Reden veranderen van sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reden veranderen van sportschool

Naar aanleiding van dit topic.

Wat is voor jou een reden om naar een andere sportschool te gaan? Of.. om bij je huidige sportschool te blijven?

Ik ben eens van sportschool veranderd vanwege een creepy instructeur. Die vond dat dames niet moesten bankdrukken omdat ze dan hun borsten zouden wegtrainen. En ik moest dat dus helemaal niet doen omdat ik van die mooie groten had.. Jaja..
    Verder een prima ingerichte en gezellige sportschool, maar om er nu gewapend met een bolletje knoflook en wijwater te gaan trainen is ook weer zo wat.

Maargoed, de ideale sportschool die ik me zou wensen bestaat toch vrijwel niet, ik vermaak me wel in mijn homegym.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ik zou weg gaan omdat ze geen goede bar hebben voor deadliften. Als ik met deze per ongeluk mijn scheen aanraak dan ligt hij in een keer open. Voor de rest is er niet iets wat mij niet bevalt op het moment.

@ellie, haha wat een vage dude

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Naar aanleiding van dit topic.

Wat is voor jou een reden om naar een andere sportschool te gaan? Of.. om bij je huidige sportschool te blijven?
        Ik ben een (1) keer van gym veranderd: de vorige gym was teveel een health center. Ik zou m'n huidige gym alleen verlaten als ik een gelijkwaardige gym dichter bij huis zou kunnen vinden. Of als ik zou moeten verhuizen en m'n huidige gym te ver weg zou zijn.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Reden voor mij om te veranderen zou zijn de drukte. Het is vaak zo druk in 'mijn' sportschool
          BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

waar ik eerst trainde

healthcenter
            db's tot 20
            geen losse bench/squatrek.
            geen normale stangen maar zwarte kunststof 'stangen'
            bejaarde mensen
            50 eu per maand.

Genoeg redenen Patricia?
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Personeel wat me niet aanstaat, te dure prijs en een kut sfeer in de sportschool doet mij gerust opstappen.

Comment

Te druk en een glad geboende vloer. Ik had het management laten weten dat ik niet tevreden was over de gladde vloer en daar werd niets aan gedaan. Ook werden er ook geen rubberen matten aangeschaft, ondanks herhaald verzoek.

Toen ik liet weten dat ik me vanwege die reden wilde uitschrijven werd ik eraan herinnerd dat ik voor een jaar getekend had. Er was nog een half jaar over en was ondertussen was ik ook lid geworden van een andere, betere sportschool. De resterende maanden heb ik het geld dat automatisch werd afgeschreven gewoon terug geboekt naar mijn rekening. Daar heb ik nooit iets over vernomen.

Mijn huidige sportschool is best wel ok. Goede ligging en makkelijk parkeren met een eigen parkeerterrein, vriendelijke sfeer en er zijn Olympische gewichten van 1 1/4 kg. Ik mis alleen een powerrack.
                Last edited by inferno_0666; 03-10-2011, 15:54.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Zou alleen weggaan voor nieuwer materiaal(dumbells vallen haast uit elkaar)
                  Minder aparaten(trekt dagjesmensen aan)
                  Goedkoper(kan haast niet)
                  Dichterbij(winter,fietsen,koud)
                  189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                  Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

bij ons staat vol met cardio apparaten. Verspilling vind ik. Stangen hebben ze niet eens.
                    All time PRs: 195/135/232,5
                    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Ik heb niks te klagen,
                      Ik train in het walhalla

Maaruh mijn vorige sportschool te veel om op te noemen.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
                        bij ons staat vol met cardio apparaten. Verspilling vind ik. Stangen hebben ze niet eens.
                        Geen barbells? ik raad je aan om onmiddellijk een andere gym op te zoeken:P
                        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

zijn niet veel gyms waar ik chill kan trainen
                          Groeten

Comment

Doordat ik gedwongen ben om op donderdagmiddag te trainen ivm mijn beperkte tijd, heb ik de enorme pech dat er dan tegelijk VUTness is..

20 bejaarden die de boel bezet houden, en sterker nog boos worden als jij op een machinen bezig bent waar zij op moeten hahaha, vorige week stond ineens een vrouw achter me tijdens mijn machine rows die vroeg waar ik het lef vandaan had op haar machine te gaan zitten(ze hebben circuittraining en als er een piep door de boxen komt waggelen ze door naar het volgende apparaat)

Dit is reden zat om op donderdagmiddag in de andere sportschool in mijn dorp te gaan trainen..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

lol lijkt me geweldig moment om ff lekker stampij te gaan maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X