ik heb ff een vraagje ben net begonen met een kuur testo is iemand die me uit leg kan geefen want is testo allen wel genoeg ??? ik neem twee keer perweek 1 testo
testo kuur
Collapse
X
-
kuur testo
ik neem 2x 1ml sustanon 250 in 1 week maar heb mijn vraag is als die sustanon wel allen genoeg is want ik wil snel gewicht aan komen en spier massa heeft iemand goeie raat voor mij hoe ik het best kan doen want ik ben niet zo er varen als die mensen hier alle maal weet er vrij weinig van hoop dat iemand mij kan helpen
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostJe weet er vrij weinig van zeg je zelf, waarom begin je er dan in gidsnaam aan?
Echt ongelofelijk dit!
Ja idd zoek een gids die je de weg leidt.
Maar vooruit:
Als het je eerste kuur is lekker zo laten 2x in de week 1ml prikken voor een week of 10.
Eerst kijken hoe je hierop reageert.
ga je nu je maar snel inlezen qua alles wat met waar jij mee bezig bent te maken heeft en kom dan weer is terug.HO!Face your demons...........
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
55 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment