Guess who's back, back again...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cidious
    replied
    20160419_203204.jpg

    Leave a comment:


  • Cidious
    replied
    Goede vraag van niet_hier! Ik zat er nog aan te denken om er een stukje over te posten.

    Maar in eerste instantie omdat ik bij alle substanties een kopie labrapport van de batch heb. Dit hoeft niet veel te zeggen en deze kan makkelijk vervalst zijn.

    Maar als 2e overtuiging, als ik alle potjes open trek en ruik dan proeven en ruiken ze allemaal exact zo als hoort. BCAAs zijn net zo goor als altijd. L-Glutamine smaakt en ruikt exact zoals ik het gewend ben van gerenomeerde merken. Evenals de andere ingredienten die ik herken. Sommigen heb ik op zichzelf geen ervaring mee maar ik herken de smaken uit blends en kan die vreemde smaken van supps nu ook beter plaatsen.

    En als laatste heb ik de ingredienten nu ongeveer een week onafhankelijk in gebruik en ik kan zeggen dat de genen die voelbaar zouden moeten zijn als de taurine, creatine, citruline etc goed hun werk doen. Ik krijg directe repsonse vanuit mijn lichaam op de ingredienten zoals hoort.

    Ik ben er vrij zeker van dat wat er op het potje staat waar is. Het bedrijf adverteert ook met eerlijke nummers. Niet met 99.9998% puur. Maar sommige ingredienten zijn bijvoorbeeld iets lager in puriteit. En dit is netjes terug te halen uit de labraporten.

    Wil dit zeggen dat het 100% safe is? uiteraard niet. Het is ook een kwestie van intuitie.. Waar doe je zaken mee.. Ik ben vrij doorgrondend en probeer altijd een manager te spreken te krijgen die meer inzicht in het proces heeft. Ik heb al aardig wat genetwerkt voor een toekomst plan. Chinezen liegen heel makkelijk maar meestal is dit wel eenvoudig te doorgronden.

    Ik heb wat meer onderzoek gedaan naar waar ik de winstrol vandaan heb. Ik heb het van een tussenpartij gekocht die geen reet van de middelen zelf weet. Zij zetten een lijst online die ze van hun suppliers krijgen. Het is een soort grossier. Ze bieden ook meerdere malen dezelfde producten aan van verschillende suppliers. NU blijkt dat deze fabriek roemrucht is in bepaalde oplichters praktijken als waar ik aan geproefd heb. Mijn HGH komt bijvoorbeeld van dezelfde grossier maar van een andere fabriek. Ik heb ook contact met deze fabriek. Ik kan hier voor aanzienlijk lagere prijzen aan hun producten komen maar alleen af te nemen in grote getalen. Dit kan een interessant toekomst idee zijn maar voor nu betaal ik ietsje meer voor persoonlijk gebruik bij de grossier.

    Chinezen willen graag zaken doen met mij. Ze willen graag op de foto met me als reclame. Dit in allerlei mogelijke branches. Door deze interesse in mijn westerse uiterlijk en afkomst ben ik al op veel plekken geweest waar veel Chinezen niet binnen gelaten worden tenzij je erg connected bent hier. Blank zijn heeft hier enorme zakelijke voordelen. Als je Chinees verstaat en spreekt haha. Ik doe mijn best!

    Leave a comment:


  • niet_hier
    replied
    Weer een ervaring rijker dus. China blijft verbazen?
    Als je met 1 goedje genept bent, waarom ben je er dan zo zeker van dat die overige waslijst aan poedertjes wel juist en eerlijk zijn?

    Leave a comment:


  • mascotte
    replied
    Tof stukje tekst.
    Kan alleen niet meer vragen dan gewoon wat meer te logge :-) love it!

    Leave a comment:


  • Cidious
    replied
    Het is heel logisch.. mijn lichaam werd geshockt met 50mg winstrol per dag. Dat is ver boven wat mijn lijf prettig vind. 30mg is normaal voor mii max zonder nare droge gewricgten en andere vervelende sides.

    En als je je lichaam dus zo shocked met AS is het niet gek dat je even een bak vocht trekt . 50mg winstrol is zwaar. Ik liep helemaal vol binnen no time. Bloat rond mn middel maar ook dikke kop en overvolle spieren. Alles wel keihard en lomp sterk.

