Inschrijfkosten bij sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

de grootste oplichter is nog steeds David Lloyd dat was toen de tijd 79,50 voor onbeperkt sporten PER MAAND! dan nog is even je 100 eurotjes inschrijfkosten 15 eurotjes voor een pasje en dan ben je er nog niet want het is minimaal 1 jaar contract en als je opzegging niet voor het eind van de 11de maand behandeld is betaal je nog lekker 3maandjes verder en probeer je het dan nog maar een keertje
    Beat that...
    Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Ik betaal 180 euro per half jaar.

Inschrijf was 20 euro.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        nog niets van vernomen, en ben meestal wel aardig op de hoogte
        Wat opvalt: Hoe hoger de inschrijfkosten en hoe meer je per maand kwijt bent, hoe groter de kans dat er geen behoorlijk squat rack en groot assortement losse gewichten / dumbelss aanwezig zijn. Wel aanwezig in dat soort tenten; een enorme hoeveelheid glimmende machines waar je weinig aan hebt.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by costina View Post
          de grootste oplichter is nog steeds David Lloyd dat was toen de tijd 79,50 voor onbeperkt sporten PER MAAND! dan nog is even je 100 eurotjes inschrijfkosten 15 eurotjes voor een pasje en dan ben je er nog niet want het is minimaal 1 jaar contract en als je opzegging niet voor het eind van de 11de maand behandeld is betaal je nog lekker 3maandjes verder en probeer je het dan nog maar een keertje
          Beat that...
          ken d'r nog wel 1tje waar je 27.50 voor tgs sleutel betaalt (om binnen te komen en met die techno gym appratuur je sleuteltje in stoppen en schema erop uitlegen) en nog berg inschrijf kosten moet betalen.
          ook voor volwassenen 80,- per maand ofzo.

ook als je pasje kwijt raakt (wat natuurlijk gebeurd met zo'n klein dingetje) mocht je weer die 27.50 neer leggen.

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Wat opvalt: Hoe hoger de inschrijfkosten en hoe meer je per maand kwijt bent, hoe groter de kans dat er geen behoorlijk squat rack en groot assortement losse gewichten / dumbelss aanwezig zijn. Wel aanwezig in dat soort tenten; een enorme hoeveelheid glimmende machines waar je weinig aan hebt.
          ken 2 sportscholen in de buurt waar ik vaak kom waar bij de 1 waar ik hierboven het over had 2 squat rekken zijn en 1 smit en andere gewoon 1 squat rek. dus dat gaat niet altijd op.
          heb 4 sportscholen in de buurt waarvan de kleinste geen squat rek is (Dus daar kom ik nooit) andere 3 kom ik wel eens waarvan 1 mijn werkplek is.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by costina View Post
            Beat that...
            Mijn god.

Ik heb in Jamaica wel goede sportscholen gezien die $150 per maand waren. Maar door de dollarstand die voordelig staat voor ons, was het op dat moment zon €70 (nu iets over de €100 dacht ik?).
            Maar dat was geen jaarcontract.

Comment

Originally posted by marnop View Post
              ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat alle bedrijven dat gaan invoeren, inschrijfkosten e.d.
              Ook de supermarkten gaan dat doen binnenkort. Dus je moet eerst betalen om iets te mogen kopen.
              En bij Tankstations wordt dit morgen al ingevoerd, eerst inschrijfkosten voor milieubelasting dan mag je pas tanken!

Mijn sportschool:
              abbo 35euro p/m voor een jaarcontract
              inschrijfkosten 35euro
              Dan heb je een onbeperkt abbo en mag je ook met alle groepslessen mee doen.
              Cutting

Comment

Originally posted by kojak View Post
                gaf jij zelf geen groepslessen?

Ja, bij de plaatselijke sportvereniging.
                maar dat wil vast niet zeggen dat ik het zelf leuk moet vinden om in een groepsles te staan, toch?
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Jowie1981 View Post
                  En bij Tankstations wordt dit morgen al ingevoerd, eerst inschrijfkosten voor milieubelasting dan mag je pas tanken!
                  .

Dan haal ik wel de oude frituurolie op bij de snackbar en de Chinees. Ga ik biodieselen.

Ohnee, mag ook weer niet he.....moet je ook eerst extra voor betalen, als je schoner wil rijden.............
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Dan haal ik wel de oude frituurolie op bij de snackbar en de Chinees. Ga ik biodieselen.

Ohnee, mag ook weer niet he.....moet je ook eerst extra voor betalen, als je schoner wil rijden.............
                    Tja ... op biologische brandstof wordt nog geen accijns geheven dus is het een verboden brandstof.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Mijn sportschool:
                      abbo 35euro p/m voor een jaarcontract
                      inschrijfkosten 35euro
                      Dan heb je een onbeperkt abbo en mag je ook met alle groepslessen mee doen.
                      Dat is tegenwoordig in de meeste sportscholen het geval. Echter, hoeveel leden maken daar gebruik van? Het is een leuk lokkertje maar vaak ook niet meer dan dat.
                      - Dave Tate

Comment

Dat is tegenwoordig in de meeste sportscholen het geval. Echter, hoeveel leden maken daar gebruik van? Het is een leuk lokkertje maar vaak ook niet meer dan dat.
                        Zo is het maar net, ik heb nog nooit aan zo'n groepsles mee gedaan!
                        Cutting

Comment

Tja ... op biologische brandstof wordt nog geen accijns geheven dus is het een verboden brandstof.
                          Waarom dacht je dat een jaar of 4 geleden ineens de zonnebloem olie van 65 eurocent per liter naar 1,35euro ging?
                          Dat kwam omdat ik er toen achterkwam dat mij fiat1.7diesel van toen ook prima op een mengsel van 50%diesel en 50%zonnebloemolie liep.
                          Het is dus nu wel legaal maar het heeft door de hogere prijs van dat zonnebloemgoud geen zin meer..
                          Cutting

Comment

Ja er maken veel leden gebruik van bij ons.
                            komen genoeg die alleen maar aan groepslessen mee doen en daarvoor dus komen.
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                              Ja er maken veel leden gebruik van bij ons.
                              komen genoeg die alleen maar aan groepslessen mee doen en daarvoor dus komen.

Bij ons ook, groepslessen aardig druk evengoed en gratis meedoen.
                              Sowieso handig voor je cardiosessies als je droger wil worden of in wedstrijdvoorbereiding.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Waarom dacht je dat een jaar of 4 geleden ineens de zonnebloem olie van 65 eurocent per liter naar 1,35euro ging?
                                Dat kwam omdat ik er toen achterkwam dat mij fiat1.7diesel van toen ook prima op een mengsel van 50%diesel en 50%zonnebloemolie liep.
                                Het is dus nu wel legaal maar het heeft door de hogere prijs van dat zonnebloemgoud geen zin meer..
                                Zonnebloem olie is niet de enige optie. Ook oude frituurolie van de snackbar is geschikt, bijvoorbeeld. In Zuidoost-Azië rijden rebellen al jaren op cocosolie rond in de rimboe.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X