hoi ik heb een vraagje ik train nu ongeveer 3 maanden . 5 keer per week dit is de 3 de keer dat ik op fitness zit meestal na verloop van tijd ebt me motivatie weg . en dat wil ik nu eens verkomen hebben jullie mischien tips voor me
gemotiveert blijven
Collapse
X
-
Het moeilijkste van Fitness/BB is de basis. Blijven gaan en goede voeding.
Ik zie fitness/bb als een lange termijn doel. Een mooi fysiek heb je niet binnen een week en er zijn inderdaad altijd verbeterpunten mocht je een (sub)doelstelling bereiken.
SuccesThere are no shortcuts to any place worth going
178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg
Comment
-
Realiseren waarom jij naar de gym gaat. Waarom wil je alles eruit halen wat erin zit? Waarom zou je elke dag aan je voeding houden? Wat wil je bereiken?
Ikzelf realiseer me deze dingen en kijk ook regelmatig motivatiefilmpjes en muziek om goed gemotiveerd te blijven en af en toe opnieuw te beseffen waar ik het allemaal voor aan het doen ben.
Verder veel geduld. Het is niet iets dat gebeurt in één dag, het kost jaren."Straight outta gym"
Comment
-
Vakantiefoto opgehangen in mijn kledingkast. Een foto wat de aanleiding is dat ik nu train... Elke keer als het even tegenzit dan kijk ik naar de foto en dan weet ik weer waarvoor ik het doe. Dan ga ik naar de zolder en dan train ik weer lekker verdwr... Verder streef ik naar realistische doelen en dan is het makkelijker vol te houden...
Succes!" Sky high stacks " - Jesse Pinkman
Comment
-
Vakantiefoto opgehangen in mijn kledingkast. Een foto wat de aanleiding is dat ik nu train... Elke keer als het even tegenzit dan kijk ik naar de foto en dan weet ik weer waarvoor ik het doe. Dan ga ik naar de zolder en dan train ik weer lekker verdwr... Verder streef ik naar realistische doelen en dan is het makkelijker vol te houden...
Succes!" Sky high stacks " - Jesse Pinkman
Comment
-
Originally posted by jeffrey pure View Posthoi ik heb een vraagje ik train nu ongeveer 3 maanden . 5 keer per week dit is de 3 de keer dat ik op fitness zit meestal na verloop van tijd ebt me motivatie weg . en dat wil ik nu eens verkomen hebben jullie mischien tips voor me
Misschien is sjoelbakken wat voor je?"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
34 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
41 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment