35 en wedstrijd !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by east1977 View Post
    Ik heb wel het idee dat ik er nu heel hard voor moet werken om een beetje progressie te maken, terwijl mijn tijd zo beperkt is. Gelukkig heb ik mijn vrouw wel mee kunnen krijgen en steunt ze me wel qua voeding en vind ze het niet erg dat ik veel met KT bezig.
    Maar wat is nou eigenlijk het grootste verschil als je nog wat jonger bent en nu bv. mijn leeftijd ?
    Wie zegt dat het aan de leeftijd ligt? Je bent kort bezig, dus je zal qua voeding, training etc nog veel dingen suboptimaal doen. Belangrijkste reden dat op oudere leeftijd de progressie langzamer zal gaan is het zakken van testosteron niveaus als je ouder wordt. Maar of dat bij jou al aan de gang is weet ik niet. Zal wel meevallen lijkt me.
    Train hard or go hormone

Comment

Ik zoek ook geen excuses, want wil sowieso hard trainen en er heel voor doen en laten, alleen lachen ze ( mn vrouw en dochters) me nog weleens uit
      en dat ik al op mn retour ben, dus was zelf ook een beetje in dubio geraakt.
      ooeeh dit zou mij zoveel motivatie geven om deze zomer iedereen te laten zien waar voor je traint.
      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

@zwoelie Voor mezelf houd wel de wedstrijd adrenaline. En anderzijds mijn gezin om te laten zien dat sommige dingen nog echt wel mogelijk zijn.

Het levert me persoonlijk op dat ik een goed doel heb voor nu en straks in de toekomst.

@ Patriciaaa ik heb alleen het gevoel dat het bij jongeren wat makkelijker gaat en ze sneller herstellen en groeien, maar dat kan ik mis hebben.
        Goed gejat is het halve werk!

Comment

@ Patriciaaa ik heb alleen het gevoel dat het bij jongeren wat makkelijker gaat en ze sneller herstellen en groeien, maar dat kan ik mis hebben.
          Ik heb alleen maar het gevoel dat het bij beginners vanzelf gaat... omdat ze maar wat kunnen aankloten en alsnog succes boeken

Nee, niet serieus, al zit er wel een kern van waarheid in. Als beginner boek je sneller progressie, focus je daarop. Focus je op je doelen en op plezier in de sport, niet op de progressie van anderen.

Originally posted by zwoelie View Post
          Voor wie wil je op het podium staan en wat levert het je op ?

Deze vragen zijn niet kritisch gedoeld maar meer voor jezelf te beantwoorden of je het echt wil.
          Joh wat maakt t uit? Is toch alleen maar mooi als hij gemotiveerd knetterhard gaat trainen en leven? Hij heeft t over motivatie, en daar is niets mis mee.

Je zou eens moeten weten wat ik soms voor idiote motivatie heb in mn fantasie. Fuck dat, ik ga tenminste vooruit
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

zoek anders is de docu 'I want to look like that guy' , en zie wat mogelijk is .
            ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Je zou eens moeten weten wat ik soms voor idiote motivatie heb in mn fantasie. Fuck dat, ik ga tenminste vooruit
              Vertel eens .

Link van die i want to look like that guy pls. Vind zo een tachtig verschillende vids.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Vertel eens .

Link van die i want to look like that guy pls. Vind zo een tachtig verschillende vids.
                Bodybuilding Documentary I Want to Look Like That Guy - YouTube
                ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Bedankt allemaal hoor wel dat het allemaal niet zo'n probleem zou moeten zijn.

Ga gewoon hard aan de slag met mn voedings en trainings schema en zal tzt wel eens een log bij houden. Gelukkig kan ik hier altijd veel informatie vinden en heeft het me alvast een eind op weg geholpen.

Comment

die man in de docu is 42 jaar trouwens.

Comment

oow ik ken dat wel hoor.. je omgeving die zegt... ja, maar jij wordt al wel een dagje ouder

me hoela... ik ga toch niet alvast achter de geraniums zitten omdat er misschien ooit een dag komt dat het allemaal wat minder wordt!
                      ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

@ dinky toy Haha ja dat is zo

Comment

Hoe kan het trouwens dat er in BB dan wel veel mijn leeftijd en ouder nog aardig mee draaien en andere takken van sport niet zozeer ?

Comment

Hoe kan het trouwens dat er in BB dan wel veel mijn leeftijd en ouder nog aardig mee draaien en andere takken van sport niet zozeer ?
                            Omdat in veel andere sporten er weinig bij gebruikt wordt door strenge controles. Ik las een artikel over Joop Kasteel, voormalig wereldkampioen MMA. Die gaf toe steroïden te hebben gebruikt omdat zijn herstel anders onvoldoende zou zijn. Verder ga je voor veel sporten gewoon de scherpte missen denk ik. Als je kijkt naar voetbal dan gaat het gewoon om snelheid, scherpte etc. Een oudere voetballer kan echt wel dezelfde spiermassa hebben, maar mist de explosiviteit en scherpte. Vaak wordt dat gecompenseerd door ervaring, maar op den duur is dat niet genoeg.
                            Train hard or go hormone

Comment

Ja daar heb je gelijk in. Alleen zou ik bv nooit iets gaan gebruiken 1 omdat ik het niet wil en 2 omdat ik te schijterig ben iets te gebruiken.

Comment

Ja daar heb je gelijk in. Alleen zou ik bv nooit iets gaan gebruiken 1 omdat ik het niet wil en 2 omdat ik te schijterig ben iets te gebruiken.
                                Ik snuif whey.
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X