Voedingsbehoefte calculator!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb hem geupdate, er is nu ruimte voor informatie, die shanasse nog gaat vullen dit weekend, en er zijn wat links bij gekomen waar wij(bodynet) natuurlijk ook bijstaan. Als iemand nog goede links kent, pm me maar, dan bekijk ik ze en als ik het een goede website vind zet ik hem erbij.

Grtz, David.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

beeniscool.nu
      Who's the Chef

Comment

ExRx Exercise & Muscle Directory

Deze kan ook nog wel bij links.

Comment

En deze natuurlijk:

www.ergogenics.org
          Afslanken met krachttraining
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

staan erbij hoor Alleen die laatste link niet van sym, want ik wilde de links ff op 5 houden. Als ik meer links krijg plaats ik er nog een rijtje bij.

Comment

mijn vet % klopt niet echt dat is volgens die calculater 10,9 en mij lijkt het meer 8 % ofzo.. de eiwitten zijn goed en kcall ook en vet ook wel en koolhydraten weet ik niet
              on the road to get huge

Comment

kh is dan automatisch goed. Maaruhm die vetpercentage berekening is bij superveel mensen fout. Poep ding dus, maargoed ik kan atm geen betere berekening vinden. Mischien later.

Comment

Netjes Dave...

Ziet er duidelijk en overzichtelijk uit. Leuk strak simpel logootje. Grappig jezelf erop. Erg makkelijk voor de luie mensen!

Misschien een linkje waar ze een huidplooimeter kunnen kopen?
                  Webwinkel voor fysiotherapie, fitness en sport (bodybow)

De vetmeting misschien met de berekening van taille en nek (Hodgedon & Beckett)
                  kijk ff op: Dieetlijn - Home (dieetlijn)

Andere links:
                  Mode, beauty, make-up en trends op Trendystyle.net - site voor vrouwen (trendystyle - adversus voor vrouwen)

redirect (menshealth - vind ik zelf altijd wel grappig om te lezen)

ModelCast.nl modellenbueau. (modelcast)
                  Dit voor de gene die zichzelf na lang trainen mooi genoeg vindt. Gratis inschrijving, misschien kun je wat bijverdienen...Misschien iets voor jou Dave?
                  Misschien hebben ze jou kop net nodig... ( )

Persoonlijk vind ik je wel een karakterestieke kop hebben.

Andere links:
                  Deze sites is misschien een goede stimulans voor mensen die net met fitness beginnen.

Body-for-LIFE | Homepage (BFL nederland)
                  Body-for-LIFE (BFL amerika)

voor supps:
                  EAS Nederland - Energy Athletics Strength (eas)

Nog veel succes met je voedingsbehoefte calc.! Goed gedaan!

Greetz J.

Ps: mijn caloriebehoefte klopte. Alleen KEV verhouding bereken ik altijd zelf.
                  Heb nu KEV: 50 - 30 - 20
                  Last edited by Ami-Amour; 14-12-2006, 21:11.

Comment

Die laatste van Symmie is juist een hele goede link, vooral voor vrouwen.
                    Pak er een paar van Ami-Amour bij en plakken maar.

Comment

Doe ik vandaag nog Mooie post Ami.

Comment

btw die calculator is leuk, maar ik moet de berekening hebben. Dan kan ik hem zelf integreren, kan hem alleen nergens vinden

Comment

Formule
                          Vet% = (1,2 x BMI) + (0,23 x leeftijd) – (10,8 x geslacht) – 5,4

Voor geslacht vul het cijfer 1 in bij man en 0 bij vrouw. Let op, deze berekening is natuurlijk een schatting en kan afwijken van de werkelijkheid.

Hier nog een formule voor berekening bf, komt van Chivo.nl
                          Moet dan natuurlijk wel weer een tabel voor BMI bij...

Comment

Dat is dus precies de berekening die ik gebruik, heb er zelf dan nog een bmi calculator in geintegreerd.

Comment

http://repositories.cdlib.org/cgi/vi...ntext=cedr/cbe

Hier vind je die berekening van Hodgdon & Beckett.

Comment

Dankje dankje, dit lukt me wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X