Foto's Bulk Karwan 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by yvesb View Post
    dat vraag ik me dus af nu.... je maakt wel meer gains in het begin dus heb je meer eiwit nodig toch?
    Je moet het zo zien, je hebt een target stel karwan zijn nieuwe korte termijn target is: 65 kilo.

dan zit moet hij dus ongeveer bulken op 3000 kcal, wat dus weer een nieuwe verhouding zorgt. Heeft hij dit doel gehaald, zet hij een nieuwe doel voor zich zelf: 70 kg. Ook hierbij weer niewe verhoudingen. Dus je moet gewoon korte termijn doelen stellen en daarop je voeding aanpassen.

Voor de cut is extreem hoog in eiwitten ok, want anders haal je nooit je kcal eruit

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      Je moet het zo zien, je hebt een target stel karwan zijn nieuwe korte termijn target is: 65 kilo.

dan zit moet hij dus ongeveer bulken op 3000 kcal, wat dus weer een nieuwe verhouding zorgt. Heeft hij dit doel gehaald, zet hij een nieuwe doel voor zich zelf: 70 kg. Ook hierbij weer niewe verhoudingen. Dus je moet gewoon korte termijn doelen stellen en daarop je voeding aanpassen.

Voor de cut is extreem hoog in eiwitten ok, want anders haal je nooit je kcal eruit
      jah dat snap ik ook wel goos haha
      maar jij heb het over dat het te hoog is... als jij zoveel mogelijk spiermassa wil behouden en je bent beginnenr hoef het toch niet te hoog te zijn

Comment

• Originally posted by yvesb View Post
        jah dat snap ik ook wel goos haha
        maar jij heb het over dat het te hoog is... als jij zoveel mogelijk spiermassa wil behouden en je bent beginnenr hoef het toch niet te hoog te zijn
        Meeste beginnerns hebben ook massa nodig.

Maar om spiermassa te behouden als beginnen eet je op behoefte toch of mischien iets erboven. Dan kan je wel zorgen dat die hoog is aangezien je be
        st low in carb zit toch? Dus verdeling kh ongeveer: 50/30/20 of mischien wel 50/20/30.

je eiwitten moeten juist hoog zijn omdat je anders nergens je voeding uit kan halen behalve kh

Comment

• ik ga morgen mijn IF + iifym log openen of vanavond laat.
          het word moeilijk de eerste dagen maar heb het er voor over.
          3grote meals van rond 1kcal
          ik zeg nu alvast dat ik niet elke dag aan IIFYM ga doen maar wel elke dag vasten.
          Lost all i got

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
            Meeste beginnerns hebben ook massa nodig.

Maar om spiermassa te behouden als beginnen eet je op behoefte toch of mischien iets erboven. Dan kan je wel zorgen dat die hoog is aangezien je be
            st low in carb zit toch? Dus verdeling kh ongeveer: 50/30/20 of mischien wel 50/20/30.

je eiwitten moeten juist hoog zijn omdat je anders nergens je voeding uit kan halen behalve kh
            daarom ben ik heilig ervan overtuigd dat een beginner nooit moet cutten of hij moet boven de 18% zitten
            Ik lees echt dat de meesten hier allemaal fratsen gaan uithalen... heb geen nut eet gewoon goed en hoog in eiwitten

Comment

• ik las in de nieuwe flex dat je dit het best kon hanteren voor meer massa:
              en voor mij werkt het goed de laatste dagen.

55 kcals per kilo lichaamsgewicht.
              tegen de 4,4gram eiwit per kilo lichaamsgewicht.
              1,65 gram vet per kilo lichaamsgewicht.
              6,6 gram koolydraten per kilo lichaamsgewicht(op trainingsdagen).

als je er voor kiest wat minder te eten op rustdagen schrap je alleen wat carbs en geen vetten en eiwitten.

dit bevalt me echt heel goed.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                ik las in de nieuwe flex dat je dit het best kon hanteren voor meer massa:

als je er voor kiest wat minder te eten op rustdagen schrap je alleen wat carbs en geen vetten en eiwitten.

kerel wil je niet de grond in boren ofzo maar je gas gaf laatst nog aan dat je was begonnen met trainen.. nu train je 1 maandje ofzo? Dan maak je al genoeg 'gains'.. dus om nou te zeggen dat dat helpt bij jou.. ja geloof ik best
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by maar7en8;832521[B
                  ]ik las in de nieuwe flex dat je dit het best kon hanteren voor meer massa[/B]:

Is voor iedereen anders. Dit is een goede richtlijn die voor de meeste waarschijnlijk wel zal werken. Maar niet voor iedereen natuurlijk. Een ecto van 55kg heeft minder nodig dan een reus van 100kg
                  Failure is your friend

Comment

• Hoi karwan!

Zoals je kunt zien heb ik ook al een log geopend, ik zit nu op 3000 kcal behoefte.
                    En ik weeg nu 59.5 kg en per maaltijd probeer ik rond de 25 - 40 eiwitten te zitten. Leuk om mijn progress met de jouwe te vergelijken!

succes nog
                    Eat clean and train hard...

Comment

• Qua eiwitten zit ik altijd tussen de 3-4g eiwit per kg, dus dat zit wel goed. Anders ga ik richting de 500g carbs op trainingsdagen..

Succes karwan..
                      "Straight outta gym"

Comment

• Follow my @ my iifym +if log ! http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/46596-karwans-super-duper-if-iifym-log.html
                        Lost all i got

Comment

• Originally posted by Bodard View Post
                          Hoi karwan!

Zoals je kunt zien heb ik ook al een log geopend, ik zit nu op 3000 kcal behoefte.
                          En ik weeg nu 59.5 kg en per maaltijd probeer ik rond de 25 - 40 eiwitten te zitten. Leuk om mijn progress met de jouwe te vergelijken!

succes nog
                          yeah
                          Lost all i got

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                            en ben nog zo droog als een kurk
                            (en dat is dan weer niet positief)
                            tja

waarom doe je dan ook HIIT na elke training als je een BF van 8% ofzo hebt

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                              tja

waarom doe je dan ook HIIT na elke training als je een BF van 8% ofzo hebt
                              omdat het me een kick geeft om te doen.
                              en een goede conditie is me ook wat waard.
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Zo dacht ik ook eerst maar nu neem ik genoegen met low/mid intensity na de training

liever 1 a 2 kilo zwaarder aan het eind van de maand dan een goede conditie die ik toch wel behoud met gemiddelde cardio.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X