Hallo iedereen, ik ben Luuk en ben 21 jaar en veganist. Ik ben 1,78 en weeg ongeveer 70,5 kg. ik train al vanaf mijn 16de en ben vanaf mijn 18e vegetariƫr geworden, en vervolgens veganist iets voordat ik 19 werd. ik heb weleens een eiwitshake gebruikt toen ik wat jonger was maar gebruik nu helemaal geen supplementen meer. ik doe ongeveer 80-85 kg bankdrukken, 90 -100 kg squaten en 100-120 kg deadliften. mijn voornaamste vraag is als er nog andere veganisten/vegetariƫrs zijn op dit forum? en als jullie misschien nog tips hebben betreffende een veganistisch dieet.(P.S vlees eten is geen optie )
even voorstellen(Veganist)
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostAh oke.. ik meende dat sommigen dit wel deden.. maar dat zijn dan vegetariƫrs ofzo?
Veganisten eten totaal geen dierlijke producten. Dus niet alleen geen vlees, kip of vis, maar ook geen zuivel of eieren. Vraag me eigenlijk af of ze wel dierlijke producten gebruiken als ze niet voedingsgerelateerd zijn. Spullen van leer bijv. Wat doe jij ts?
Welkom nog btwIk doe een gok
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostWelkom.
Vegetarisch is werkbaar. Veganistisch is gewoon ongezond hoe goed je het ook indeelt en erover nadenkt. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk, mijn zege heb je.
Wel grappig bijdewee: ik moest gelijk aan een pescotariƫr denken toen jij reageerde.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Welkom
Ik ben nou al een poosje vegetarisch gaan eten, welk labeltje je er aan wilt hangen geef ik niet zo veel om gewoon eten waar je je prettig bij voelt en boeiend in welk hokje je dan zou zitten. Eet met uitzonderingen wel eens ooit een stukje vlees maar in mijn voedingsschema zit het niet. Wel vier eitjes en een bakje kwark elke dag maar ik weet dat het ook zonder dat te doen moet zijn.
Mocht je er zelf niet uit komen qua voeding is er genoeg hulp te krijgen op het forum, zelf op het moment ook onder begeleiding bij dynobet met mijn schema. Komt toch net wat meer bij kijken als je het met plantaardige eiwitten moet doen.
Hoe is je voeding nu? Ben wel benieuwd.."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Nee eigenlijk helemaal niet, je went er aan. Het is niet anders dan een dieet volgen, behalve dat ik ook daadwerkelijk let op wat ik eet. Het enigste nadeel is dat ik niet even vlug naar de mcdonalds kan gaan voor een maaltijd. dus als ik wil eten moet ik wel zelf koken
verder eet ik nu zo'n 500 gram pasta op een dag met groeten erbij. in de ochtend pak ik een flinke bak sojayoghurt met muesli en drink zo'n liter sojamelk op een dag voor mijn B12.Last edited by BarrbarianLH; 01-05-2015, 15:21.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment