Originally posted by Ellie
View Post
GHB Harddrugs
Collapse
X
-
Ik rij uiteraard alleen wanneer de dosis zo goed als uitgewerkt is.
Rijden als je aan het knallen bent wil ik iedereen ten zeerste afraden. Denk dat je dan nog beter straal bezopen achter het stuur kan kruipen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHeb je mijn vorige post wel goed gelezen? Wat jij daar opsomt zijn allemaal voorwaarden waar degenen die zijn aangehouden geen rekening mee hadden gehouden. De randdebielen die zijn aangehouden waren zodanig onder de invloed van GHB dat het hun rijgedrag wel degelijk negatief beinvloedde. Als zo iemand jou kind aanrijdt omdat hij of zij niet naar behoren kon rijden vanwege de invloed van GHB, dan piep je wel anders.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
ik begrijp nog steeds niet waarom iedereen zo achteruit deinst bij het woordje 'harddrugs'. Veel mensen kijken niet eens naar de gevolgen van de drugs of de werking ervan maar zeggen gewoon: het is harddrugs, dus slecht. De meeste harddrugs kun je mits je jezelf genoeg hebt ingelezen prima gebruiken zonder gevaarlijke risico's te lopen.
Wat een hypocrieten, hier maar schreeuwen en kankeren als een nieuweling de sticky's niet gelezen heeft maar zelf nog niet eens de moeite nemen om je in te lezen over het onderwerp waar je zo hard over aan het schreeuwen bent.
Comment
-
Zalig en onwetenden enzo. Orde van de dag STED."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Wat hoef je je te schamen als je niks over drugs kent... Hard of soft of whatever...
En als er iets is waar je mensen uit je omgeving aan ten onder ziet gaan, mag je dat niet slecht noemen?
Leuk voor jullie als jullie het recreatief kunnen gebruiken, heb daar helemaal niks op tegen he, heb nooit gezegd dat ik nooit eens een jointje heb gerookt (vond er persoonlijk niks aan)
Maar bij sommige gevallen gaat het fout, en dat is jammer.. Mag nog gezegd worden niet?Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Daarom, hebben we het beter over hardgebruik en softgebruik dan hardrugs enzo...
vb. met heroine kan je btw netjes oud worden, wordt toch gezien als een van de gevaarlijkste harddrugs.
met sigaretten aan dezelfde rate,wordt je minder netjes oud...
Ook vind ik het soort effect van de drugs belangrijk, alcohol kan gezinnen kapot maken en in het verkeer nog meer, maar op de speed ga ik gewoon heel precies netjes rijden en mss te gedreven in discussie treden over een een interessant onderwerp met men vrouw lol
Comment
-
Originally posted by Bolder View PostDaarom, hebben we het beter over hardgebruik en softgebruik dan hardrugs enzo...
vb. met heroine kan je btw netjes oud worden, wordt toch gezien als een van de gevaarlijkste harddrugs.
met sigaretten aan dezelfde rate,wordt je minder netjes oud...
Ook vind ik het soort effect van de drugs belangrijk, alcohol kan gezinnen kapot maken en in het verkeer nog meer, maar op de speed ga ik gewoon heel precies netjes rijden en mss te gedreven in discussie treden over een een interessant onderwerp met men vrouw lol
Comment
-
Originally posted by El_Loco View Postja met heroine kan je oud worden... Op welke manier dan, zonder tanden, een gele, glazige huidskleur, constant verkouden, opgespoten aders,... Als jij zo oud wil worden ga gerust je gang... Ik weet niet of jullie weten wat tegenwoordig in drugs zitten? Veel drug is er niet meer aan, meer chemische afvalstoffen en dergelijke... Je gaat me toch niet gaan vertellen dat dit gezond is voor het menselijk lichaam??? Ik heb zelf geen probleem met gebruikers. recreatief, verslaafd wat dan ook iedereen moet doen en laten wat hij/zij wil. Maar zeggen dat harddrugs geen gevaarte inhouden vind ik echt blind en naief...
ook zeg ik niet dat harddrugs geen gevaar in houden, fuck man, leg geen woorden in men mond. En ik zei ook niet dat ik zo oud wil worden, jeezus,
zonder tanden?? van waar haal jij dat in godsnaam? fuck kerel, research es voor je met zo'n arro commentaar komt.
Als je je goed verzorgd kan jij netjes oud worden met dat spul, met andere woorden als je echt rijk bent kan je dat doen, meestal gaan armen aan die handel en poetsen ze hun tanden niet meer, eten ze niet genoeg, wassen ze zich niet meer enz met alle gevolgen van dien... dus de gevolgen zijn niet 100 procent per direct te wijten aan het spul zelf, wel jijzelf zorgt voor de schade.
Mss kan je zeggen dat de heroine zorgt voor het niet verzorgen van jezelf, maar is dus chemisch niet gerelateerd als deel van het effect van het spul. maar er zijn dus genoeg gevallen geweest om te bewijzen dat je er netjes oud van kan worden.
Comment
-
Originally posted by El_Loco View Postja met heroine kan je oud worden... Op welke manier dan, zonder tanden, een gele, glazige huidskleur, constant verkouden, opgespoten aders,... Als jij zo oud wil worden ga gerust je gang... Ik weet niet of jullie weten wat tegenwoordig in drugs zitten? Veel drug is er niet meer aan, meer chemische afvalstoffen en dergelijke... Je gaat me toch niet gaan vertellen dat dit gezond is voor het menselijk lichaam??? Ik heb zelf geen probleem met gebruikers. recreatief, verslaafd wat dan ook iedereen moet doen en laten wat hij/zij wil. Maar zeggen dat harddrugs geen gevaarte inhouden vind ik echt blind en naief...
Originally posted by Triple Aces View PostWat hoef je je te schamen als je niks over drugs kent... Hard of soft of whatever...
En als er iets is waar je mensen uit je omgeving aan ten onder ziet gaan, mag je dat niet slecht noemen?
Leuk voor jullie als jullie het recreatief kunnen gebruiken, heb daar helemaal niks op tegen he, heb nooit gezegd dat ik nooit eens een jointje heb gerookt (vond er persoonlijk niks aan)
Maar bij sommige gevallen gaat het fout, en dat is jammer.. Mag nog gezegd worden niet?
mensen oordelen te snel over shit waar ze niks van weten. Ik denk dat de gemiddelde steroide gebruiker op dit forum dit wel kan bevestigen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment