Haha, ja alleen houd die van mij niet zo van massages, stel je voor dat ik het verkeerd doe, dus in plaats daarvan kook ik wat voor hem ofso vaak macaroni-tonijnsalade ;p
Kleine mannen die gespierder willen worden, of hun uiterlijk al niet mee hebben.
Collapse
X
-
Haha ik mag sport massage's geven ;p eigenlijk, maar heb hem x goed gemarteld toen hij knopen in zijn spier had, vond hij wat minder
en ik kan ook goed koken scheelt weer haha, wou vroeger kok worden vandaarIk ben dyslect, dus taalfouten zal ik maken
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostHet zit allemaal in de uitstraling van zo'n man.
Dus nee, een man wordt op zich niet zozeer aantrekkelijker als hij traint als hij geen humor heeft, of geen leuk charisma. Maar omdat veel mannen wel zelfverzekerder worden als ze gaan trainen, groeit hun charisma vaak wel en dus worden ze dan aantrekkelijker.No pain, no gain!!
Comment
-
Ik ben het lelijkste jochie van de klas, met de grootste bek en die grote bek plus humor redden mijn sekslevenIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Rhodina View PostHaha ik mag sport massage's geven ;p eigenlijk, maar heb hem x goed gemarteld toen hij knopen in zijn spier had, vond hij wat minder
en ik kan ook goed koken scheelt weer haha, wou vroeger kok worden vandaar
Ah zo.. hij weet dus niet wat een goeie massage is
Ennuh.. ik wou vroeger f16 piloot worden
wil dat zeggen dat ik goed kan vliegen :P
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostAh zo.. hij weet dus niet wat een goeie massage is
Ennuh.. ik wou vroeger f16 piloot worden
wil dat zeggen dat ik goed kan vliegen :PIk ben dyslect, dus taalfouten zal ik maken
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
3 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
6 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment