Bezig sinds vorige week met cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Respect voor je eeuwige geduld Dyno, ik was er al klaar mee. Typisch geval van iets roepen en omgekeerd evenredig je statements proberen te redden door met alle geweld een artikel te zoeken dat op het oog inhoudelijk relevant lijkt.

Je hoeft overigens alleen al naar de context te kijken om te lachen om dit Sesamstraatonderzoek dat nog net geen prijspakker reclamekreten laat zien in een tabel, ben wel benieuwd naar wat er nu als respons komt. Wss niks.
    Last edited by pescatore; 11-09-2013, 00:02.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Respect voor je eeuwige geduld Dyno, ik was er al klaar mee. Typisch geval van iets roepen en omgekeerd evenredig je statements proberen te redden door met alle geweld een artikel te zoeken dat op het oog inhoudelijk relevant lijkt.

Je hoeft overigens alleen al naar de context te kijken om te lachen om dit Sesamstraatonderzoek dat nog net geen prijspakker reclamekreten laat zien in een tabel, ben wel benieuwd naar wat er nu als respons komt. Wss niks.

Moet eerlijk toegeven, dat toen ik enkel het Erogenics artikel gelezen had verbaasd was over de resultaten die vrij stellig gedaan werden. Toen de bron gecontroleerd. Het abstract was ook zeer stellig.

toch had ik nog vele vragen (werd toen nieuwsgierig en wilde het tot op de bodem uitzoeken) dus gezocht naar een full text. Pas op dat punt werd mij duidelijk wat een clowneske onderzoek dit wel niet is (en dit zie je alleen als je redelijk wat kennis hebt op dit gebied. De meesten zullen dit gewoon een solide onderzoek vinden als ze de achtergrondinformatie niet hebben).

Mijn geduld was dus deels zo groot, omdat ik zelf de motivatie had dit even uit te zoeken (neemt niet weg dat ik veel geduld heb).
      Last edited by dynobet; 11-09-2013, 00:15.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Voor mijn vakantie at ik trouw 6 maaltijden per dag. Want, zo las ik, dat schijnt beter voor je te zijn. Tijdens en na mijn vakantie at ik 3 x per dag. Om elke keer een maaltijd te maken terwijl de rest van het gezin naar het strand ging, vond ik maar niets. In de ochtend nam ik wel een groter ontbijt dan normaal. Middag en avond at ik bijna een hele kip.Na mijn vakantie vond ik het wel lekker om niet een avond te voren te maken koken. Afgelopen maandag mezelf gewogen en goed in de spiegel gekeken. Niet afgevallen of aangekomen. En in de spiegel zag ik weinig veranderingen.
        Ik heb nu, per ongeluk, zelf ervaren dat de frequentie van eetmomenten niet veel uitmaakt voor je fitheid. Zelf denk ik ook dat als je bulkt, dat meerdere eetmomenten wel wenselijk is.
        " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Oké, fout toegegeven.

Comment

Originally posted by memento View Post
            Oké, fout toegegeven.
            +1...
            Dat siert je wel!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by TjanIlo View Post
              Voor mijn vakantie at ik trouw 6 maaltijden per dag. Want, zo las ik, dat schijnt beter voor je te zijn. Tijdens en na mijn vakantie at ik 3 x per dag. Om elke keer een maaltijd te maken terwijl de rest van het gezin naar het strand ging, vond ik maar niets. In de ochtend nam ik wel een groter ontbijt dan normaal. Middag en avond at ik bijna een hele kip.Na mijn vakantie vond ik het wel lekker om niet een avond te voren te maken koken. Afgelopen maandag mezelf gewogen en goed in de spiegel gekeken. Niet afgevallen of aangekomen. En in de spiegel zag ik weinig veranderingen.
              Ik heb nu, per ongeluk, zelf ervaren dat de frequentie van eetmomenten niet veel uitmaakt voor je fitheid. Zelf denk ik ook dat als je bulkt, dat meerdere eetmomenten wel wenselijk is.

ook niet voor je gyno ?? :P

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                ook niet voor je gyno ?? :P
                Snap het even niet... Wat bedoel je?
                " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...