In de kerstvakantie lijkt me prima ja
Mini meet groningen
Collapse
X
-
Originally posted by Eeldesports View Posthaha mijn sportschool is waardeloos :P ik heb zo'n vermoeden dat jij er niet kan deadliften doordat je op zwevende laminaat vloer staat en er te weinig gewichten zijn. Daarnaast ontbreekt het aan apparatuur etc.
Maar komt wel goed, kelderwerk is btw fijne gym om lekker los te gaan.
Kelderwerk is leuk ja, heb er vaker getraind!
Je hebt Harimau ook nog, schijnt het honk te zijn dus wil k ook nog eens bekijken.
Ron haans is btw wel oke, je hebt 500 kg aan schijven een powerrack en vlak incline en decline bank dus top hehe alleen een gladde vloer en aangezien ik liever niet op gympies deadlift moet ik nog ff dansschoentjes halen hehehe.
Volgende week maar ff datum prikken dan niet dit weekend maar weekend erna kan ik beide dagen in principe.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostHehe klinkt gaar idd.
Kelderwerk is leuk ja, heb er vaker getraind!
Je hebt Harimau ook nog, schijnt het honk te zijn dus wil k ook nog eens bekijken.
Ron haans is btw wel oke, je hebt 500 kg aan schijven een powerrack en vlak incline en decline bank dus top hehe alleen een gladde vloer en aangezien ik liever niet op gympies deadlift moet ik nog ff dansschoentjes halen hehehe.
Volgende week maar ff datum prikken dan niet dit weekend maar weekend erna kan ik beide dagen in principe.
Ik heb vrijdag een feest maar vermoed dat ik nuchter blijf. Dus ik kan ook beide dagen.
Ron haans is wel een chille gym als ik het zo van jou hoorEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Denk dat het wel ok is, maar moet het eerst nog ff zien haha ben er geweest en zag er goed uit maar had ook meteen een oeverloze discussie met een cios knaapje.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostOoooohhhhhhhh in dat geval
Originally posted by Mvos View PostAls er een datum is kijk ik wel even.
Vind het wel cool eigenlijk!
Openingstijden in het weekend zijn 14:00 tm 18:00 dus ideaal voor mensen die van ver moeten komen imo.
Home - Stichting KelderwerkIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostIk kom ook wel hoor. Combineer ik dat met wat dingen bekijken in Groningen
Originally posted by jobr View PostHarimau is maar een kleine sportschool, heel compact Iggy
Enfin, ik ga over 2 weken al trainen met eeldesports (30 nov) op zaterdag @kelderwerk dus wie mee wil doen pm me ff!
3 weken erna wil ik weer gaan, op 21 december, wie er ook is pm ff!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostTof, doe je dan je 150 deadlift ipv 120!
Maar wel lekker hardcore hehe.
Enfin, ik ga over 2 weken al trainen met eeldesports (30 nov) op zaterdag @kelderwerk dus wie mee wil doen pm me ff!
3 weken erna wil ik weer gaan, op 21 december, wie er ook is pm ff!Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Me 2, train sinds mijn verhuizing alleen(laatste 6 maand) en vind het tof en motiverend af en toe weer met anderen te trainen en tegelijk mensen van het forum te leren kennen!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ja is tof, zo kweek je imo ook een betere band tussen de leden en dat komt de sfeer enkel ten goede.
Ik moet ff kwijt na het zien van het poseerfilmpje, wat ben jij vooruit gegaan man!!! Super!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment