bodyfat meter bodyenfitshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fitnessjack View Post
    Klopt, ja als je voor 100 euro koopt bij B&F krijg je hem erbij ik dacht is wel handig!
    € 100 is meteen wel een forse investering ... maar die site lijkt me wel een stuk goedkoper dan wat ik betaal in mijn lokaal grootwarenhuis
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
      € 100 is meteen wel een forse investering ... maar die site lijkt me wel een stuk goedkoper dan wat ik betaal in mijn lokaal grootwarenhuis
      Hij staat inderdaad niet meer bij de "kado`s" als je een bus eiwit besteld.... Maar voor 6 euro heb je hem ook. B&F is goed en redelijk goedkoop.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
        Hij staat inderdaad niet meer bij de "kado`s" als je een bus eiwit besteld.... Maar voor 6 euro heb je hem ook. B&F is goed en redelijk goedkoop.
        En volgens mij klopt het ook nog redelijk ! B&F is een hele goede site en volgens mij werkt het spul wat ik er koop prima!
        Go hard Or Go home!

Comment

Originally posted by fitnessjack View Post
          En volgens mij klopt het ook nog redelijk ! B&F is een hele goede site en volgens mij werkt het spul wat ik er koop prima!
          welke Whey kocht je dan? ik hoor dat de simpele (wanneer ik zeg simpel bedoel ik goedkoopste) Whey Perfection is en prima werk levert.
          Gezien zij ook in België leveren overweeg ik toch ook meteen een bestelling te plaatsen voor die BF meter en dan ook Whey (welke even duur is als wat ik koop, maar wel dubbel aan kwantiteit )

Comment

Body Fat Calculator 6 formulas to calculate body fat percentage

Comment

hartelijk dank... lekker handige site

Comment

welke Whey kocht je dan? ik hoor dat de simpele (wanneer ik zeg simpel bedoel ik goedkoopste) Whey Perfection is en prima werk levert.
                Gezien zij ook in België leveren overweeg ik toch ook meteen een bestelling te plaatsen voor die BF meter en dan ook Whey (welke even duur is als wat ik koop, maar wel dubbel aan kwantiteit )
                Ik koop altijd whey perfection, goede kwaliteit, goedkoop en smaakvol.

Comment

Inderdaad, whey perfection is de lekkerste whey vind ik, heb nu mijn pot cookies en cream op daar was ik zeer over te spreken, binnenkort de chocolade variant nemen
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                    Ik koop altijd whey perfection, goede kwaliteit, goedkoop en smaakvol.
                    vanille of verander je wel eens?

Originally posted by InfineGhost View Post
                    Inderdaad, whey perfection is de lekkerste whey vind ik, heb nu mijn pot cookies en cream op daar was ik zeer over te spreken, binnenkort de chocolade variant nemen
                    zijn alle smaken lekker of vallen er sommige tegen? Ik vind het gek genoeg teveel keuze

Comment

vanille of verander je wel eens?

zijn alle smaken lekker of vallen er sommige tegen? Ik vind het gek genoeg teveel keuze
                      Ik heb er tot nu toe 2 gehad de cookie en de banaan, en die zijn beide beestachtig lekker, dus hoop dat chocola net zo lekker smaakt of nog beter
                      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                        Ik heb er tot nu toe 2 gehad de cookie en de banaan, en die zijn beide beestachtig lekker, dus hoop dat chocola net zo lekker smaakt of nog beter
                        ice coffee en capuccino klinken anders wel heerlijk in de oren twijfel eerder hiervoor en standaard vanille

Comment

Altijd cookies&cream! Maar je kunt ook kiezen voor een bepaalde smaak waarvan je weet dat die goed smaakt en een sample van een andere smaak mee bestellen. Als het wat is kun je dan de volgende keer die andere smaak kiezen.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X