    Na 4 dagen 50mg heb ik 1 dag niks gehad en toen 2 dagen op 25mg. Zere yewrichten verminderden iets en de bloat ging ook iets omlaag. Alle biiwerkingen zijj die van winstrol.

    Als ik het goede waarschijnlijk 30mg per dag had geskikt vanaf dag 1 was ik waarschijnlijk nooit zo opgeblazen. Wie weet was dat ook een samenwerking van HGH en de Winstrol.

    Nu gewtopt te zijj ie alles weer normaal.

    Ik ben 100% zeker dat het winstrol is. Ik heb winnie tabs vaak geneg gehad om de sides te herkennen en deze sides passen bij geen van de meeste andere aa17 goedjes.

    Hoe dan ook was hrt geen var want ik werd zo geil als boter!

    Leave a comment:


  • rain
    replied
    Leuk verhaaltje.
    Heb je geen zere vingers?
    + 3kg in 4 dagen?
    Bloat rond je middel?
    Pijnlijke gewrichten?
    Na 4(6)dagen met winstrol?

    Dat heb ik nog nooit gehoord.

    Leave a comment:


  • Cidious
    replied
    Even een kleine update.

    In mijn vorige posts gaf ik aan geen steroide cycle te willen doen om verscheidene redenen. Ik gebruik wel hgh op 2-4 IU voor algemene gezondheids redenen. Van hetzelfde lab kon ik ook zeer goedkoop aan Anavar (Oxandrolone) komen. Aangezien ik veel lichaamsgewicht oefeningen en andere kracht en balans oefeningen doe leek dit me nog wel een verantwoorde combinatie om snel wat meer kracht op te bouwen.

    De bijwerkingen van Oxandrolone zijn voor mij te overzien. Beetje verminderd libido (beetje rust voor mn vriendin hahaha) en wat andere milde bijwerkingen. Ik zat er aan te denken om 20-50mg per dag te nemen. Hopende dat mijn eigen test productie niet plat zou gaan rond de 30mg en geen gekke bijwerkingen. Ook staat Oxandrolone niet bekend als stemmings agressor.

    Zo gezegd zo gedaan. Mij toch laten verleiden to 10 gram pure oxandrolone en de eerst week om het te testen op 50mg per dag gaan zitten.

    Na een dag of 2/3 begon mijn libido enorm te stijgen evenals mijn kracht en spiervolume. Bij de 4e dag was ik 3kg aangekomen en bulderden de aderen over mijn lijf. Mijn gewrichten begonnen heel erg zeer te doen en mijn stemming werd meteen opgefokter.. aan het einde van dag 4 wist ik het wel.. Winstrol! ik heb 4 dagen 50mg winstrol per dag naar binnen lopen mieteren.

    Man man man. Voordat ik het bestelde zei ik nog tegen dat meisje van de service desk van het lab dat het het meest vervalsde product zo'n beetje is naast HGH en dat ik erg benieuwd was. Ik wist het eigenlijk al wel van te voren. Zeer goedkoop (wel 2 keer zo duur als hun Winstrol. Dus ik dacht dat het goed zat en dat het gewoon Chinese prijzen waren). nog 2 dagen doorgegaan op 25mg en toen had ik er wel weer genoeg van.

    Rug vol met acne, zere gewrichten, opvliegerige stemming, buitenproportionele verhoudingen uit het niets en een zware bloat rond mn middel.

    Teringwinstrol aan een gassie in de gym gegeven.

    Ik wil dit delen met jullie in alle eerlijkheid. Ik had duidelijk mijn mind op gemaakt en de nadelen zwaarder laten wegen dan de voordelen van as. Toch als je dan aan het trainen bent heb je die hunkering naar het trainen zoals het ook kan. Ja je wordt superman van die meuk.. Binnen 4 dagen drukte ik zeker 30% meer (spiergeheugen deed uiteraard ook mee). Maar de voordelen wegen gewoon niet op tegen de nadelen.

    Als het misschien echte oxandrolone was geweest, was het misschien ok geweest. Maar voor mij is dit wederom een duidelijk les om het voortaan anders aan te pakken. En daar ook bij te blijven.


