Het valt mij overigens wel op dat veel mensen die in van die moderne fitnesscentra trainen erg verwaand zijn ja. Goddank train ik in een muffe ouwe kelder met roestig ijzer hahaha!
Ik wil graag jullie mening horen (NARCISME)
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHet valt mij overigens wel op dat veel mensen die in van die moderne fitnesscentra trainen erg verwaand zijn ja. Goddank train ik in een muffe ouwe kelder met roestig ijzer hahaha!
Gelukkig ben ik bijna altijd in mn uppie in de fitness, zo lekker is dat.
En ik ben zeker geen narcist. Ik fitness juist vanwege mijn knieblessure, omdat ik anders veel te veel moet draaien en dergelijke. Toevallig kon ik alleen een jaar-abbo nemen en nu mijn knieen al goed stevig zijn kan ik net zo goed sterker worden, massa gaat gepaard.
Maar ik denk ook dat het te maken heeft met jaloezie (ik toch ook?), iedereen wilt wel een mooi gespierd lichaam, maar je moet er wat voor over hebben.
Comment
-
er zullen heel weinig tot geen mensen zijn die fitness/powertraining puur en alleen doen omdat ze het graag doen. De meesten hebben als hoofdgedachte er toch bij om een mooier lichaam te hebben, ook een vorm van narcisme dus.
Maar zoals al eens eerder aangehaald, iedereen (of toch bijna iedereen) wil wel een mooi lichaam maar slechts weiniger willen er moeite genoeg insteken om ook daadwerkelijk tot dat punt te komen. Dus mag je best trots zijn op je resultaten vind ik.
Comment
-
Zelf train ik altijd alleen en spreek bijna niemand aan in de gym. De mensen die mij kennen spreek ik dan wel aan maar meestal heb ik mijn walkman op...vooral om te verhullen dat ik erg verlegen ben...ben denk het tegenpool van narcisme....en de enige reden dat ik in de spiegel kijk van de gym is om te zien of ik de oefenig goed doe.
Ben uiteraard breder dan gemiddeld maar als je zo'n sport hebt moet je ook je verwachtingen verleggen denk. zelf heb ik geen enkele BB foto van mezelf en een enkele waar je mijn spieren ziet....
als ik een keer zelfbewust ben van mijn spieren, vraag ik me gelijk af of ik daar niet verkeerd op beoordeeld word.....kom vaak erg stoer over, en zeg niks lijkt dan arrogant maar is verlegenheid.
Comment
-
Originally posted by G. Coria View PostJa dat klinkt allemaal heel gezond en normaal. Zo lang je het maar voor jezelf doet. Ik doe het verder voor mijn vriendin (zie avatar),
Hahaha, ik zat al vol bewondering naar je avatar te kijken, ik vind dat je vaker moet posten!
Ontopic
Iedereen vind het leuk om complimenten te krijgen maar of je dan meteen narcistisch bent?
Laat mij dan maar narcistisch zijn hoor.
Comment
-
Originally posted by Testo View PostHahaha, ik zat al vol bewondering naar je avatar te kijken, ik vind dat je vaker moet posten!
Ontopic
Iedereen vind het leuk om complimenten te krijgen maar of je dan meteen narcistisch bent?
Laat mij dan maar narcistisch zijn hoor.
Het is inderdaat eeen prettige avatar om naar te kijken.oldpride.nl
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postik kijk zeker wel eens graag in de spiegel. omdat het er opzich wel tof uitzien imo. maar loop er niet mee te pats. in de sportschool zie je vaak van die kerels strakke shirtjes bla bla. niets voor mij
Comment
-
dan word dat hoofd genoemd
on topic
Ik train meer uit eidelheid, dan uit narcisme
ik vind het zelf belangerijk om in de spiegel te kijken, en tevreden te zijn met hoe je eruitziet en wat je prestaties zijn!
Niet zozeer om de reacties van anderen
Tuurlijk is het fijn om complimenten te krijgen!
maar dit is fijn met alles wat je doet in je dagelijks leven.
en kwa foto's posten denk ik dat de meeste het doen ter motivering.
om er goed en gezond uit te zien moet je namelijk goed werken aan jezelf en weten waar je het voor doet.
dus als anderen zeggen dat je er goed uit ziet, weet je weer waarvoor je het doet en dat houd je gemotiveert om door te gaan!
Ligt ongeveer hetzelfde als afvallen zelf zie je vaak het resultaat niet zo snel (Mede omdat je zelf vaak in de spiegel kijkt)
terwijl anderen vaak eerder resultaat zien.
GreetzSometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment