Hoi ff vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi ff vraagje

ik ben deze week weer begoonen met trainen na een stop van 6 maanden. Ik ben in deze tijd ongeveer 20 kilo afgevallen. Da's flink klote. Vorig jaar ben ik van 74 tot 94 kilo gekomen door natuurlijk te trainen, nou ben ik alles weer kwijt in een slechte periode. Ik wil weer groter worden enheb geen geduld om t natturlijk te doen. Ik ben van plan om een kuurtje te doen. Ik ben van plan om 1 maandje natuurlijk te trainen om mn lichaam weer te laten wennen en door weer goed te eten wil ik van 78 tot 83 kilo komen. Hierna wil ik aan mn eerste kuurtje beginnen. Denken jullie dat de kuur zal aanslaan? Vorig jaar ben ik namelijk ook snel gegroeid door natuurlijk te trainen. Graag een opmerking.

ff nog wat over mezelf. Ik ben 20jr 1.82 en weeg 78 kilo. Ik ben op deze site gekomen via de site van kneet's gym. De site is egt goed en k hoop er nog veel van te leren.

Comment

welkom aller eerst

hoeveel sneller wil je dat het gaat kerel

20 kg in 1 jaar is met as bijna niet eens haal baar

als ik jou was zou ik lekker naturel gaan knallen want as heeft geen nut als je toch al zo snel aan komt
      Who's the Chef

Comment

ik wil na ong 5 weken op 83 zitten. Na mijn kuurtje wil ik op mijn 95 zitten. Ik weet dat het overdreven klinkt, maar ik heb er egt zin in en wil het misschien zelfs iets te graag. Ik ben teveel afgevallen enben niet meer gelukkig met mijn lichaam. Vandaar dat ik ook ongeduldig ben. Ik heb het kuurtje vanschilles aan mn trainer laten zien en die vond hem wel ok en dagt dat het wel haalbaar was. Wat denken jullie ervan
        ps:deze wil ik doen
        week1/3 40 mg. d-bol
        week 1/10 500mg test. enath.
        week 1/10 400 mg deca
        week 13/16 40 mg nolva
        Ik heb geen ervaring met as, na de goede reacties op deze kuur te hebben gezien heb ik hem overgeschreven en aan mn trainer laten zien.

Comment

Sorry maar ik geloof hier helemaal niks van

Is het wel waar, lees dan erst alles maar eens door hiero

Anyway welkom hier
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Welkom hier Zoro, en veel succes.
            Brear.

Comment

Welkom.

Zou het zeker zonder kuur gaan doen dat gewicht wat je hebt verloren is zo weer terug. Daarna kun je altijd nog kijken.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

welkom, als ik van uwas zou ik niet aan de as gaan, als je 94 kg naturel behaalt hebt zal deze na een paar maanden trainen weer terug komen soor je spiergeheugen. Als je nu direct as gaat nemen ga je achteraf niet meer groeien zonder die as

Grtz
                stil growing

Comment

welkom en veel geluk met de opbouw

Comment

GUYS THNX FOR THE GREETS AND ADVICE

Comment

Welkom ! ---------(==
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Welkom.
                        Hoop en denk dat je zelf ook wel inziet dat die kuur (of welke dan ook) op dit moment ongelofelijk stom zou zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X