Originally posted by Sweet_Mocrolady
View Post
Stoppen met blowen en roken
Collapse
X
-
Originally posted by Beeps View PostJe kunt niet eerder stoppen met een verslaving totdat je zelf de waanzin van je verslaving in gaat zien....pas dan kun je succesvol afkicken....Ssssmoking
Comment
-
Ben nu 1 maand en paar dagen gestopt met roken en blowen na 10 jaar verslaving, eerlijk gezegd heb ik enkel maar positieve reacties, sommige mensen denken zelf dat ik onder de zonnebank ga omdat ik terug een mooi kleurtje heb, sigaretten/joints stinken terug, eenmaal je inziet dat het slecht voor je is kan je stoppen zonder probleem. Ik voel mezelf veel beter en dat al na een maand. THC blijft wel 6 maanden in je vetlaag zitten. GEWOON DOEN en je krijgt sowieso RESPECT van de mensen die het goed met je voorhebben. zelf mijn eetlust is abnormaal toegenomen, en ik denken dat ik veel at na dat ik een joint gerookt had. nu heb ik instant eetkicks Wel 2 weken slecht geslapen en nachtsmerries gehad maar ben er nu volledig vanaf, ik onthoud men dromen terug en dergelijke, na 3 maanden onthoud je terug alles zoals vroeger waar ik serieus problemen mee had. ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE!Last edited by Tjikaboom; 04-08-2010, 11:50.Pain is Temporary, Pride is Forever
Never Ever Give Up
Comment
-
Als je het echt wilt, lukt het je dus gewoon.
Nee, geen dooddoener, maar echt waar.
Ik heb 21 jaar gerookt en fors ook. Op een dag was ik er enorm klaar mee. Ik wilde echt niet meer.
Dat is nu bijna 9 jaar geleden, ik mis het nooit en ik was al na een dag of 3 van het "verslavingsgevoel" af.
Dat zit echt tussen je oren, de nicotine is met flink wat water drinken echt zĂł uit je bloed.
Inderdaad, gewoon doen dus."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Stoppen met roken is niet zozeer de verslaving bevechten, eerder de gewoonte. Kun je dat, dan is het een makkie. Maar zoals met alle gewoonten: hoe langer je hem hebt, hoe lastiger het wordt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Blowen:
Stoppen is makkelijk, volhouden is wat anders, daar heb je inderdaad de wilskracht voor nodig. Ik heb ook 2 jaar vollop geblowed, beetje jeugdzonde.. Todat ik een doel kreeg en inderdaad het was heel gemakkelijk. Gebruikers zeggen vaak dat een joint alles mooier maakt... maar als je stopt na het een tijd te doen, DAN word alles juist mooier, je leeft immers met jezelf op de aarde, niet met jezelf in jezelf! gehuegen word veel beter en slapen word lekkerder, je voelt je meer uitgerust na veel korter slapen als met. Je huid word gaver.
Roken:
Nou ben ik zelf 2 weken gestopt na 3-4 jaar roken. Ook vrij gemakkelijk eigenlijk. Ik had een doel: gezondheid beter, geld besparen, lekkerder ruiken voor me meid, muren wit houden :P etc ga maar door. Bevalt me erg goed tot nu toe, vooral tijdens het werken mis ik het totaaaal niet, veel meer tijd met collega's aan het praten en eerst maar denken dat het roken zo gezellig was, echt niet dus. 'S avonds rook ik nog wel een filtersigaartje voor de smaak, maar dat vind ik zelf dat ik dat kan zonder me voor de gek te houden.
Kortom, je moet de wil hebben en een doel voor ogen hebben
Comment
-
Ik ben nu 1 jaar clean van blowen na 15 jaar lang ong. 10 joints te hebben gerookt elke dag..
Dit is de beste keuze die ik heb gemaakt.
Ik dacht dat ik het niet zou kunnen en ik leefde ook in dat wereldje van rap en coffeeshops.
Helaas rook ik nog wel sjag en sigaretten ..ik hoop hier heel vlug mee te kunnen stoppen..
Succes en hou vol..
een dag word een week en een maand en een jaar..enz..
Comment
-
Ik ben nu 1 jaar clean van blowen na 15 jaar lang ong. 10 joints te hebben gerookt elke dag..
Dit is de beste keuze die ik heb gemaakt.
www.order2com.com
brand shoes
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment