He, ik heb al 6 jaar een account hier op Bodynet en ben jaren lang niet meer actief geweest. Aangezien ik de laatste tijd hier weer dagelijks informatie kom winnen vind ik het wel net zo netjes om mijzelf even voor te stellen. Ik ben Harvey 23 jaar en ben altijd heel sportief geweest. Karate, kickboksen, boksen en nu zo'n ruime 6 jaar in de gym te vinden. Ben in de loop van de jaren steeds serieuzer en fanatieker gaan trainen. Ik ben 193cm en weeg nu 93,5kg en schat mijn vetpercentage 10% (morgen komt mij tangetje binnen en kan ik een preciezer antwoord geven). Denk dat ik zo wel even genoeg gezegt heb en anders gewoon vragen.
Terug van weg geweest
Collapse
X
-
Dat had ik er nog tussen willen zetten, ik ben gestopt met vechtsporten ondanks ik het super vind maar mijn voorkeur gaat toch echt naar het gainen. Heb het geprobeerd te combineren maar ik verloor teveel massa met het boksen. Ik kijk uit naar 90-100 vol en droog op een onbekend termijn. Weet dat het een lange weg is maar ga de goede kant op al zeg ik het zelf wetend dat ik 6/7jaar geleden op 63kg vocht. thnx for the supportA man who stands for nothing, Will fall for anything.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment