Waar liggen jullie onder de zonnebank?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Was nog niet begonnen dit jaar,..maar wil ik wel ff van mijn sour-cream kleurjte af ik doe hier sundays

Comment

Ik ga eens per week of om de week naar Sunworld hier. De Sungate 9600 heeft er goede lampen en aan 12 minuten heb ik genoeg maar het is idd wel duur !

Comment

bij onze sportschool betaal je 4 euro voor een zonnebankt met 2 gezichtverbruiners en 8 euro voor 4 gezichtverbruiners voor 20 minuten lang. Veels te duur....

Comment

Is goedkoop voor 20 minuten zonnebanken hoor.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nou ik vind het echt veels te duur... in Ermelo een stukje verder op betaal je 55 euro voor een pasje en dan mag je een hele maand onbeperk zonnebanken... lol.

Comment

Als je 1 x in de week gaat is het meer als zat dan is 55euro wel erg duur kerel.
              Vaker is niet echt best voor je huid.
              Who's the Chef

Comment

@ Been

Pff vertel mij wat. Mijn schoonzusje gaat dagelijks een half uur en dat al jaren lang. Ze ziet eruit als een mummie!
                Zooooo droog! En dat bedoel ik in dit geval NIET positief!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Als een een kleurtje heb dan is 1x per 2 weken voor de kleur te behouden meer dan genoeg.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

In een zonnebankstudio, erg lekker maar wel een 10 tje per keer. Maar supersnel resultaat.
                    “Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.”

Comment

Thuis

Alleen niet vaak, eigelijk alleen maar voor ik een feestje heb of soms voordat ik uitga. Ik wil weleens bleek uitvallen als ik veel zuip dus daarmee verberg ik het een beetje
                      "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Verbaast me dat er zoveel mensen zijn die een zonnebankt thuis hebben staan, ik wil er ook een in huis halen alleen moet het dan wel gelijk in mijn kamer zetten.... lekker hoor.

Zo'n ding kost een fortuin! Veel rijke mensen hier?

Comment

Bij me ouders of lekker op het balkon liggen als de zon er is. Wordt gek genoeg heel snel bruin o.O

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                            Verbaast me dat er zoveel mensen zijn die een zonnebankt thuis hebben staan, ik wil er ook een in huis halen alleen moet het dan wel gelijk in mijn kamer zetten.... lekker hoor.

Zo'n ding kost een fortuin! Veel rijke mensen hier?
                            Wij hebben 'm van me tante gekregen toen ze ging verhuizen! Echt een oud ding, maar werkt wel!
                            Ik ga nu 2/3x per maand ofzo... Meestal voor het uitgaan eventjes
                            "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Ik ga zelf ook regelmatig naar de zonnebank, woon in Rotterdam en ben al een aantal verschillende studio's afgeweest.

Ik HAAT Sunday's omdat ik
                              1: Me altijd kapot zweet onder die banken van hun.
                              2: Na tien minuten vaak al zit af te tellen omdat ik door de hitte niet meer KAN! (slechte airco!!)
                              3: Ik altijd met een rooie kop er onder vandaan kom.. maar heb uiteindlijk wel een kleurtje...
                              4: er op veel gedeeltes witte plekken blijven, zoals tussen je zij en armen, zijkant benen en schouders...

Daarnaast heb ik ook wat particuliere bedrijfjes met hun banken getest en één zaak heeft mijn duidelijke voorkeur:

De banken van Sun&Skin (megasun) zijn ideaal!
                              1: De airco is zodanig goed dat je deze serieus een standje lager zet omdat je het net iets warmer wilt hebben! Daarbij komt er een heerlijk laagje nevel om de minuut over je lichaam heen.
                              2: Kom er onder vandaan, compleet relaxed, niet bezweet en met een normaal gebruind hoofd ipv een rooie kop.
                              3:Geen witte plekken doordat de banken helemaal afsluiten dus overal de uv straling komt. Er zitten zelfs aparte schouderbruiners op!
                              4: Ik kan er zo lang ik wil onder de zonnebank ZONDER te VERBRANDEN omdat ze een nieuw systeem hebben die je huidtype uitrekend en precies meet welke uv-sterkte je huid aan kan. Dus reduceert de lampsterkte zo dat je optimaal bruin wordt ipv rood!!! En terwijl ik daar lekker lig kan ik ook nog eens mijn MP3 of Ipod aansluiten!

Ideaal, helemaal verkocht gewoon! zou zo twee drie keer per week willen gaan maar ben al bruin genoeg en wil het bijhouden ipv bruiner worden...
                              Owjah ook heel BELANGRIJK: Ze zijn ook nog eens goedkoper dan Sundays!! en ik had al na één keer zonnen duidelijk resultaat!

je kan alle gegevens vinden op www.sun-skin.nl als je ook een keertje langs wilt.. wachten is ook helemaal niet van pas daarzo vergeleken bij sundays..... Owjah cremetjes enzo zijn er ook nog eens goedkoper en fijner voor de huid.. van fijiblend is het merk..

JE KAN ER OOK TERECHT VOOR
                              - vermagering
                              - huidversteviging
                              - borstlifting/borst versteviging
                              - acné, striae, litteken behandelingen
                              - Cellulitis behandeling
                              - gezichtverjonging
                              - proffesioneel zonnen (100% garantie op zo lang mogelijk zonnen zonder te verbranden!)

Comment

Werk je soms bij die zonnestudio? Je maakt er nogal reclame voor...
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X