Kennismaking ;)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kennismaking ;)

Hallo iedereen,

Ik ben al 2 jaar ofzo van alles aan het lezen hier, ik heb al ongelooflijk veel geleerd en nu besloten om een account aan te maken.

Ik ben 22 jaar en train nu 2,5 jaar consequent en een drie kwart jaar dat ik ook echt weet wat ik doe . Ik was eerst altijd de skinny kid (nu nog steeds wel haha). Ik was 60 kilo toen ik begon te werken als boomklimmer, lichamelijk best wel zwaar werk, en ben daarmee tot de 70 kilo gekomen tot ik begon met krachttraining.
    In eerste instantie met de gedachte als ik op een goede manier train in de sportschool, verslijt ik minder snel met het werk, wat ook werkte. Later ben ik ook echt fitnessen leuk gaan vinden, en geobsedeerd volgens mijn ex haha

Op dit moment weeg ik 75 kilo en sta ik best laag in vet, tegen de 10% denk ik. Niet veel vooruitgang, dat weet ik, maar dat komt mede door mijn obsessie om droog te blijven staan . Elke keer als ik weer een laagje vet zie, wil ik dat weer kwijt.

Mijn doel is om over een maand eens rustig en zo clean mogelijk massa te pakken, slow en steady dan maar denk ik. Enigste probleem is dat mijn werk nu vaker afwisselt, dus de ene dag heb ik een hele zware en lange dag en de andere een rustig dagje, dus mijn energiebehoefte wisselt heel erg. Iemand anders die dit probleem heeft en hoe is dat het best op te lossen?

Voor de rest ben ik ook heel erg geïnteresseerd in de materie en niet alleen maar simpel gewichten optillen, dus ik breng ook de helft van mijn vrije tijd door met topics lezen op deze site via mijn telefoon .

Dat was het wel zo een beetje, als er nog vragen zijn laat je gaan.

Wilkommen
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

welkom!

Comment

Zo slecht is die 15 kg niet hoor Al helemaal niet als je pas een korte periode wat meer kennis van de materie hebt. Succes en welkom!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X