Hallo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo

Goedenavond allemaal,

Ik ben Wouter, 26 jaar en ik ben lid geworden van dit forum omdat ik toe was aan wat nieuwe informatie en input.

Mijn lengte is 1,98m en 3 jaar geleden woog ik nog 161 kg. Ik ben toen gaan fitnessen en mijn eetpatroon gaan veranderen en sindsdien ben ik 31 kg afgevallen. Momenteel weeg ik 130 kg met een vetpercentage van 32,5% (nog steeds veel te veel) en ik fitness 2 a 3 keer per week 1 a 1,5 uur (10 min warmup, 30 a 40 min kracht, 30 a 40 min cardio. Ik heb echter momenteel een punt bereikt waarin alleen standaard lichaamsbeweging en wat beter op je eten letten niet echt meer goed werkt vandaar dat ik me wat meer wil gaan verdiepen in de materie. Mijn streefgewicht is momenteel 110 kg en vandaar uit wil ik verder gaan kijken wat er nog moet gebeuren.

Ik zal allereerst de stickies en wat threads gaan doorlezen maar mocht iemand suggesties en/of tips hebben die hij/zij relevant vindt om te noemen dan hoor ik het graag!

Wouter

welkom

q and a to get ripped moet je maar eens lezen dan
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

welkom,
      veel plezier op het form,

Comment

Welkom.
        getting back in shape...

Comment

Welkom!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom en succes

Comment

Welkom
              Who's the Chef

Comment

Welkom en succes! Veel cardio, afwisselen met krachttraining en letten op je voeding is the SECRET!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen of in een nieuw thread moet stellen maar ik heb mijn gegevens op Voedingsbehoefte.nl - Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over voeding, trainingen en het maken van schema's ingevuld (matige arbeid en gevorderde beginner) en ik krijg dit schema eruit:

Lichaamsgewicht: 130 kg
                  Vetpercentage (BF): 32.5 %
                  Vet Vrije Massa (VVM): 87.75 kg

Basisbehoefte: 2106 Kcal
                  Sporttoeslag: 210.6 Kcal
                  Arbeidstoeslag: 1053 Kcal
                  Sportieve arbeidstoeslag: 400 Kcal

Totale dagelijkse behoefte energie: 3769.6 Kcal

Dagelijkse behoefte Eiwitten: 193.05 gram
                  Dagelijkse behoefte Vetten: 83.77 gram
                  Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 560.87 gram

Is de totale dagelijkse behoefte energie niet een beetje aan de hoge kant?

Comment

Als je je arbeidstoeslag e.d. niet overschat hebt zou het best kunnen.

Je weegt immers ook veel, dus zelfs met een hoog vetpercentage heb je dan nog een flinke VVM.

Moet wel even zorgen dat je BF% klopt, als je met elektronische weegschaal gemeten hebt is er geen pijl op te trekken

Verder veel suc6 met je doelen, ben ervan overtuigt dat je voeding en schema vast beter kan en dan kom je weer een stap dichter bij je doel!

Veel geluk gewenst en laat wat van je horen

PS misschien een log bijhouden, helpt bij discipline en is beetje mentale steun ?
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Welkom
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Woutert View Post
                        I
                        Is de totale dagelijkse behoefte energie niet een beetje aan de hoge kant?
                        Met 130 kg en 32,5% vp? Neuh..dat heb je gewoon nodig om te bewegen. De spieren die je hebt eisen gewoon meer voedingsstoffen omdat ze in verhouding wat min zullen zijn..
                        Beginnen met cutten is een goeie optie, even een voedingsschema opstellen en idd posten in de daarvoor bestemde thread

Succes
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                          Als je je arbeidstoeslag e.d. niet overschat hebt zou het best kunnen.

Je weegt immers ook veel, dus zelfs met een hoog vetpercentage heb je dan nog een flinke VVM.
                          Arbeidstoeslag rekent die site vanzelf uit. Aan de andere kant kost het ook veel energie om zo'n groot lichaam voort te bewegen.

Moet wel even zorgen dat je BF% klopt, als je met elektronische weegschaal gemeten hebt is er geen pijl op te trekken
                          Die BF% klopt wel denk ik. Hij is namelijk niet op een lullig weegschaaltje gewogen maar op een professionele weegschaal. Natuurlijk blijft het een schatting maar het zal er niet ver naast zitten.

Verder veel suc6 met je doelen, ben ervan overtuigt dat je voeding en schema vast beter kan en dan kom je weer een stap dichter bij je doel!

Veel geluk gewenst en laat wat van je horen

PS misschien een log bijhouden, helpt bij discipline en is beetje mentale steun ?
                          Zal ik doen. Dank je wel!

Comment

Originally posted by erikv View Post
                            Met 130 kg en 32,5% vp? Neuh..dat heb je gewoon nodig om te bewegen. De spieren die je hebt eisen gewoon meer voedingsstoffen omdat ze in verhouding wat min zullen zijn..
                            Beginnen met cutten is een goeie optie, even een voedingsschema opstellen en idd posten in de daarvoor bestemde thread

Succes
                            Ik zal er eens goed voor gaan zitten om dat schema te maken. Bedankt!

Comment

Welkom
                              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X