111 Euro per 4 maanden, 25 euro inschrijfgeld.
Inschrijfkosten bij sportschool
Collapse
X
-
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat alle bedrijven dat gaan invoeren, inschrijfkosten e.d.
Ook de supermarkten gaan dat doen binnenkort. Dus je moet eerst betalen om iets te mogen kopen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by costina View Post20 euro per maand verder niks en mag onbeperkt sporten vind al die sportscholen die zo duur zijn echt belachelijk gaat nerges over
je hebt niet de perfecte spullen nodig om groot te worden geloof me.
@marnop supermarkten hoe gaat dat dan werkenLost all i got
Comment
-
Ik vind het overigens te gek voor woorden wat de meeste sportscholen voor inschrijf kosten vragen.
bij ons is het totale plaatje 50,- en dan nog eens je abbo (leuke binnenkomer)
Ook een dagpas slaat nergens op zo veel geld als de meeste sporscholen vragen.
je hoeft niet gek op te kijken als ze 10 tot 20 euro ervoor vragen voor fftjes te komen sporten (geen leuk visite kaartje).
inschrijf kosten vind ik hooguit 10,- waard
dagpas 5,-
abbo kosten verschilt per complex maar over de 50,- per maand vind ik de gek.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by marnop View Postik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat alle bedrijven dat gaan invoeren, inschrijfkosten e.d.
Ook de supermarkten gaan dat doen binnenkort. Dus je moet eerst betalen om iets te mogen kopen.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Als student (UvA) betaal ik 132 euro per jaar! Niet de beste faciliteiten natuurlijk, maar sauna's e.d. kunnen me gestolen worden. Wat ik wel ga merken (hopelijk, anders zou ik geen progressie maken) is dat ik tegen de limiet van hun gewichten aan ga lopen. Dumbbells van 20 kg bijvoorbeeld. Inschrijfgeld is gewoon diefstal vind ik.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by marnop View Postik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat alle bedrijven dat gaan invoeren, inschrijfkosten e.d.
Ook de supermarkten gaan dat doen binnenkort. Dus je moet eerst betalen om iets te mogen kopen.
Comment
-
Ook de supermarkten gaan dat doen binnenkort. Dus je moet eerst betalen om iets te mogen kopen..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Heb het even opgezocht voor je:
- 25,- inschrijfgeld
- 25,- administratie kosten
- 55,- per maand
Voor die 55,- kan ik onbeperkt sporten, 7 dagen per week, van 07:00 uur tot 24:00 uur, en onbeperkt groepslessen als spinnen, bodyshape, zumba, etc.No audience. No finish line. Just do it.
Comment
-
Heb vanmiddag nog 2 anderen bezocht, er zijn nu 3 sportscholen op redelijke fietsafstand waar ik uit kan kiezen.
Sportschool 1: zeer kleine gym boven een fabriekspand. Weinig los ijzerwerk, voornamelijk apparaten.
Voordeel: maandelijks op te zeggen, rustige ruimte, ons-kent-ons sfeer, zeer vriendelijk en relaxt personeel, geen gedoe zoals sauna's en zonnebanken
Nadeel: qua krachttrainen beperkt: geen lat machine en niet deadliften, knap aan de prijs (40 p/m en 25 inschrijf)
Sportschool 2: grote landelijke keten, boven een bouwmarkt. Zowel apparaten als veel los ijzerwerk.
Voordeel: zeer ruim opgezet, veel gloednieuw materiaal, 3 cross cable sets, volgens de mensen die er trainen rustig (je hoeft niet op elkaar te wachten), prijs: 29,65 p/m, 25 inschrijf, steeds 3 maanden contract dat automatisch vervalt (met pin betalen ipv incasso), zeer ruime openingstijden (7-23 en 8-15 in weekenden, maar 5 dagen per jaar gesloten)
Nadeel: douchen is niet gratis (50 ct), absoluut gebrek aan sfeer: muziek staat knetterhard en er hangen veel grote tv's
Sportschool 3: centrum dat zich ook op een stuk welness richt. Verdeeld in verschillende zalen, waaronder ook een KT zaal. Veel apparaten, minder los spul dan bij 2 maar nog steeds zeer acceptabel.
Voordeel: op kruipafstand, overzichtelijke kleine zaal
Nadeel: verplicht 6 maanden abo (25 p/m) en 35 euro inschrijf, personeel lijkt minder goed op de hoogte te zijn, veel welness geouwehoer er om heen.
Zit nog even te twijfelen tussen welke ik zal kiezen. Bij nummer 1 en 3 kun je een keer gratis langskomen. Bij nummer 2 betaal je voor 2 weken proefsporten 25 euro. Voor 2 weken vind ik dat op zich niet gek. Welke zouden jullie de voorkeur aan geven?Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostHeb vanmiddag nog 2 anderen bezocht, er zijn nu 3 sportscholen op redelijke fietsafstand waar ik uit kan kiezen.
Sportschool 1: zeer kleine gym boven een fabriekspand. Weinig los ijzerwerk, voornamelijk apparaten.
Voordeel: maandelijks op te zeggen, rustige ruimte, ons-kent-ons sfeer, zeer vriendelijk en relaxt personeel, geen gedoe zoals sauna's en zonnebanken
Nadeel: qua krachttrainen beperkt: geen lat machine en niet deadliften, knap aan de prijs (40 p/m en 25 inschrijf)
Sportschool 2: grote landelijke keten, boven een bouwmarkt. Zowel apparaten als veel los ijzerwerk.
Voordeel: zeer ruim opgezet, veel gloednieuw materiaal, 3 cross cable sets, volgens de mensen die er trainen rustig (je hoeft niet op elkaar te wachten), prijs: 29,65 p/m, 25 inschrijf, steeds 3 maanden contract dat automatisch vervalt (met pin betalen ipv incasso), zeer ruime openingstijden (7-23 en 8-15 in weekenden, maar 5 dagen per jaar gesloten)
Nadeel: douchen is niet gratis (50 ct), absoluut gebrek aan sfeer: muziek staat knetterhard en er hangen veel grote tv's
Sportschool 3: centrum dat zich ook op een stuk welness richt. Verdeeld in verschillende zalen, waaronder ook een KT zaal. Veel apparaten, minder los spul dan bij 2 maar nog steeds zeer acceptabel.
Voordeel: op kruipafstand, overzichtelijke kleine zaal
Nadeel: verplicht 6 maanden abo (25 p/m) en 35 euro inschrijf, personeel lijkt minder goed op de hoogte te zijn, veel welness geouwehoer er om heen.
Zit nog even te twijfelen tussen welke ik zal kiezen. Bij nummer 1 en 3 kun je een keer gratis langskomen. Bij nummer 2 betaal je voor 2 weken proefsporten 25 euro. Voor 2 weken vind ik dat op zich niet gek. Welke zouden jullie de voorkeur aan geven?''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
nja ik heb echt wel wat minder geluk, bij mij in de omgeving heb je 3 fitnesscentra.
2 van 30euro per maand en 1 van 50euro per maand, maar dan wel met alles in. Ik heb voor die van 50euro gekozen omdat de andere 2 gewoon te weinig en echt zeer oude toestellen hadden. Heb gelukkig wel geen inschrijfkosten moeten betalen, net op het moment dat ik me ging inschrijven was er een actie dat dit gratis was
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
6 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment