personal trainers.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Voedingsadvies kun je hier gratis krijgen. Iemand als dynobet bijvoorbeeld heeft veel kennis op dat gebied.

Wat training betreft, je bent nu bezig met StrongLifts 5x5 en dat is een goede basis. Daar kun je gewoon even verder mee gaan om de techniek goed onder de knie te krijgen en je stats op te krikken. Je zou wel rond kunnen kijken of er een sportschool in de buurt is waar jongens trainen die meedoen aan PL wedstrijden.

geloof altijd de helft van wat je ziet en de helft van wat je hoord.
    wees vertrouwd en vertrouw niemand.

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
      dan nog gaat het geen flikker helpen en blijft het een zwakte.alleen al hoe je het hier post weet ik al meer dan genoeg.
      als jij niks nuttigs hebt te melden en enkel niet onderbouwde kritiek uit kraamt heb ik liever dat je niks zegt.

Comment

geloof altijd de helft van wat je ziet en de helft van wat je hoord.
        wees vertrouwd en vertrouw niemand.
        Als je niets zinnigs te melden hebt dan kun je beter je onzinnige commentaar voor jezelf houden.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Als je niets zinnigs te melden hebt dan kun je beter je onzinnige commentaar voor jezelf houden.
          dat kan je beter tegen jezelf zeggen met je off topic gelul.je snapt niet eens waar het over gaat.moet je het begin van deze post maar even terug lezen.mooi figuur.

Comment

en jij kan beter wat vaker gaan trainen dan 3x.meneer de power lifter.laat me niet lachen.

Comment

en jij kan beter wat vaker gaan trainen dan 3x.meneer de power lifter.laat me niet lachen.

ik zal mezelf nog eens vriendelijk herhalen als jij alleen maar niet onderbouwde onzin uit kan kramen hou het dan lekker voor je!

het is toch altijd zo jammer dat mensen zoals jij zelf een topic waar wat in gevraagd word om turnen tot persoonlijke uitlaat klep.

Comment

Eventjes aangegeven bij de mods. Dus mensen, wacht even lekker een reactie af voordat jullie de troll verder voeden.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                  Eventjes aangegeven bij de mods. Dus mensen, wacht even lekker een reactie af voordat jullie de troll verder voeden.

hahahah.als je ze niet naar de mond praat dan gaan ze de mods erbij halen.sneu ben je dan.gelukkig bestaat er nog zoiets als vrijheid van meningsuiting.

Comment

Scheelt weer een kutfeut.

Verder weer on topic graag, op zich een prima topic.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@Ts: het is altijd beter om je eerst zelf te verdiepen in de materie lijkt me. Hoe wil je een goede/slechte pter herkennen, als je er zelf weinig vanaf weet?

Mijn kennis over auto's is verdomd vrouwelijk. Ik weet hoe ik olie moet vervangen, en dan houdt het op. Als ik naar een garage ga, kunnen ze me alles wijsmaken. Dus als ik iets wil weten, doe ik er dan goed aan om me er ook zelf in te verdiepen. Dat is de enige manier dat ze me minder onzin kunnen wijsmaken.
                      En nu heb ik auto's als voorbeeld, maar daar kan je toch alles invullen? Dus ook de trainingen?
                      De dingen die jij opnoemt, moeten niet onmogelijk zijn. Dat geloof ik niet. Dat moet jij ook niet geloven, en niet willen geloven.
                      En als jij gelijk al een pter in de hand wilt nemen, dan moet je dat vooral doen. Laat je door niemand gek maken. Maar hoe wil jij een goede pter dan herkennen?

Volproppen met anabolen bedoel je?

Daar heb je absoluut gelijk in. Soms komt er weer eens zo'n programma voorbij tijdens het zappen en dan wordt een of andere fitness guru voorgesteld, een man die de hollywood sterren traint. En als je ziet hoe die aan de slag gaat, dan zet ik er mijn vraagtekens bij.
                      Ja, dat bedoel ik met volproppen.

En of zon guru goed/slecht is, is afhankelijk voor het doel (korte termijn, lange termijn doelen, ect). Die sterren hebben geld genoeg, die huren niet iemand in waarvan ze vinden dat er een beter iemand bestaat, lijkt me.
                      Maar zoiets is zo erg een 'ver van je bed show', dat heeft helemaal geen nut om je daarop te focussen. Hoe groot is de kans dat jij en ik daarmee temaken krijgen? Ik denk heel klein

Originally posted by IJsBlok View Post
                      Welk doel je ook hebt van 1 op de andere dag meerdere uren sporten kan niet gezond zijn zoals je bij obese zag.
                      Maar dat is extreem overgewicht ook niet

als je een personal trainer nodig hebt om hard te trainen en te worden afgebeuld elke week.is gewoon een teken van te weining mentaliteit om het zelf te doen
                      Wanneer gaan wij samen trainen? Door de weeks train ik in Zwolle

Comment

Volproppen met anabolen bedoel je?

.
                        Originally posted by Patricia86 View Post
                        Hoe wil je een goede/slechte pter herkennen, als je er zelf weinig vanaf weet?

Ja, dat bedoel ik met volproppen.

Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van personal trainers....... maar de meesten vinden zelfs 2 eiwitshakes per dag al erg veel en denken dat een pre workout zelfs een anabool is.
                        Duizenden mensen die een beetje in shape willen komen alleen voor een trouwerij, of extra PT willen voor een paar kilo vet minder en weer in een bepaalde bikini of kleidng willen passen, of om iets sterker te worden met iets betere conditie voor andere sporten zoals volleybal of wat dan ook.
                        En in geval van TS alleen maar voor de uitvoering van oefeningen en mogelijk wat aansturen van de voeding e.d.

Waarom zouden al die duizenden mensen worden volgepropt met anabolen?
                        Het overgrote deel van de PT'ers heeft totaal niks met anabolen en is ook sterk tegen gebruik van anabolica.
                        Heb jij ooit wel een een cursus oid gevolgd voor fitness docent of PT'er? Ken je überhaupt wel PT'ers?
                        De PT'ers die ik ken weten alles van cardio apparaten en hoe je je HF max uit moet rekenen mbv de formule van Karvone.....en totaal niks van anabolen............... en de betere trainers zullen anabolen sowieso altijd afraden.

Dus jij weet er ook bar weinig vanaf, gezien het beeld dat je hebt van PT'ers.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by mratos View Post
                          juistem, tuurlijk heb ik alle filmpjes van squat en deadlift etc al 100 keer bekeken maar ik zou graag een pt'er hebben die mijn vorm checkt. zodat ik het zeker weet.

en nu weet ik dat ik dan de reactie krijg maak een filmpje en post het. maar op een filmpje ziet het er altijd anders uit als wanneer je naast iemand staat.

en daar komt bij, vanuit stronglifts zou ik willen uitbouwen naar een effectief powerlift schema. en daar zullen dan ook oefeningen bij komen die ik waarschijnlijk niet doe nu. dus dan zit ik weer met het zelfde probleem
                          Tja, het blijft moeilijk om een goede PT te vinden omdat die erg schaars zijn. De meesten kunnen je uitleggen hoe een machine werkt en hoe je biceps moet trainen en daar houdt het mee op. Behoorlijk squatten kunnen zij vaak niet eens en deadlifts vinden zij maar eng.

Een PT die PL gericht is zal wel nog schaarser zijn. Vandaar ook dat ik denk dat jou beste optie waarschijnlijk een PL gerichte sportschool bij jou in de buurt is, als jij daar meer van wilt leren.

Je zou ook een bericht kunnen plaatsen in het Kracht/PL/Strongman segment van het forum om te vragen of je een keer mee kunt trainen met iemand.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Tja, het blijft moeilijk om een goede PT te vinden omdat die erg schaars zijn. De meesten kunnen je uitleggen hoe een machine werkt en hoe je biceps moet trainen en daar houdt het mee op. Behoorlijk squatten kunnen zij vaak niet eens en deadlifts vinden zij maar eng.

Een PT die PL gericht is zal wel nog schaarser zijn. Vandaar ook dat ik denk dat jou beste optie waarschijnlijk een PL gerichte sportschool bij jou in de buurt is, als jij daar meer van wilt leren.

Je zou ook een bericht kunnen plaatsen in het Kracht/PL/Strongman segment van het forum om te vragen of je een keer mee kunt trainen met iemand.
                            zo een sportschool vinden word hier in de buurt vrij lastig, echter is er wel een sportschool waar bodybuilding hoog in het vaandel staat, hier zit ik al een tijdje naar te kijken. misschien dat dat een betere oplossing is.

overigens zou inderdaad een keer mee trainen met een pl'er ook een goede optie kunnen zijn, en lijkt me dit ook erg leuk. dus die post gaat er binnen kort wel komen!

Comment

Je had een paar posts terug wel laten weten dat je een PT verkiest boven filmpjes van jezelf plaatsen zodat forumleden jou techniek kunnen beoordelen. En je hebt wel een punt natuurlijk; het blijft anders / minder ideaal dan samen met iemand trainen. Maar wellcht zou je toch een paar filmpje van jezelf kunnen plaatsen ter beroordeling. Ook al is het niet de meest ideale manier, het kan best helpen. De grote fouten worden er zo uit gevist en dat scheelt ook weer.
                              - Dave Tate

Comment

Originally posted by marnop View Post
                                Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van personal trainers....... maar de meesten vinden zelfs 2 eiwitshakes per dag al erg veel en denken dat een pre workout zelfs een anabool is.
                                Duizenden mensen die een beetje in shape willen komen alleen voor een trouwerij, of extra PT willen voor een paar kilo vet minder en weer in een bepaalde bikini of kleidng willen passen, of om iets sterker te worden met iets betere conditie voor andere sporten zoals volleybal of wat dan ook.
                                En in geval van TS alleen maar voor de uitvoering van oefeningen en mogelijk wat aansturen van de voeding e.d.

Waarom zouden al die duizenden mensen worden volgepropt met anabolen?
                                Het overgrote deel van de PT'ers heeft totaal niks met anabolen en is ook sterk tegen gebruik van anabolica.
                                Heb jij ooit wel een een cursus oid gevolgd voor fitness docent of PT'er? Ken je überhaupt wel PT'ers?
                                De PT'ers die ik ken weten alles van cardio apparaten en hoe je je HF max uit moet rekenen mbv de formule van Karvone.....en totaal niks van anabolen............... en de betere trainers zullen anabolen sowieso altijd afraden.

Dus jij weet er ook bar weinig vanaf, gezien het beeld dat je hebt van PT'ers.
                                Denkt aan je bloeddruk, Martin. Is niet goed als je met jouw levensstijl en vetpercentage het zomaar te hoog laat oplopen he
                                Adem in…. En adem uit… Even tot 10 tellen. En mocht dat lastig zijn, dat zijn twee handen
                                Ja, ben je zover?

Weet je het zeker?

Nou, oke dan maar.
                                Misschien dat ik een bepaalde mening heb door het geen wat ik hier op het forum zie, door degene die zich te pas en onpas vertegenwoordigt als dé pter.
                                Natuurlijk zijn er mensen die voor een bepaalde gelegenheid in shape willen komen. Als dat hun doel is, dan is een pter daarvoor helemaal top! Daarom is het ook zo persoonsgebonden, iets wat er ook gewoon stond.
                                Dus wat voegt het toe dat jij dat nu zegt, ik begrijp het niet? Probeer je ze naar beneden te halen, zodat je zelf nog wat voor lijkt te stellen, of wat?

In geval van de ts alleen maar wat uitvoeringen en aansturen van de voeding?
                                Nu zeg ik misschien iets heel doms.. want ja, ik heb geen studie daarna gedaan. Maare is het juist met powerlifting niet zo, dat de verleiding hoog is om koste wat het kost zwaar te gaan? En dat juist daarmee, uitvoering best wel nauw steekt? Iets wat lang niet iedere pter (zeker niet in de klasse die jij beschrijft) beheerst?

En waarom mensen volgepropt worden met anabolen? Tjah, dat zou ik ook wel eens willen weten.
                                Misschien dat jij het weet? Ondanks dat jij je verkondigd als ‘bijna’ naturel (is dat net zoiets als een beetje zwanger zijn?) heb jij ook genoeg gebruikt. Dus misschien kan je zelf het antwoord geven, Martin?

En of ik wel eens een cursus in die richting heb gedaan? Nee, waarom zou ik, als mijn werk op een totaal ander vlak ligt. Ik zeg ook nergens dat ik goed zou zijn als pter, want dat ben ik niet
                                Maar waarom doe je daar nu zo interessant mee? Jij weet zelf heel goed dat die cursus weinig voorstelt. Dat het een prachtige toevoeging is als je al kennis hebt, maar dat het niet voor een compleet plaatje zorgt. En wanneer er mensen zijn die wel meer hebben bereikt aan opleidingen, dan wuif je het weg als ‘maar niet alle kennis komt uit boekjes’. Dus is heel leuk als je een bepaalde mening hebt, Martin. Maar nogal jammer dat die regelmatig verdomd tegenstrijdig is

En waarom haal je iets aan, waarbij je bij voorbaad al weet dat je straks weer gaat jammeren over oftopic?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X