Verschil tussen groot en minder groot.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschil tussen groot en minder groot.

Nu je de titel leest denk je vast : Wtf bedoelt hij nou?
    Het kan voor de meeste een domme vraag zijn.
    Maar wat ik dus heel graag wil weten is waar zit de lijn tussen de grote bodybuilders zoals kai greene, jay cutler, phil heath etc. en minder grote zoals Calum von Moger.
    Ik weet dat bij de bodybuilders dit geld : Quantity > Quality. hiermee bedoel ik dus dat het bij hun meer gaat om de massa dan om de fysiek. En bij Calum (hij zegt dit zelf in zijn filmpje) Quality > Quantity.
    Om het een beetje duidelijker te maken is hoe kan je de verschil duidelijk opnoemen, wat maakt hun (kai greene etc) hoe ze zijn.

Sorry als ik dit op een domme manier formuleer, maar meer kon ik het niet verwoorden.
    Dit onderwerp zit al echt lang in me maar ik heb het nog nooit gevraagd, dus ik dacht nu word het eens tijd...

Ik denk dat het verschil hem zit in de buiken.

Comment

Originally posted by Sjoerdd View Post
      Ik denk dat het verschil hem zit in de buiken.
      Buiken ?

Als ik je vraag goed begrijp , kan het antwoord dan gewoon niet per persoon verschillend zijn fapdrol ?

Comment

Originally posted by Lethal View Post
        Buiken ?

Als ik je vraag goed begrijp , kan het antwoord dan gewoon niet per persoon verschillend zijn fapdrol ?
        De zogeheten 'hgh gut'

Comment

Originally posted by Lethal View Post
          Buiken ?

Ja het kan wel verschillend zijn, maar ik bedoel echt de belangrijke punten wat hun zo maakt.
          De hgh buikje is zeker iets, maar het is toch zeker niet alleen om het buik.

Comment

Kijk eens hoe de wedstrijden zijn opgebouwd. De klasses, bonden, ect.
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Denk dat het verschil in 40 kilo vvm zit.

Comment

Originally posted by Sjoerdd View Post
                De zogeheten 'hgh gut'
                HGH gut is bull shit...HGH veins and arteria are not ^^ en kom alsjeblieft niet met een foto van Mr turtlebuik aanzetten. Als jij op 5/6% staat en je buik vol hebt met 8000kcal en daarnaast ook nog expres je buik volzuigt met adem..dan ziet dat er lelijk uit...HGH gut ben ik niet tegengekomen..maar wel HGH jaws...bones...and fingerss
                Last edited by Cell; 29-05-2014, 07:44.
                There are no pacts between lions and men!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X