even voorstellen(Veganist)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Net als bij mensen is het op een gegeven moment op met de eitjes... Vrouwen worden na een bepaalde leeftijd niet meer ongesteld, eitjes zijn op, is bij kippen net zo.

Ben zelf ook van de eigen eitjes brigade Mijn ouders hebben een kippenren, neem standaard als ik daar ben wat doosjes mee
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
      Net als bij mensen is het op een gegeven moment op met de eitjes... Vrouwen worden na een bepaalde leeftijd niet meer ongesteld, eitjes zijn op, is bij kippen net zo.

Ben zelf ook van de eigen eitjes brigade Mijn ouders hebben een kippenren, neem standaard als ik daar ben wat doosjes mee
      men vake heeft ook 4 a 5 eieren per dag en daar moet ik altijd meenemen als ik daar kom en nu wordt ik nog verplicht kippen van hem over te nemen omdat hij er teveel heeft, geen probleem hoor

Comment

Misschien een optie om een nieuw topic te starten over eieren?
        Beetje lullig om dat in een log van een veganist te doen.
        Net als over speklapjes te praten in het log van een moslim(a).
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Yess. Een nieuwe eiertopic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X