Het gaat er om dat je ongeveer een gallon vocht per dag tot je neemt. Dat is circa 3,6L en dat kan bestaan uit water, melk, jus of wat anders vloeibaars. Het gaat er om dat je genoeg vloeistof in je lichaam blijft verversen en dus regelmatig genoeg naar het toilet gaat voor allerlei afvalstoffen af te vloeien. En zodoende ben je ook bezig om te zorgen dat je lichaam geen excessieve hoeveelheden vocht gaat opslaan waardoor je er vaak molliger uit komt te zien dan nodig.
2 liter water per dag ?
Collapse
X
-
Originally posted by Triple Aces View Post1 liter per dag?.... Hoe je erin slaagt weet ik niet want ik drink tijdens trainen alleen al 2liter...
Ik slaag er ook niet in om meer dan 1.5 - 2l (max) te drinken. Voor de simpele reden dat ik dan continu naar het toilet moet (ook 's nachts). En dat is simpelweg heel erg irritant.
Niemand anders hier last van? Of ligt dit ana het feit dat ik maar 65kg weeg?was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
S'morgens 2 drinkbussen op 50 km fietsen naar het werk. 1 Liter op het werk. En met naar huis fietsen nog eens 2 drinkbussen. Anders krijg ik krampen na het fietsen. Vooral tussen mijn ribben en buikspieren.Zou ook misschien kunnen wijzen op te wienig ijzer????
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
47 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
54 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment