Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als jullie die discussie ff erges anders voortzette jah:P dit is mijn voorstelforum pffff ( ik begin met zeure:P) ik vind het best als jullie ook ff antwoord op mijn dilemma geve:P
groeten
Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 27 2004,16:59)]Inderdaad, van de modjes moet je het hier niet hebben om de topics schoon te houden...
Is op andere boards wel anders en misschien ook beter..
Vind persoonlijk dat het op deze manier veel gezelliger en toegankelijker blijft.
Is voor allebei wat te zeggen denk ik.
Heb het vanaf het begin af zo gedaan en heb de baas nooit horen klagen...
Greets...
Ik vind dit juist goed van dit forum dat er niet alleen serieus gelult word.
Dat onderscheid dit forum van andere en maakt het juist een gezellig forum.
Grtz...
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
ik snap al die rare regeltjes van andere boards nooit zo....
wat maakt het nou uit om in een ander topic als er toevallig een leuke opmerking gemaakt word een beetje offtopic te gaan?
mij maakt het geen ruk uit als iemand in een topic van mij op iemand anders reageert op een andere opmerking die niks met het topic te maken heeft.
net zo goed slowchatten;als er toevallig een paar members online zijn die reageren op een topic en daar word meteen terug op gepost,wat maakt het dan uit om een paar snelle reacties aan elkaar te geven?
dan kan je wel zeggen dat daar een chatforum voor is maar daar heb ik niet altijd zin in en ik surf over meerdere boards tegelijk als ik me verveel en dan kan het voorkomen dat ik meerdere keren post in een topic in heel korte tijd en dat vind ik nog leuk ook want het zijn spontane reacties waar niet over nagedacht word en dat zijn vaak de leukste opmerkingen,vind ik zelf.
en de mods hier zijn zelf ook zo gek als een deur dus die doen lekker vrolijk mee met geinen en zo hoort het!
Het leven is zoal ernstig genoeg , we moeten alle dagen serieus zijn dus hier even stoom afblazen kan geen kwaad,zolang we elkaar met respect behandelen is alles in orde
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 28 2004,16:49)]Het leven is zoal ernstig genoeg , we moeten alle dagen serieus zijn dus hier even stoom afblazen kan geen kwaad,zolang we elkaar met respect behandelen is alles in orde
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment