Originally posted by east1977
View Post
35 en wedstrijd !!
Collapse
X
-
Train hard or go hormone
-
Originally posted by east1977 View PostIk zoek ook geen excuses, want wil sowieso hard trainen en er heel voor doen en laten, alleen lachen ze ( mn vrouw en dochters) me nog weleens uit
en dat ik al op mn retour ben, dus was zelf ook een beetje in dubio geraakt.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
@zwoelie Voor mezelf houd wel de wedstrijd adrenaline. En anderzijds mijn gezin om te laten zien dat sommige dingen nog echt wel mogelijk zijn.
Het levert me persoonlijk op dat ik een goed doel heb voor nu en straks in de toekomst.
@ Patriciaaa ik heb alleen het gevoel dat het bij jongeren wat makkelijker gaat en ze sneller herstellen en groeien, maar dat kan ik mis hebben.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Originally posted by east1977 View Post@ Patriciaaa ik heb alleen het gevoel dat het bij jongeren wat makkelijker gaat en ze sneller herstellen en groeien, maar dat kan ik mis hebben.
Nee, niet serieus, al zit er wel een kern van waarheid in. Als beginner boek je sneller progressie, focus je daarop. Focus je op je doelen en op plezier in de sport, niet op de progressie van anderen.
Originally posted by zwoelie View PostVoor wie wil je op het podium staan en wat levert het je op ?
Deze vragen zijn niet kritisch gedoeld maar meer voor jezelf te beantwoorden of je het echt wil.
Je zou eens moeten weten wat ik soms voor idiote motivatie heb in mn fantasie. Fuck dat, ik ga tenminste vooruitPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostJe zou eens moeten weten wat ik soms voor idiote motivatie heb in mn fantasie. Fuck dat, ik ga tenminste vooruit
Link van die i want to look like that guy pls. Vind zo een tachtig verschillende vids."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostVertel eens .
Link van die i want to look like that guy pls. Vind zo een tachtig verschillende vids.''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.
Comment
-
Bedankt allemaal hoor wel dat het allemaal niet zo'n probleem zou moeten zijn.
Ga gewoon hard aan de slag met mn voedings en trainings schema en zal tzt wel eens een log bij houden. Gelukkig kan ik hier altijd veel informatie vinden en heeft het me alvast een eind op weg geholpen.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
oow ik ken dat wel hoor.. je omgeving die zegt... ja, maar jij wordt al wel een dagje ouder
me hoela... ik ga toch niet alvast achter de geraniums zitten omdat er misschien ooit een dag komt dat het allemaal wat minder wordt!
ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostHoe kan het trouwens dat er in BB dan wel veel mijn leeftijd en ouder nog aardig mee draaien en andere takken van sport niet zozeer ?Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
3 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
6 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment