GHB Harddrugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ellie View Post
    GHB is vaak de reden dat mijn collega's iemand mogen gaan reanimeren. Heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt.
    Ik gun iedereen zijn lolletje, maar GHB komt toch wel zeer vaak naar boven als oorzaak van een hartstilstand bij jongeren.
    omdat sommige jongeren domme ezels zijn. harddrugs kan je gewoon doen als je weet hoe het moet.
    Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Ik rij uiteraard alleen wanneer de dosis zo goed als uitgewerkt is.

Rijden als je aan het knallen bent wil ik iedereen ten zeerste afraden. Denk dat je dan nog beter straal bezopen achter het stuur kan kruipen.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@ sean

Even vlug zo: Jellinek - Drugs
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Heb je mijn vorige post wel goed gelezen? Wat jij daar opsomt zijn allemaal voorwaarden waar degenen die zijn aangehouden geen rekening mee hadden gehouden. De randdebielen die zijn aangehouden waren zodanig onder de invloed van GHB dat het hun rijgedrag wel degelijk negatief beinvloedde. Als zo iemand jou kind aanrijdt omdat hij of zij niet naar behoren kon rijden vanwege de invloed van GHB, dan piep je wel anders.
          In welk opzicht verschilt het dan van alcohol? Daar geldt toch precies hetzelfde, alleen is de periode dat je niet mag rijden na een avond feesten nog veel langer.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

ik begrijp nog steeds niet waarom iedereen zo achteruit deinst bij het woordje 'harddrugs'. Veel mensen kijken niet eens naar de gevolgen van de drugs of de werking ervan maar zeggen gewoon: het is harddrugs, dus slecht. De meeste harddrugs kun je mits je jezelf genoeg hebt ingelezen prima gebruiken zonder gevaarlijke risico's te lopen.

Wat een hypocrieten, hier maar schreeuwen en kankeren als een nieuweling de sticky's niet gelezen heeft maar zelf nog niet eens de moeite nemen om je in te lezen over het onderwerp waar je zo hard over aan het schreeuwen bent.

Comment

Zalig en onwetenden enzo. Orde van de dag STED.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat hoef je je te schamen als je niks over drugs kent... Hard of soft of whatever...

En als er iets is waar je mensen uit je omgeving aan ten onder ziet gaan, mag je dat niet slecht noemen?
                Leuk voor jullie als jullie het recreatief kunnen gebruiken, heb daar helemaal niks op tegen he, heb nooit gezegd dat ik nooit eens een jointje heb gerookt (vond er persoonlijk niks aan)
                Maar bij sommige gevallen gaat het fout, en dat is jammer.. Mag nog gezegd worden niet?
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Daarom, hebben we het beter over hardgebruik en softgebruik dan hardrugs enzo...

vb. met heroine kan je btw netjes oud worden, wordt toch gezien als een van de gevaarlijkste harddrugs.

met sigaretten aan dezelfde rate,wordt je minder netjes oud...

Ook vind ik het soort effect van de drugs belangrijk, alcohol kan gezinnen kapot maken en in het verkeer nog meer, maar op de speed ga ik gewoon heel precies netjes rijden en mss te gedreven in discussie treden over een een interessant onderwerp met men vrouw lol

Comment

Originally posted by Bolder View Post
                    Daarom, hebben we het beter over hardgebruik en softgebruik dan hardrugs enzo...

vb. met heroine kan je btw netjes oud worden, wordt toch gezien als een van de gevaarlijkste harddrugs.

met sigaretten aan dezelfde rate,wordt je minder netjes oud...

Ook vind ik het soort effect van de drugs belangrijk, alcohol kan gezinnen kapot maken en in het verkeer nog meer, maar op de speed ga ik gewoon heel precies netjes rijden en mss te gedreven in discussie treden over een een interessant onderwerp met men vrouw lol
                    ja met heroine kan je oud worden... Op welke manier dan, zonder tanden, een gele, glazige huidskleur, constant verkouden, opgespoten aders,... Als jij zo oud wil worden ga gerust je gang... Ik weet niet of jullie weten wat tegenwoordig in drugs zitten? Veel drug is er niet meer aan, meer chemische afvalstoffen en dergelijke... Je gaat me toch niet gaan vertellen dat dit gezond is voor het menselijk lichaam??? Ik heb zelf geen probleem met gebruikers. recreatief, verslaafd wat dan ook iedereen moet doen en laten wat hij/zij wil. Maar zeggen dat harddrugs geen gevaarte inhouden vind ik echt blind en naief...

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                      ja met heroine kan je oud worden... Op welke manier dan, zonder tanden, een gele, glazige huidskleur, constant verkouden, opgespoten aders,... Als jij zo oud wil worden ga gerust je gang... Ik weet niet of jullie weten wat tegenwoordig in drugs zitten? Veel drug is er niet meer aan, meer chemische afvalstoffen en dergelijke... Je gaat me toch niet gaan vertellen dat dit gezond is voor het menselijk lichaam??? Ik heb zelf geen probleem met gebruikers. recreatief, verslaafd wat dan ook iedereen moet doen en laten wat hij/zij wil. Maar zeggen dat harddrugs geen gevaarte inhouden vind ik echt blind en naief...
                      Je weet er niets van ;-) en ik heb niet gezegd dat het gezond is lol
                      ook zeg ik niet dat harddrugs geen gevaar in houden, fuck man, leg geen woorden in men mond. En ik zei ook niet dat ik zo oud wil worden, jeezus,

zonder tanden?? van waar haal jij dat in godsnaam? fuck kerel, research es voor je met zo'n arro commentaar komt.

Als je je goed verzorgd kan jij netjes oud worden met dat spul, met andere woorden als je echt rijk bent kan je dat doen, meestal gaan armen aan die handel en poetsen ze hun tanden niet meer, eten ze niet genoeg, wassen ze zich niet meer enz met alle gevolgen van dien... dus de gevolgen zijn niet 100 procent per direct te wijten aan het spul zelf, wel jijzelf zorgt voor de schade.

Mss kan je zeggen dat de heroine zorgt voor het niet verzorgen van jezelf, maar is dus chemisch niet gerelateerd als deel van het effect van het spul. maar er zijn dus genoeg gevallen geweest om te bewijzen dat je er netjes oud van kan worden.

Comment

Sowieso ligt dat aan de hoeveelheid die je gebruikt, en heroine kun je ook roken, de naald is vaak voor verslaafden omdat dat een intenser gevoel geeft. Tuurlijk is het niet gezond maar mensen drukken vaak een stempel op recreatieve gebruikers en doen alsof ze zwaar verslaafden zijn.

Originally posted by Triple Aces View Post
                        Wat hoef je je te schamen als je niks over drugs kent... Hard of soft of whatever...

En als er iets is waar je mensen uit je omgeving aan ten onder ziet gaan, mag je dat niet slecht noemen?
                        Leuk voor jullie als jullie het recreatief kunnen gebruiken, heb daar helemaal niks op tegen he, heb nooit gezegd dat ik nooit eens een jointje heb gerookt (vond er persoonlijk niks aan)
                        Maar bij sommige gevallen gaat het fout, en dat is jammer.. Mag nog gezegd worden niet?
                        Ik zeg helemaal niet dat je je moet schamen als je er niks vanaf weet, ieder z'n recht om eigen interesses te hebben. Ik vind wel dat je er verstand van moet hebben als je een standpunt hebt in een discussie. Je kunt ook wel in de voedingssectie gaan lullen over wat goed is maar als je niet eens weet wat eiwitten koolhydraten en vetten met je doen kun je net zo goed niks zeggen omdat het nergens toe leid, het voegt niks toe.

mensen oordelen te snel over shit waar ze niks van weten. Ik denk dat de gemiddelde steroide gebruiker op dit forum dit wel kan bevestigen.

Comment

Maar zeggen dat harddrugs geen gevaarte inhouden vind ik echt blind en naief...
                          is trouwens grappige zin^^

Je weet toch het verschil tussen een gevaar en een gevaarte,niet?

Comment

is trouwens grappige zin^^

Je weet toch het verschil tussen een gevaar en een gevaarte,niet?
                            alsof het boeit dat ik even in dialect schreef, kwam de boodschap van de zin over? Ja dacht het wel...

Comment

alsof het boeit dat ik even in dialect schreef, kwam de boodschap van de zin over? Ja dacht het wel...
                              Ja tuurlijk, sorry moest effe lache...

...maar "gevaarte" is geen dialect hoor?

Comment

Ja tuurlijk, sorry moest effe lache...

...maar "gevaarte" is geen dialect hoor?
                                hier wel hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X