Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuw hier :)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voltex
    started a topic nieuw hier :)

nieuw hier :)

hallo allemaal

Voltex hier

ik ben op dit moment bezig met cutten en ben nu 3 maanden bezig, ondertussen heb ik er 13 kilo eraf weten te krijgen met iifym.

het enige "probleem" is dat ik nu blijf hangen op de 103,8... ik eet nu al 2 maanden 2100 kcal, misschien een keer op onderhoud eten om het metabolisme omhoog te gooien?

ik train 6 keer per week split, dus alle spiergroepen 2x in de week benen soms 3.

stats:

178

103.8kg

bf 26/28???

ik hoop dat iemand mij advies kan geven

Post with 2 views. cutting progress

• Voltex
    replied
    Dankjewel! Ik zit zelf aan 73/75 te denken heb de afgelopen weken veelal de carbs laag gehouden en de proteine hoog. Zat op sommige dagen op 1600kcal aan het eind van de dag, zonder honger

Leave a comment:

• niet_hier
    replied
    4,5 kg in 4 weken verloren? Dat is een goed resultaat. Heb je een streefgewicht in gedachten?

Leave a comment:

• Voltex
    replied
    88,2 nu, mijn gyno lijkt nu wel erger te zijn geworden het steekt helemaal uit door m'n shirt

Leave a comment:

• Voltex
    replied
    92,7 vanochtend

Leave a comment:

• niet_hier
    replied
    Originally posted by Voltex View Post
    Heb ik eerlijk gezegd niet bijgehouden, ik denk 500gram ongeveer
    Dat is jammer dat je dat niet weet. Het is belangrijk om te weten of je gewichtsverlies nog steeds doorzet. Of dat je op een plateau beland bent.

Leave a comment:

• Voltex
    replied
    Heb ik eerlijk gezegd niet bijgehouden, ik denk 500gram ongeveer

Leave a comment:

• niet_hier
    replied

Leave a comment:

• Voltex
    replied
    niet_hier

Leave a comment:

• niet_hier
    replied
    Vergeleken met je openingspost drie maanden geleden ben je dus ongeveer 10 kg afgevallen? Dat is een mooi resultaat. Maar ik denk dat je nog meer kunt bereiken en dus gewoon door moet gaan. Ben je nog steeds aan het afvallen, of heeft je gewicht een plateau bereikt?
    Wat je vetpercentage is is minder belangrijk. Wat je in de spiegel ziet is belangrijker.

Leave a comment:

• Voltex
    replied
    Hallo allemaal

ik heb vanochtend gewogen en ik zit nu op 93kg.

wat denken jullie dat mijn vet% is?

en is het realistisch dat ik volgend jaar eind lente op 15% zit? ik eet nu momenteel 2218kcal

Leave a comment:

• niet_hier
    replied
    MastaE ik ben het oneens met alle drie de punten die je noemt. Maar dat valt buiten de scope van Voltex z'n introductiepost.

Leave a comment:

• MastaE
    replied
    Originally posted by niet_hier View Post
    MastaE krijg jij geld voor deze tests? Bij iedereen is het eerste wat je aanraadt om dit soort tests uit te voeren.
    1. Zonder kennis over je gezondheid kan je geen passende voeding-, trainingsschema kiezen.
    2. Bij verstoorde hormoonhuishouding is onmogelijk om doel bereiken (zonder hormoonhuishouding herstellen)
    3. En in bovengenoemd geval kan fitnessen nog meer kwaad doen.

Leave a comment:

• niet_hier
    replied
    Originally posted by MastaE View Post
    Het zou geen stom idee zijn, als je hormonen laat meten. LH, FSH, Testosteron, vrije testosteron, oestradiol, shgb, vrije t3.
    MastaE krijg jij geld voor deze tests? Bij iedereen is het eerste wat je aanraadt om dit soort tests uit te voeren.

Leave a comment:

• Voltex
    replied
    Originally posted by MastaE View Post
    Hoe oud ben je?

Het zou geen stom idee zijn, als je hormonen laat meten. LH, FSH, Testosteron, vrije testosteron, oestradiol, shgb, vrije t3.
    ik ben 22

ik heb vorig jaar mijn bloedwaardes laten meten maar heb zelf nooit het "papiertje" opgevraagd, mijn huisarts zei via de telefoon dat ze prima waren. (had alleen testosteron opgegeven) ben van plan het binnenkort weer te doen, dit omdat bij mij in de familie 3 mensen schildklier problemen hebben.

Leave a comment:

Actieve discussies

Collapse

Working...
X