Holle ogen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Holle ogen.

Ik weet niet zo goed wat het kan zijn dus daarom vraag ik het hier maar.

Ik keek sinds vorige week vrijdag erg moe uit. Ik was ook moe dus zo gek was dat niet. Ben toen vroeg gaan slapen maar zaterdag had ik hetzelfde terwijl ik me niet moe voelde. Najah, iig zaterdagavond weer vroeg gaan slapen en zo de steeds door tot vandaag. Heb elke dag zeker 8+ uur slaap gehad.

Maar zoals nu heb ik erg holle ogen en zie er gewoon gaar uit.

Ik eet gezond, daarbij bedoel ik ook genoeg groentes en fruit.

Enige wat ik kan bedenken is dat ik vorige week moest werken, en ik dan 3/4 bakken koffie drink op een dag. Nu ik op school/thuis zit doe ik dit niet.

zou het hier aan kunnen liggen?
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Wij zijn geen dokters, ga effe naar je HA als het je irriteerd.
    Hij schept duidelijkheid en wij niet, hij heeft de bevoegdheden om stappen te ondernemen wat wij niet hebben.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik heb dit ook, en dit kan raar klinken maar bij mij is het als ik teveel slaap. In dagelijkse leven heb ik er geen last van en slaap ik 6-8 uur op een nacht. Zodra ik wat meer tijd heb om te slapen 8+, treed dit verschijnsel bij me op. Ben ik gaar, nergens voor te porren en grote wallen. Wazig, maar zal iets met verstoord ritme te maken hebben oid.

Comment

Enige wat ik bedenken is:

vorige week heb ik 4x achter elkaar getraind(normaal doe ik 2x trainen en dan rust) maar heb toen wel 3dagen volle rust gehad.
        vorige week heb ik per dag 4a5 bakken koffie gedronken( op de dagen dat het niet zo was.)

Ik ben nog wel actief en voor dingen te porren, zaterdag nog voetbaltoernooi gehad en wou nog gaan stappen. maar dat hebben we maar gelaten. ik zag er niet uit haha. trainingen gaan ook gewoon goed. vrijdag weer voetbaltoernooi, zin in maar heb gewoon van die gare ogen op dit moment.

ik wacht nog wel even af, enige wat ik nu kan doen is door goed voormezelf te zorgen met genoeg vitamines en groentes.

verder nog mensen die dit bekend voorkomt?

Comment

Heb je wel genoeg koolhydraten in je voeding? Als je dat niet hebt dan kan dat ook tot een slaperig gevoel leiden.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

ik probeer eiwitten&vetten hoog te houden tov de kh dus ik eet wel erg lowcarb.

mijn kh zijn dus wel aan de lage kant ja.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
              ik probeer eiwitten&vetten hoog te houden tov de kh dus ik eet wel erg lowcarb.

mijn kh zijn dus wel aan de lage kant ja.
              Mijn lichaam reaggeerd beter op carbs. kijk hoe het bij jou zit.
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

thx. ik zal vandaag en morgen eens flink carbs gaan eten dan.

Comment

Zonder te dollen, heb je drugs gebruikt? (neem aan van niet, maar you never know)
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

holle ogen? ik denk dat je bolle ogen bedoelt ?
                    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                      thx. ik zal vandaag en morgen eens flink carbs gaan eten dan.
                      Nou niet meteen gaan overdrijven. Misschien dat een beetje extra al voldoende is.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Mind is everything.

Comment

Nee, ik heb geen drugs gebruikt.

het is ook niet echt hol, maar gewoon anders dan normaal. erg moeie uitstraling.

moet zeggen dat het nu wel mee valt, en ben gisteren laat gaan slapen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X