    Inmiddels heb ik toegang tot allerlei productie labs waar ik zowat alle substanties kan bestellen die ik wil.
    Ik ben nu dus wel bezig met mijn eigen supplementatie formule voor verschillende doelen. Als een beginner mij zou vragen welke supplementen te gebruiken zou ik in eerste instantie altijd zeggen: "hou je geld in je zak en koop wat extra kipfilet en rijst" Dit omdat ik in mijn trainings jaren veel meer baat bij real food heb gehad dan bij supplementen welke voornamelijk mijn portemonnee overzichtelijk hielden.. haha. If you get what I mean. De meeste supplementen zijn lariekoek en uberhaupt overpriced.

    Dit betekent niet dat ik niet geloof dat bepaalde supplementen kunnen helpen bij bepaalde doelen. Ik ben alleen van mening dat ze meestal hun investering niet opleveren. Dit veranderd natuurlijk nu ik voor belachelijk lage prijzen toegang heb tot de ingredienten.

    Ingeslagen:

    Taurine
    Instant BCAA's 2:1:1
    L-Citruline
    AAKG Arginine
    L-Glutamine
    L-Carnitine
    Creatine Monohydraat

    20160418_212806.jpg

    Tribulus
    CLA
    Beet root

    Magnesium Citrate
    Calcium Carbonate
    Zinc Picolinate
    Ascobic Acid
    Niacin



    Deze ingredienten wil ik gebruiken om pre-workout capsules te maken en een BCAA drankje voor de hele dag door.


    Preworkout capsules gaan iets worden als:

    Taurine 2000mg
    L-Citruline 4000mg
    AAKG Arginine 2000mg
    Creatine Mono 5000mg
    L-Carnitine 2000mg
    Beet root 1000mg
    L-Glutamine 3000mg
    BCAA 6000mg

    Ascorbic Acid 250mg
    Niacin 50mg
    Calcium citrate 50mg
    Magnesium citrate 50mg
    Zinc picolinate 10mg

    Samen is dat al 25 gram aan poeder moet nog even kijken of ik dat niet beter met een scoop kan doen en oplossen omdat het anders echt heel veel capsules worden voor de training. Maar dan zal ik wat met de smaak moeten doen. Ik heb een deel van deze combi in water opgelost en ik kan je zeggen dat dat niet prettig is.. en ik heb een attitude van gewoon naarbinnen werken als het gezond voor je is haha.


    Daarnaast heb ik aardig wat liters pure kokos water besteld dit is rijk aan electrolytes en vitamines. Hier wil ik een BCAA drankje mee mixen voor tijdens de training en voor als refreshener met hikes en ander actief werk hier in dit tropische zomerklimaat.


    BCAA mix gaat iets worden als:

    BCAA 6000mg
    L-Citruline 2000mg
    L-Carnitine 2000mg
    L-Glutamine 2000mg
    Acorbic acid 250mg

    Ascorbic acid is al wat zurig. Ik heb nog Citric Acid om het geheel nog wat frisser te maken. Ook kan ik met wat mineralen spelen om verder op smaak te brengen. Zoet maken zal ik niet met aspartame doen. De Beetroot is al een beetje zoet en als het nog zoeter moet dan kan ik nog Acesulfaan-K en sucralose erbij halen. Maar liever niet! Ik ben gelukkig geen zoetekauw. Mijn vriendin wel dus het moet wel universeel inzetbaar zijn hier haha.

    Mineralen moet ik nog even uitzoeken om een mooie balans te vinden met mijn morgen en pre-workout intake.

    Let me know what you guys think.

    Leave a comment:


  • Cidious
    replied
    Ja het genieten van het leven zit in kleine dingen voor mij die eigenlijk heel groots zijn als je er de tijd voor neemt om er even bij stil te staan.

