ik zeg tog duidelijk vroeger ook (EEN PAAR MAANDEN TERUG) voor de duidelijk hijd maarja ik ben het met je eens ik ben in de jaren 2000 opgegroeit en heb daar niks tegen .
''je mag nog niet zo veel''
Collapse
X
-
In België zou er wel zo'n regel zijn dat je pas mag krachttrainen vanaf je 16 en bodybuilden vanaf je 18. En dat heb ik niet vernomen van de lokale fitness.
Hoe dan ook is dit waarschijnlijk bedoeld voor in de professionele sportwereld, wedstrijden enzo dus. Volgens mij kan het sowieso geen kwaad om vroeger te beginnen als je voldoende geinformeerd bent.Chaos. Panic. Disorder. My work here is done
Comment
-
Volgens mij is dit gewoon indekken vanaf hun kant. Ik denk dat ze de verantwoordelijkheid niet willen nemen om iemand die in de groei is te begeleiden. We hebben hier ook een sticky staan over tienertraining: http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...tml#post468391 Misschien kun je daar tips uit halen en eens overleg plegen met een instructeur, eventueel bij een andere sportschool.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Cali View PostIn België zou er wel zo'n regel zijn dat je pas mag krachttrainen vanaf je 16 en bodybuilden vanaf je 18. En dat heb ik niet vernomen van de lokale fitness.
Hoe dan ook is dit waarschijnlijk bedoeld voor in de professionele sportwereld, wedstrijden enzo dus. Volgens mij kan het sowieso geen kwaad om vroeger te beginnen als je voldoende geinformeerd bent.
ik weet allesinds dat ik alsk 15 was ook nog niet mocht aan KT doen van mn atletiektrainer, heb me dan lekker toch bankje, barbell 2 db's en wat schijven gekocht en thuis lichtjes begonnenRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
maar ik vind het nog steeds een beetje raar want toen ik 12 was en daarzo nog dat kindergedoe deed mochten wat vrienden van mij die toen al 14 waren wel krachtsporten. maar ik zal het er wel over hebben met die toezichthouder en als ik niet mag krachtsporten word het denk ik maar een flink end fietsen voor een sportschool. of ik moet me mam lief aan kijken en dan brengt ze me wel in plaats van dat ik moet gaan fietsen maar ik hoop dat die toezichthouder zegt dat ik het wel mag
Comment
-
Originally posted by Cali View PostIn België zou er wel zo'n regel zijn dat je pas mag krachttrainen vanaf je 16 en bodybuilden vanaf je 18. En dat heb ik niet vernomen van de lokale fitness.
Hoe dan ook is dit waarschijnlijk bedoeld voor in de professionele sportwereld, wedstrijden enzo dus. Volgens mij kan het sowieso geen kwaad om vroeger te beginnen als je voldoende geinformeerd bent.
Comment
-
Originally posted by El_Loco View PostDude je praat echt bullshit... in België wordt juist minder naar leeftijd gekeken dan in Nederland als ik het hier zo hoor... Bij ons stap je gewoon de sportschool binnen zeg je: He ik wil krachttrainen en nadat je het abbo hebt betaald kan je al aan de slag met of zonder begeleiding...Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
volgensmij kijken ze ook een beetje naar je lengte en gewicht of hoe je der uit ziet .
als je als een super ecto binnekomt zwaar ondergewicht gaan ze je echt niet laten trainen.
als je als 14 jarige ofso best wel lang bent en al zwaar dan laten ze je echt wel trainen .
mijn theorieLost all i got
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postdenk toch echt van niet hoor.. als je dat hebt meegemaakt zal dat in een kleinere gym geweest zijn, die blij was met lid extra.. maar in de grotere ketens doen ze dit echt niet.. vanaf 16 pas
Comment
-
Originally posted by El_Loco View Postdie blij was met een lid extra... haha je daarom dat het elke avond stampvol zit... geloof me op een lid meer of minder kijkt de uitbater echt niet hoor Moet je mij ook even uitleggen waarom er dan al powerliftwedstrijden gehouden worden voor jongens die jonger dan 16 zijn???
ik zeg alleen maar dat waar ik eerste keren probeerde dat het krachtgedeelte enkel 16+ was... heb zelfs ergens gezeten waar ik als ik 17 was enkel op de toestellen mocht... geen losse gewichten onder de 18!
zijn mijn regels niet he gozer, ik vond het ook maar dwaas zeRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
6 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment