Kickboksen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kickboksen?

Ik wil weer 1 keer in de week gaan kickboksen. Ik doe nu 4/5 keer in de week krachttraining, dus dat gaat dan 3/4 keer worden. Nu is mijn vraag of dit wel samen gaat? En gaat het ook samen onder een creatine-kuur, want daar wil ik binnenkort ook mee beginnen.

Ja tuurlijk.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Gaat goed samen hoor.

Creatine-kuur? Creatine is geen kuur he

Comment

Originally posted by FitCH View Post
        Gaat goed samen hoor.

Ja weet ik was een foutje, maar ik bedoel gewoon creatine gebruik.

Comment

Nog meer mensen met een mening?

Comment

Originally posted by Basjee View Post
            Nog meer mensen met een mening?
            Denk dat je zelf ook wel weet dat het gewoon kan toch? Weet niet waarom je daar de mening van meer dan 2 mensen nodig voor hebt? Zolang jij genoeg tijd hebt om en te kickboksen en krachttraining te doen is het goed toch?

Comment

Originally posted by FitCH View Post
              Gaat goed samen hoor.

Is het woord kuur gereserveerd voor anabolen dan?
              Train hard or go hormone

Comment

Zelf ben ik er ook mee begonnen. Maar zou toch de eerste weken je kickbokstraining niet voor een upperbody workout plaatsen, je bent redelijk lam aan de schouders en onderarmen.
                RAW: 155 - 155 - 220
                EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                  Zelf ben ik er ook mee begonnen. Maar zou toch de eerste weken je kickbokstraining niet voor een upperbody workout plaatsen, je bent redelijk lam aan de schouders en onderarmen.
                  Oke, maar het is verder niet schadelijk voor mijn spieren die op het moment goed vooruit gaan. Met name het: 'lange-spieren, korte spieren' verhaal dat je hebt met krachttraining en kickboksen.

Comment

Originally posted by Basjee View Post
                    Oke, maar het is verder niet schadelijk voor mijn spieren die op het moment goed vooruit gaan. Met name het: 'lange-spieren, korte spieren' verhaal dat je hebt met krachttraining en kickboksen.
                    Niet dat ik weet. Zoals ik hierboven wel vermeldde, moet je wel voldoende rust in acht nemen. Ik zou ook niet meer of 2 keer gaan kickboksen, als krachttraining je hoofddoel is.
                    RAW: 155 - 155 - 220
                    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Je moet kijken waar je mee verder wilt en wat je doelen zijn ik heb zelf intensief bijna 3 jaar gekickbokst en ben B-klasser geweest ik trainde 6 dagen per week 2x per dag en soms deed ik sochtends krachttraining en daarna in de avond kickboksen je gaat er niks van merken behalve met je armen en schouders omdat je dat veel gebruikt als je bijvoorbeeld je biceps en triceps hebt getraint en je gaat daarna kickboksen of dag daarna is die krachttraining voor niets geweest maar kickboksen pompt wel je spieren op en mentaal is het zeer goed voor fitness maar ook dagelijks leven

Comment

Originally posted by Rashid View Post
                        Je moet kijken waar je mee verder wilt en wat je doelen zijn ik heb zelf intensief bijna 3 jaar gekickbokst en ben B-klasser geweest ik trainde 6 dagen per week 2x per dag en soms deed ik sochtends krachttraining en daarna in de avond kickboksen je gaat er niks van merken behalve met je armen en schouders omdat je dat veel gebruikt als je bijvoorbeeld je biceps en triceps hebt getraint en je gaat daarna kickboksen of dag daarna is die krachttraining voor niets geweest maar kickboksen pompt wel je spieren op en mentaal is het zeer goed voor fitness maar ook dagelijks leven
                        Weet je wat pas klote is, tijdens de warming up moeten opdrukken na de KT ( bankdrukken) had zo veel pijn he

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                          Weet je wat pas klote is, tijdens de warming up moeten opdrukken na de KT ( bankdrukken) had zo veel pijn he
                          heb ik ook. maar toch moet je door de zure appel heen bijten.

Comment

als ik bankdrukken had gedaan en ik moest ook nog eens opdrukken tijdens kickboks nam ik alleen de houding aan maar ik maakte geen herhalingen anders heeft het bankdrukken ook geen zin snap je

Comment

Originally posted by Rashid View Post
                              als ik bankdrukken had gedaan en ik moest ook nog eens opdrukken tijdens kickboks nam ik alleen de houding aan maar ik maakte geen herhalingen anders heeft het bankdrukken ook geen zin snap je
                              nou ik doe het wel. alleen dan train ik borst die dag wat minder. het opdrukken geeft de borst de extra prikkel die hij nodig zal hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X