Jij bent toch een rijke tata? Telefoon, laptop, eigen bedrijfje #yolo#swag?
"Bodynet" meeting 2
Collapse
X
-
Ik kom gewoon wel nog steeds.
Ik zat te denken. Is het een idee als ik van die dikke schilderstape meeneem van 5 cm breed en een stift. En plakken we iedereen een stukje tape op de borst waar hij dan zn naam op zet. Anders ken ik niemand
goed idee?
En hoe herken ik jullie als ik daar ben? vergeleken bij de andere normale sporters daar.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostIk kom gewoon wel nog steeds.
Ik zat te denken. Is het een idee als ik van die dikke schilderstape meeneem van 5 cm breed en een stift. En plakken we iedereen een stukje tape op de borst waar hij dan zn naam op zet. Anders ken ik niemand
goed idee?
En hoe herken ik jullie als ik daar ben? vergeleken bij de andere normale sporters daar.
Dus dat zal niet moeilijk zijn en anders herken je misschien toevallig iemandEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostIk ken niet iedereen van gezicht. En anders ga ik gewoon forumnamen door de gym heen bleren. Ik zie dan vanzelf welke kop omkijkt
@Bilo, dat komt wel goed joh. Vorige keer kende vrijwel niemand elkaar. Als er een grote groep staat dan kan je bijna met zekerheid zeggen dat wij het zijn. Vorige keer waren er niet veel andere mensen daarBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostDave werd vorige keer mad omdat we m steeds dexie noemden
@Bilo, dat komt wel goed joh. Vorige keer kende vrijwel niemand elkaar. Als er een grote groep staat dan kan je bijna met zekerheid zeggen dat wij het zijn. Vorige keer waren er niet veel andere mensen daar
Heb er zin in.
Ik vind het overigens niet erg om evt. met naamsticker te lopen. Anders even een voorstelronde"Straight outta gym"
Comment
-
Haha het is toch geen schoolreisje, je herkent iedereen zo man, twee liliputters zijn gus en job, puistenkoppies zijn dex en die ene waar ik ze naam niet van weet, lekkere chick met donker haar is van mvos, lekkere chick met blond haar is suus, aan haar arm hangt kevster, tattoboy ben ik, enige turk is neto enige hindoebrah is nocerino, eeldesport en protarius zijn lange slungels, mvos is de enige beul, voor de spiegel met mascara op is GIP, vergeet ik iemand
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk ben die extreem knappe kerel
No fucking way dat ik met een naambordje ga lopen..kom op man er komen 20 mensen, ik ken van gezicht, dexie,eelde,gus,kevster,suus,mvos,zijn vrouw, en vast nog een paar, deze kennen de rest wel.
@bilo ik ben slecht met namen :P
Comment
-
Originally posted by quibus View PostHaha het is toch geen schoolreisje, je herkent iedereen zo man, twee liliputters zijn gus en job, puistenkoppies zijn dex en die ene waar ik ze naam niet van weet, lekkere chick met donker haar is van mvos, lekkere chick met blond haar is suus, aan haar arm hangt kevster, tattoboy ben ik, enige turk is neto enige hindoebrah is nocerino, eeldesport en protarius zijn lange slungels, mvos is de enige beul, voor de spiegel met mascara op is GIP, vergeet ik iemand
ajoh wat betreft die naambordjes als iedereen dat zou willen doe ik het ook en anders niet. Het zal me mijn reet oxideren. Ik vind het allemaal best
Maar het klinkt inderdaad niet als rocket science als ik het nu zo bekijk."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Protasius View Postje noemt mij naam gewoon niet :'(
@bilo ik ben slecht met namen :P
Ty Q, zolang ben ik volgensmij niet hahaEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by quibus View PostHaha het is toch geen schoolreisje, je herkent iedereen zo man, twee liliputters zijn gus en job, puistenkoppies zijn dex en die ene waar ik ze naam niet van weet, lekkere chick met donker haar is van mvos, lekkere chick met blond haar is suus, aan haar arm hangt kevster, tattoboy ben ik, enige turk is neto enige hindoebrah is nocerino, eeldesport en protarius zijn lange slungels, mvos is de enige beul, voor de spiegel met mascara op is GIP, vergeet ik iemandWinners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
23 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment