Ben ik zo goed bezig met Workout en voedingschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post
    Hij kan daar meer opslag hebben tov vlakke abs, jij minder vet op je buik en bijv meer op je rug icm met dikke abs zie je gauw meer.
    Ah ok jah dat klinkt idd logisch!
    Ik heb mijn vet meer in mijn benen hahaha :/.
    Maar is het dan niet zodat als je geregeld buik dan zou trainen dat je dit dan al zoiezo eerder zal zien bij een 8%?
    Of moet dat dan weer icm een cut?

Comment

Lijkt mij dat je idd wat kan zien, maar ik weet niet wat iemand verwacht bij 8% veel mensen hebben daarin een vertekend als het gaat om het zien van de seperatie bij X% bodyfat.
      En niet iedereen heeft de aanleg om duidelijk toonbare dikke buikspieren te hebben.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik denk dat ik inderdaad ook een beetje een vertekend beeld daarvan heb inderdaad.
        Ach weer wat geleerd!

Comment

Lijkt mij dat je idd wat kan zien, maar ik weet niet wat iemand verwacht bij 8% veel mensen hebben daarin een vertekend als het gaat om het zien van de seperatie bij X% bodyfat.
          En niet iedereen heeft de aanleg om duidelijk toonbare dikke buikspieren te hebben.
          Nee idd maar ik train nog niet echt lang abs en ik kan wel zien dat ik abs aan het krijgen ben en na zoveel tijd beginnen ze wel te groeien

Comment

oke ik ben nu goed bezig opzich maar ik kom nu op 200 eitwitten 198 koolhydraten 87 vetten
            Vetten zijn opzich goed maar als dit
            dagelijkse behoefte is
            Totale dagelijkse energiebehoefte: 2520 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 121 Gram
            Dagelijkse behoefte vetten: 56 Gram
            Dagelijkse behoefte koolhydraten: 382 Gram

maak het niets uit als ik nu 100gr onder het gemiddelde koolhydraten zit en 80 eitwitten of hebben jullie nog producten die dit geven want ik kan ze niet vinden

Dankje

Comment

Teveel vet en weinig carbs, zinloos dieet maar goed ergens zal er vast een guru zijn die dit dieet kan onderbouwen en verdedigen en het bijzonder maakt
              Je maakt me nieuwsgierig: wat zou jij in dit geval als een goede verdeling beschouwen?
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

DUAQQQQ.xls
                dit is mijn voedingschema kan iemand keuren en als het niet goed ik wat moet ik dan anders doen?
                Last edited by Duaq; 04-02-2013, 20:42.

Comment

In plaats van nog langer aan Excel sheets sleutelen raad ik je aan om er gewoon mee te beginnen en kijken wat het voor je doet.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                    In plaats van nog langer aan Excel sheets sleutelen raad ik je aan om er gewoon mee te beginnen en kijken wat het voor je doet.
                    ik gebruik het sowieso al maar als er nog iets was te verbeteren hoorde ik het graag

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X