Enorme puistjesuitbreking

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enorme puistjesuitbreking

Heey jongens,

Heb nu een week of 2 ineens last van enorme puistjesuitbrekingen. Echt me rug zit helemaaal onder me borst begint ook vol te lopen.

Dingen die veranderd zijn:

Protein perfection mix van body en fit shop
    amino van olimp
    noxipro hogere doseringen.

Welke van deze kunnen boosdoeners zijn of zijn er andere redenen?

Originally posted by talalelh15 View Post
    Heey jongens,

Heb nu een week of 2 ineens last van enorme puistjesuitbrekingen. Echt me rug zit helemaaal onder me borst begint ook vol te lopen.

Dingen die veranderd zijn:

Protein perfection mix van body en fit shop
    amino van olimp
    noxipro hogere doseringen.

Welke van deze kunnen boosdoeners zijn of zijn er andere redenen?
    Noxipro stimuleert extreem de aanmaak van testosteron en deze verandert de talgproductie.
    Doet medisch hoger laboratorium onderwijs, en weet veel van hormoonhuishouding.

Comment

zijn het echt puistjes of alleen rode ronde plekken? Ik heb 2 keer 1 week er last van gehad.. het zat op me arm borst buik en rug... weet nog steeds niet hoe het kwam.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
        zijn het echt puistjes of alleen rode ronde plekken? Ik heb 2 keer 1 week er last van gehad.. het zat op me arm borst buik en rug... weet nog steeds niet hoe het kwam.
        Nee wel puistjes man, maar echt 1 plek heel veel. En derest niet zeg maar. Ben ook ff gestopt met noxipro.

Comment

hoop echt dat het niet aan de protein perfection ligt want daar heb ik me net 4.5kg van besteld...
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

probeer eens een paar dagen geen protein perfection mix binnen te krijgen.. kijken of het weggaat.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
              hoop echt dat het niet aan de protein perfection ligt want daar heb ik me net 4.5kg van besteld...
              Normaliter ligt het daar niet aan. Heb hiervan ook al twee potten van 4.5 kg geconsumeerd en heb er geen last van. Indien het bij jou wel voorvalt, ben ik wel zo vriendelijk op je pot over te nemen tegen een vriendenprijsje
              RAW: 155 - 155 - 220
              EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                Normaliter ligt het daar niet aan. Heb hiervan ook al twee potten van 4.5 kg geconsumeerd en heb er geen last van. Indien het bij jou wel voorvalt, ben ik wel zo vriendelijk op je pot over te nemen tegen een vriendenprijsje
                haha is goed hou ik in gedachten wellicht begin ik er in juli aan ofzo, heb nog restje basic bulk whey dat eerst op moet
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Om even toch te kijken wat het nou is, stop ik eerst ff weekje met noxipro. Verdwijnt het, dan ligt het daar aan. Anders stop ik ook met protein perfection mix en dan kijken we hoe dat gaat.
                  Wel echt vervelend, vind dat protein mix zo goed werken.

Comment

Heb van meerdere mensen gehoord die B&F shop proteine gebruiken dat ze hier last van hebben, ikzelf included.

Gebruik nu andere eiwitten (Fit Nutrition) en de puistjes zijn ook weer verdwenen.

Dit merk is overigens (nog) niet in NL te krijgen, maar binnenkort zal hier verandering in komen

Comment

Klinkt mischien raar, maar als ik me niet douche na de training en dat 3 trainingen achterelkaar krijg ik pukkels op de borst en rug heb ik gemerkt, met niet douche bedoel ik in een tijdsbestek van 2 uur na de training.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

ik heb ook last van puistjes. vooral op me borst en me rug. het is vrij normaal. Vooral in de pubertijd
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik had al jaren geen last meer van puistjes maar toen ik begon met goed eten en whey te gebruiken kreeg ik weer last hiervan, in mijn gezicht nauwelijks, maar wel op mijn borst en rug.

Wat ik doe, en ik weet niet of alles helpt, maar de combinatie werkt wel, want heb er nu nauwelijks last van terwijl ik wel elke ochtend shake neem:

-biergist
                          -goed afdrogen na douchen
                          -zonnebank
                          -scrubben (rug/borst)
                          -gewone vitamine pil
                          -en een pil voor extra zink en selenium

Comment

Een eiwit-rijk dieet zorg voor snellere acné vorming.
                            Zit op dit moment aan de roaccutane omdat het sinds het eindigen van mijn kuur echt een stuk ernstiger werd.
                            Wordt nu langzaam maar zeker minder
                            "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by quartermaster View Post
                              Noxipro stimuleert extreem de aanmaak van testosteron en deze verandert de talgproductie.
                              Daar wil ik wel eens meer van weten, waar haal je deze info vandaan?
                              Never Back Down.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X