    Betreft de leerlingen op school kan ik je vertellen dat Chinese Kids echt AWESOME zijn om les te geven. Ze zijn enorm leergierig en respectvol. Corrigeren laten ze heel goed toe en mijn klassen zijn echt een enorme shitload of fun. Ik geef ze bepaalde grenzen om daarbinnen vrij te zijn. En dat werkt echt super goed. Elke klas heeft 2 klassenleiders. Deze organiseren de klas voor mij als ik dat vraag. Zij overrulen mijn autoriteit niet maar zijn naar de klas op dat moment de autoriteit. Deze wisselen elke 2 weken. Het is wel zo dat er op mijneer school ook gemarcheerd wordt van tijd tot tijd en kinderen formaties hebben maar met die grenzen hebben de Kids veel meer ruimte om daarna snel aan de slag te gaan met leuke vrije games en lessen. Creativiteit is soms moeilijk te stimuleren omdat ze heel erg volgzaam zijn maar ook daar zijn manieren voor haha

    Leave a comment:


  • niet_hier
    replied
    Dat "hiërarchisch denken", versus de Nederlandse "iedereen is gelijk" mentaliteit, is inderdaad typerend voor Azië, en dus vaak een schok voor een Nederlander die er belandt. In landen zoals Korea en Japan is het bewustzijn van hiërarchie ook heel sterk aanwezig. En ik zie het ook hier, in Maleisië, weer, zij het in mindere mate.
    Ik denk dat de inkomensverschillen en welvaartsverschillen weer een gevolg zijn van dit hiërarchisch denken.

    Leave a comment:


  • tommyzz
    replied
    Originally posted by mascotte View Post
    Heerlijk om dit allemaal te lezen

    Het komt zeker niet negatief over zoals je het brengt,integendeel zelfs.Ik vind het altijd super interessant om zulke dingen te lezen,uit eigen ervaringen etc...

    Hopelijk blijf je hier bloggen,kan ik lekker meegenieten
    +1

    ik sluit me hier 100% bij Aan.

    zelf vind ik het altijd interessant om te horen waarom iemand bepaalde keuze heeft gemaakt.

    Met scholen betreft heb je gelijk.
    eigenlijk zou nederland kunnen leren van daar en precies anders om.
    ik vind respect hebben voor leraar heel belangrijk.
    en je ziet dat hier in NL steeds erger worden. ook tegen ouders trouwens.
    ik Ben zelf 28 jaar oud dus nog niet de oudste maar ik merk zoveel verschil in
    mijn schooltijd en nu.

    Behulpzaam wat je aangeeft Ben jij dus dat maakt je als persoon mooi.
    ook het gevoel van voldoening.

    wat ook mooi is als je een helpende hand bied, en mensen ziet denken huh hij.

    ik vond jaren geleden het belangrijk om zo stoer patserig, argressief mogelijk uit te zien/gedragen.
    ik assoceerde dat met zo mannelijk mogelijk.
    maar dat was ik niet. Dat was een rol.
    kwam er Achter dat je grote kracht jezelf zijn is.

    in de verhalen wat je hebt geschreven merk ik dit ook Aan jou.
    je hebt het Dan niet zo gezegd maar je begrijpt me wel denk ik haha.

    en ik vind dat mooi om te lezen.

    Gr tom

    Leave a comment:


  • mascotte
    replied
    Heerlijk om dit allemaal te lezen

    Het komt zeker niet negatief over zoals je het brengt,integendeel zelfs.Ik vind het altijd super interessant om zulke dingen te lezen,uit eigen ervaringen etc...

    Hopelijk blijf je hier bloggen,kan ik lekker meegenieten

    Leave a comment:


  • Cidious
    replied
    China omdat het rete goed betaald en China mij altijd al geboeid heeft. Reizen vanaf hier naar de rest van Azie is super goedkoop.

    Het is uiteraard niet zoals ik verwacht had haha. Niet minder interessant daarom, maar minder Aziatisch.. Het is hier Amerika++. Overal borden met 'the Chinese dream' met dikke auto's een westerse parter en dikke villa's erop. Alles draait hier om geld en spullen. En het verschil tussen arm en rijk is nog enorm. In mijn super rijke area lopen ook oude vrouwtjes rond plastic flesjes te verzamelen, dat soort ongein.

    Chinezen zijn enorm behulpzaam.. naar mensen van hogere status.. Ik kan overal hulp vragen omdat ik blank ben en ik vaak als van hoge status wordt behandeld. Als je blank bent, ben je in veel Chinezen hun ogen direct superieur en moet je vast rijk zijn en hier voor zaken.

