63kilo kunnen jullie mijn vet gokken plox.
hier me foto's van 2maanden bulken
http://forum.bodynet.nl/algemeen/452...tml#post808021
ik heb nog oudere foto's op deze forum maar kan ze niet 1 2 3 vinden.
graag wat reactiesLost all i got
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment