Spiegels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spiegels

Hey.. Ik vroeg me af of nog mensen dit hebben

In de ene spiegel lijk je super zwaar en droog en dan 2min later kijk je in een andere en lijk je vel smaller en een pak minder droog.
    Lijkt me ook als je verder van die spiegel staat dat je lijnen er nog veel scherper uitzien

ik snap wat je bedoeld de ene dag zie ik er groot uit de andere dag zie ik er als een ecto uit in de spiegel
    denk dat het meer psychologisch is
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Spiegel bol hol of schuin misschien
      Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

Comment

Lichtinval.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

volgens mij vooral lichtinval, als het goed valt zie je mooi alle spieren en ziet het er droog uit, wat natuurlijk ook wel zo is.

Comment

jep het is lichtinval heeft iedereen
            Lost all i got

Comment

heeft inderdaad met lichtinval te maken
              Building to a better me

Comment

kut lichtinval, dat heeft gewoon te maken met de grootte van je johnson

Comment

Dit merk ik ook, klinkt heel vreemd maar als ik overdag in de badkamer in de spiegel kijkt ziet mijn gezicht er een stuk minder droog uit dan in de spiegel in de gang. Maar dit komt dus ook door de lichtinval.

Groeten Swekie

Comment

jaaaa komt heel bekend voor. soms lijke gasten veel groter in bepaald licht zie je zo buiten is het toch wel een lachertje

Comment

Lichtinval kan een factor zijn, maar ook goed of je vocht vast houdt, dit kan ook nog eens voor verschil zorgen, niet veel, maar het kan er zijn.

Comment

En 's ochtends zie je er natuurlijk ook wat droger uit.

Comment

Ik zie in 2 spiegels er altijd facking droog uit:P en op 1 spiegel minder.

Heeft volgens mij met licht te maken, niet met vocht vasthouden. Wel een beetje ofc maar neit zo gigantisch verschil

Comment

Ja oude spiegels zijn vaak licht gebogen, waardoor het spiegelbeeld dus wordt verstoord. Het beste is om gewoon onder constante lichtinval fotos te maken.
                            Laissez Faire

Comment

De lijnen worden scherper als je meer afstand neemt omdat je dan vage schaduwen als een zwart streepje begint te zien. Daarom ziet iedereen er op z'n avatar beter uit dan in het echt
                              Ssssmoking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X