    Maar armere Chinezen uit lagere klassen worden vaak niet geholpen. Ik maak er dan ook zaak van elke dag om zoveel mogelijk te helpen waar ik kan in een dag. Vanmiddag reed ik door een tunnel en aan de andere kant de heuvel weer op liep een oud mannetje met een karretje met oude lompen erin. Hij kreeg het amper omhoog. Ik spring lekker van mn ebike af en help die man een handje omhoog.. naar Nederlandse begrippen waar ik vandaan kom normaal.. Deze man geloofde zijn ogen niet.. De sprankeling die je met dat soort kleine gebaren kan bereiken zijn fenominaal. Op de terug weg liep een man met een lege ebike. Mijn ebike was nog vol en ik heb de man de brug over geduwd tot hij weer naar beneden kon rollen. Dat soort dingen kosten minimale energie maar het levert anderen en mijzelf enorm veel energie op.

    Het zijn de kleine dingen van het leven die te waarderen zijn. En China zit vol met dat soort momenten als je je ogen open houdt.


    Als blanke ben ik hier uiteraard super populair en een attractie eerste klas. Ik heb inmiddels al honderden foto's met gezinnen, meisje, jongens, vrouwen, mannen bejaarden etc... haha. Vooral gezinnen met kinderen zien mijn aanwezigheid als de uitgelezen kans om hun koter even een paar keer in de meest bijzondere poses op de foto zetten haha.

    Foto's zijn hier belangrijker dan de ervaring. Wat dat betreft is heel Azie een beetje zo. Op mijn school wordt enorm veel tijd uitgetrokken voor foto's alle evenementen worden onderbroken voor foto sessies die in scene zijn gezet. Alles om naar de buiten wereld te laten zien dat ze gelukkig zijn en dat kunnen bewijzen.

    Feitelijk zijn Chinezen over het algemeen niet gelukkig. De meeste Chinezen van mijn leeftijd tussen de 20 en 30 zijn enorm op zoek naar hun levensdoel.. Hebben opleidingen gedaan onder druk van hun ouders die ze niet leuk vinden. Zijn getrouwd met partners die hun ouders hebben aanbevolen en niet gelukkig in hun relaties..

    Uiteraard gaat die niet altijd op. Generaliseren is een gevaarlijk iets, maar dit is wel de algemene werkelijkheid hier. Schijngeluk en geld verdienen. Het ding is. Zij zoeken geluk in geld. Maar nadat er geld is binnengehaald is het tijd om weer meer binnen te halen om dat gevoel te bevredigen.

    Dingen veranderen hier wel razendsnel. De jeugd is zich aan het afzetten tegen die manier van leven en gaat steeds meer zelf denken. De opleidingen veranderen. Het Chinese onderwijs systeem bestaat voornamelijk uit onderdanig zijn. Niet voor jezelf denken maar volgen. Kopieren en volgen. Dat zie je terug in de industrie met alle kopieen van westerse producten. Weinig wordt hier ontworpen. Dat is nu aan het veranderen. Mijn school hangt er tussen in. Volgen en onderdanig zijn is nog steeds belangrijk maar ik krijg alle vrijheid om de kids zelf te laten denken en dat te stimuleren. Mijn foreign collega's ook. Zij geven bijvoorbeeld art en muziek en stimuleren ook eigen creativiteit. Chinese teachers doen dit niet. Die kauwen voor en verwachten exacte kopieen van die stof.


    Wel enorm leerzaam allemaal.

    Misschien dat mijn verhaal ie**************** oordelend klinkt. Dit bedoel ik niet zo. Ik begrijp heel goed waaorm bepaalde dingen werken zoals ze werken in deze samenleving en dat die dingen hun functie hebben. Ik constateer alleen de verschillen. Dit heeft niks te maken met goed of fout.
    Last edited by Cidious; 26-03-2016, 07:12.

