Nieuwe Theorie Natuurlijke Max.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zal er een keertje mijn best voor doen. Had het zelf ook graag geweten. Het gebruik van de producten als medicijn heeft natuurlijk doorgaans ook andere doelstellingen dan louter excessieve spiergroei stimuleren. Maar inderdaad vooraleer een medicijn op de markt mag komen, dienen normaal (alle) (neven)effecten van het product gekend te zijn. Die lagere doseringen zullen waarschijnlijk wel een probleem blijven om er verder een deftige lijn uit voort te trekken naar gangbare AS-dossisen.
    Nu maar terug on topic, anders word ik nog beticht van slow-chatten, gelukkig wel met de grote baas.

Grtz

Comment

Gaat toch over het topic?
      Weten welke invloed as exact heeft op de natuurlijke max en vooral waarom zegt immers ook weer veel over die natuurlijke max.
      Verder heeft hier nog nooit iemand problemen gekregen door 'slow chatten' over een serieus onderwerp hoor!

Mocht je eens zin en tijd hebben en wat meer over het onderwerp aan de weet komt is alle informatie daarover natuurlijk hartstikke welkom.

Comment

Damm bocca bro, jij kent daar precies veel van, altijd intersant, zeker wat betreft die eiwitten en de manier van opname , zo kan je toch het optimale katabole omgeving creeren.

Zou je het iets vinden om een stiky erover te schrijven

Grtz
        stil growing

Comment

Lijkt me ook interresant! Niet te veel moeilijke woorden gebruiken hè!
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Damn zeer interessante stuff!! Jij studeert als voedingsdeskundige of wat?

Comment

Originally posted by davy_g
              Damn zeer interessante stuff!! Jij studeert als voedingsdeskundige of wat?
              Nope, laatstejaars Bio-ir in de Scheikunde, major levensmiddelentechnologie, minor voeding en gezondheid.

grtz

Comment

Bocca weet waar hij het over heeft dus.

Mooie posts bro!
                Bezoek ook eens het forum.

Comment

Inderdaad super interessant!!!

Laat dat sticky maar komen!
                  Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

Sluit ik mij ook bij aan, ik vind dat Bocca het allemaal perfect uitlegd allemaal.
                    Klasse van je bro.
                    Brear.

Comment

Originally posted by BREAR
                      Sluit ik mij ook bij aan, ik vind dat Bocca het allemaal perfect uitlegd allemaal.
                      Klasse van je bro.
                      Brear.
                      Just doin' my job, folks!
                      Gewoon mijn steentje bijdragen en dit zijn nu eenmaal dingen die ze me al jaren leren. Daarnaast leer ik hier zelf ook een heleboel nieuwe zaken van jullie.
                      Wat die 'sticky' betreft, momenteel sta ik voor mijn examens. Maar heb het er al over gehad met Snipke en binnenkort (binnen een maandje) zullen we even kijken of we er een deftig stuk over kunnen schrijven.

grtz

Comment

Originally posted by Shannasse
                        Lijkt me niet, als iedereen namelijk slechts eenzelfde hoeveelheid eiwitten op zou kunnen nemen en als spiergroei of maximale spiermassa daar rechtstreeks aan gerelateerd is, zou de natuurlijke max van mensen veel dichter bij elkaar liggen.
                        Heeft dus met genen te maken dat de ene van 1.80m naturel niet boven de 80 kilo uit kan komen terwijl de ander zomaar 100 kilo kan halen, beiden uiteraard met eenzelfde bf.
                        Het is niet alleen de opname van eiwit en de eiwitsynthese die bepaald hoe groot iemand wordt.
                        Mensen bezitten een soort eiwit dat je spiergroei remt. De sterkte en de hoeveelheid van dit eiwit bepaald de mate van de spiergroei. Er zijn mensen die door een genetische afwijking dit eiwit missen, en daardoor enorm kunnen uitgroeien!! maar het grote nadeel is dat niet alleen de skeletspieren groeien maar bijvoorbeeld ook de hartspier. Dit wordt uiteindelijk fataal.
                        Wetenschappers hebben ontdekt hoe dit eiwitsynthese remmende eiwit kan worden uitgeschakeld. Dit biedt in de toekomst misschien veel mogelijkheden voor mensen met spier(afbrekende)ziekten. Als het dan zover is zal het middel ook wel in de sportschool opduiken.
                        Deze onderzoeken geven aan dat het lichaam door de natuurlijke remming van spiergroei voorkomt dat je bodybuilders ziet van 200 kg of meer. Je kunt dus gigantisch veel eiwitten eten maar als je aan je max zit kom je gewoon niet verder. Je kunt met AS dan wel je max verleggen maar uiteindelijk loop je dan ook vast.
                        maar dit staat allemaal nog in de kinderschoenen er zijn nog veel onduidelijkheden op het gebied van eiwitsynthese, genetische factoren, hormonale invloeden en natuurlijk de combinatie training/voeding/rust.
                        groeten erik

