Thuis, om vele redenen, ik kom echt niet meer in de sportschool, althans heel af en toe met me broertjd mee.
Welke soort gym train je?
Collapse
X
-
Originally posted by ina View PostIk train bij de hardcore gym van Rotterdam......lekker rustig en geen puberende puistenkoppen. Omdat ik er om de zaterdag werk, betaal ik helemaal niets en krijg professionele begeleiding. Wel jammer is dat er heel weinig andere vrouwen trainen.
Comment
-
Originally posted by ina View PostHet is anders wel hartstikke leuk.....goed voor je zelfvertrouwen whahahaha
Comment
-
Originally posted by optiflex View PostTrain in een gym waar veel vaders en moeder trainen. 1 a 2 serieuze bb-ers/ex bbers en 1 a 2 plers. De locatie is ideaal en daar ging het mij het meest om. Ik woon nu 1 minuut fietsen van mijn sportschool af.
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostVoor het geld wel, maar je kan er alles doen trainen zelfs pro atleten dus moet het wel goed zijn, en ook strongmen iedereen kan er lekker tekeer gaan
Overigens associeer ik als jij zegt 'iedereen kan er lekker tekeer gaan' met andere dingen
Ik train trouwens sinds een tijd ook thuis na bij een aantal verschillende fitness-centra te hebben getraind het afgelopen decennium.PuristVerzuren zonder kuren
...ilse weet alles...
Comment
-
Health Center zou ik zeggen, maar er loopt van alles rond, oudjes, jonge mensen, ambitieuze gastjes en noem maar op. Ze hebben ook fysio, groepslessen en dergelijke voor mensen met verschillende behoeften. Betaal wel 40 euro's in de maand, krijg (in mijn optiek) bar weinig voor terug behalve de gelegenheid om gebruik te maken van de fitnessruimte.
Het is wel lekker dichtbij en prima sfeer, wel prettig zo.
Comment
-
Ik train gewoon op sportschool Geen lowbudget omdat je daar niet ken douchen want ik wil zo snel
mogelijk mijn zweet afwassen .en lekker op de gemak douchen zonder kinderen mag wel wat kosten vind ik zelf ,Heb je vragen ken je instructeurs vragen ze staan er altijd en ze geven voorbeelden en ze geven je antwoord op je vragen als je wat fout doet komen ze je corrigeren .dat is mij veel waard.
Comment
-
Homegym... Sinds de kids, wil ik ook meer thuis zijn. Na het werk, even wat eten, kids naar bed en dan lekker trainen. Daarna douchen en dan bankhangen met de vrouw.
Voordelen: geen wachttijden, trainen wanneer ik wil en geen reistijden... Nadelen: geen spotter, alleen en weinig ruimte voor een powerrack..." Sky high stacks " - Jesse Pinkman
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
3 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
3 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
6 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment