Dag dames en heren,
Ik ben nu twee maanden serieus bezig met fitness, maar voor mijn gevoel boek ik amper progressie. Ik weet donders goed dat je niet binnen een week je doel hebt bereikt, maar ik heb het gevoel dat ik toch iets fout doe.
Ik ben 1.68 meter en weeg 62 kilo.
Training:
Ik train om de dag ongeveer een uur. Ik train dan al mijn spieren tegelijk. Ik train met 50 kilo en heb twintig verschillende oefeningen. Alle oefening doe ik 12 x 3. Dus 12 rust, 12 rust, 12 rust. Volgende oefeningen... etc.
Voeding:
08:00 uur: twee boterhammen met kipfilet + whey perfection shake.
10:30 uur: twee botenhammen met kipfilet.
13:00 uur: twee bottenhammen met een gebakken ei
15:00 uur: Appel + rijstwafel
17:00 uur: avondeten (verschil). Meestal aardappels, groente en vlees (voornamelijk kip).
18:30 uur: whey perfection shake.
20:00 uur: bak magere yogurt + roosvicé (anders krijg ik het niet weg )
22:00 uur: Soms nog een beschuit
Hebben jullie nog tips qua voeding/rust/training of moet ik gewoon meer geduld hebben?
Voor diegene die mij willen helpen:
Ik ben nu twee maanden serieus bezig met fitness, maar voor mijn gevoel boek ik amper progressie. Ik weet donders goed dat je niet binnen een week je doel hebt bereikt, maar ik heb het gevoel dat ik toch iets fout doe.
Ik ben 1.68 meter en weeg 62 kilo.
Training:
Ik train om de dag ongeveer een uur. Ik train dan al mijn spieren tegelijk. Ik train met 50 kilo en heb twintig verschillende oefeningen. Alle oefening doe ik 12 x 3. Dus 12 rust, 12 rust, 12 rust. Volgende oefeningen... etc.
Voeding:
08:00 uur: twee boterhammen met kipfilet + whey perfection shake.
10:30 uur: twee botenhammen met kipfilet.
13:00 uur: twee bottenhammen met een gebakken ei
15:00 uur: Appel + rijstwafel
17:00 uur: avondeten (verschil). Meestal aardappels, groente en vlees (voornamelijk kip).
18:30 uur: whey perfection shake.
20:00 uur: bak magere yogurt + roosvicé (anders krijg ik het niet weg )
22:00 uur: Soms nog een beschuit
Hebben jullie nog tips qua voeding/rust/training of moet ik gewoon meer geduld hebben?
Voor diegene die mij willen helpen:
Comment