Comment

Heb je volkomen gelijk in Erik, maar dan zijn we weeral een stapje verder. Dit is al verder dan as. Hoop dat ik dit niet meer hoef mee te maken. Dan zouden er immers geen grenzen meer zijn. Het feit dat de hartspier, ook een dwarsgestreepte spier, meegroeit blijkt één van de laatste grote hinderpalen te zijn.
                          Er werden al meerdere proeven gedaan op ratten en muizen en net voor de dieren er aan bezweken, kon je al niet meer over 'muizen' spreken. Het gaat zelfs tegenwoordig op proefschaal al verder dan de 'gangbare' myostatin blockers.

Grtz
                          Last edited by Bocca; 26-05-2006, 11:42.

Comment

ik heb er inmiddels alweer wat meer overgelezen. Als het lukt om ervoor te zorgen dat de hartspier niet zo hard mee groeit dan is dat een goude handel en gaan we extreme bodybuilders zien van misschien wel 250kg. Eng idee.
                            maar het zal nog wel een tijdje duren.
                            groetn erik

Comment

Originally posted by erik1982
                              Het is niet alleen de opname van eiwit en de eiwitsynthese die bepaald hoe groot iemand wordt.
                              Mensen bezitten een soort eiwit dat je spiergroei remt. De sterkte en de hoeveelheid van dit eiwit bepaald de mate van de spiergroei. Er zijn mensen die door een genetische afwijking dit eiwit missen, en daardoor enorm kunnen uitgroeien!! maar het grote nadeel is dat niet alleen de skeletspieren groeien maar bijvoorbeeld ook de hartspier. Dit wordt uiteindelijk fataal.
                              Wetenschappers hebben ontdekt hoe dit eiwitsynthese remmende eiwit kan worden uitgeschakeld. Dit biedt in de toekomst misschien veel mogelijkheden voor mensen met spier(afbrekende)ziekten. Als het dan zover is zal het middel ook wel in de sportschool opduiken.
                              Deze onderzoeken geven aan dat het lichaam door de natuurlijke remming van spiergroei voorkomt dat je bodybuilders ziet van 200 kg of meer. Je kunt dus gigantisch veel eiwitten eten maar als je aan je max zit kom je gewoon niet verder. Je kunt met AS dan wel je max verleggen maar uiteindelijk loop je dan ook vast.
                              maar dit staat allemaal nog in de kinderschoenen er zijn nog veel onduidelijkheden op het gebied van eiwitsynthese, genetische factoren, hormonale invloeden en natuurlijk de combinatie training/voeding/rust.
                              groeten erik

Ondertussen is er al wel een baby geboren die dat myostatine eiwit niet bevat, die baby zal nu al wel een jaar of tien zijn denk ik.
                              Moeder en vader waren beide actief in de topsport, maar atletiekers dacht ik, beide hebben ook gekuurd. Er waren al eens proeven geweest op dat kindje en die groeide ongelooflijk hard, die had indertijd al de kracht van een twintiger.
                              Als ik het stuk terug vind zal ik het plaatsen

Grtz
                              stil growing

Comment

Ik heb ook wel eens een docu gezien bij Zembla, over proeven die ze deden op muizen met een bepaalde gen die ze toevoegden bij die muis.
                                Hij had wel drie keer zoveel spiermassa als die gewone muizen, maar hij ging dood aan zijn hart, ik heb die docu nog op video, ik heb hem bewaard omdat ik het wel intressant vond om te zien dat dit mogelijk was.

Overigens denk ik w.b.t dat jongetje waar snippie het over heeft, dat het met dat jongetje ook nooit goed af kan lopen, al denk je bv alleen maar aan de spieraanhechtingen van zo'n jochie, die scheuren volgens mij op een gegeven moment gewoon af volgens mij met zoveel kracht.
                                Ik denk dat we nog rare dingen gaan zien in de toekomst op dit gebied.
                                Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X