    Leave a comment:


  • niet_hier
    replied
    Ik wist dat China en de Chinezen erg materialistisch zijn geworden. In het verleden, tijdens mijn zakenreizen aldaar, heb ik het een en ander gezien. Echter, ik wist niet dat het inmiddels zo ver is doorgeslagen als dat jij vertelt. En andere normen en waarden (bijvoorbeeld niet helemaal de waarheid vertellen) vergt inderdaad een gewenningsperiode. Dat wennen is des te moeilijker als je de taal niet spreekt.

    Leave a comment:


  • tommyzz
    replied
    Huh dat is echt een heel ander beeld van hoe ik over
    china denk. Klinkt typisch Amerikaans idd.
    Of is het de Marseille van China.

    Hoe is je keus op China gevallen?
    Zelf Chinese invloeden of?

    china lijkt me een onwijs mooi land.
    maar je ziet vaak dat Nederlanders die willen
    vluchten. Vaak richting meditarrinean gaan.

    deze vragen is puur uit interesse hoor Haha

    Leave a comment:


  • Cidious
    replied
    Klimaat is ietsje warmer dan in NL maar en in de zomer iets tropischer maar in de winter nauwelijk onder nul.

    Verder dezelfde seizoens perioden als in NL met de lente, zomer, herfst en winter. Alleen bestaat er hier niet echt zoiets als lente en herfst. De overgang van zomer naar winter en andersom gaat heel abrupt in een week tijd. We zitten hier nu in de lente. Dit betekent gewoon veel regen (meer dan in de winter) en koud rond de 10 graden. Over een week of 2 zal de zomer abrupt inkicken en is het zo 30 graden +

    Het klimaat staat mij niet heel erg aan. 1 van de redenen om weg te gaan uit NL was de regen en de kou.. Hangzhou heeft daar nog niet echt iets aan verbeterd en de lucht is super slecht. Dus ik ben aan het job hunten om in Zhuhai terecht te kunnen.

    Zhuhai ligt 10 minuten met de boot boven Macau (het Vegas van China, en ook semi-onafhankelijke staat) en 1 uur met de boot van Hong Kong (semi-onafhankelijke staat). Tropisch klimaat en geen winters. Zhuhai staat boven aan in China in de lijst als het om ecologische vooruitgang gaat. En omdat het aan de kust ligt, is de luchtkwaliteit vele malen beter.

    Ik kan overal eten omdat ik weet waar ik naar moet kijken. Het probleem is wel dat in China alles volgepropt is met teringzooi om. Je moet China zien als een Amerika ++. Ik heb nog geen communist gezien hier. Alleen kapitalist+-ers.. Men rijdt hier in de dikste auto's. Nederlands is een armzalig land wat dat betreft met alle lease karts.. Ik woon in een vrij luxe area boven een weet ik hoeveel sterren hotel.. Entree met fontein en noem maar op. Hier omheen staan dus Ferrari's, Lambo's, Maserati's etc.. als je niet minimaal een Audi Q7 hebt dan hoor je er niet bij.

    De Chinees heeft de keuze uit bijvoorbeeld een Audi A4 met 2.0 TFSI motor of met 5.0 TFSI motor (5.0 alleen voor Chinese markt) De Chinees die het kan betalen kiest de 5.0.. niet vanuit gebruiks overweging want nergens kan hard gereden worden, maar omdat hij/zij kan laten zien dat hij dat kan betalen. Geld staat hier gelijk aan intelligentie.. (althans dat denkt men.. ) Veel geld hebben staat voor 'cunning'.. slim, slinks, gehaaid zijn.. liegen heeft ook niet dezelfde betekenis als in NL. Liegen met zaken doen is normaal. Het is aan de andere partij om daar maar achter te komen.

    Deze dingen waren allemaal erg wennen haha.

    Maar China kent ook vele goede dingen. het is hier SUPER veilig op straat. Geen hangjongere te bekennen. De metro's zijn zo veilig en verwelkomend als maar kan. Nooit voel je je hier onveilig op straat. Ook niet midden in de nacht in 1 of andere gare club. Zelden trammelant gezien hier.

    Leave a comment:

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
Antalya Escort
sikis
gaziantep escort
gaziantep escort
İstanbul Escort
istanbul escort bayan
sisli escort beylikduzu escort bayan
antalya escort atakoy escort
umraniye escort bayan
Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
Working...
X