Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
In Tilburg worden we op het moment doodgegooid met reclame borden die het hebben over een roller waarmee je wallen mee weg krijgt, zou speciaal voor mannen moeten zijn. Ik vergeet het alleen acuut omdat het mij niet interesseert, maar ik zal is opletten, morgen fiets ik er weer langs
Klopt...ik heb ze ook gezien. Vooral aan ringbaan oost, richting industrieterrein Loven, hangen er veel. Mij niet gezien. Mannen make-up...no way.
Klopt...ik heb ze ook gezien. Vooral aan ringbaan oost, richting industrieterrein Loven, hangen er veel. Mij niet gezien. Mannen make-up...no way.
Die roller is geen make-up he, dat is een transparante vloeistof die je erop rolt en verkoelt. Daanaast zitten er stofjes in die wallen helpen verdwijnen.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Die roller is geen make-up he, dat is een transparante vloeistof die je erop rolt en verkoelt. Daanaast zitten er stofjes in die wallen helpen verdwijnen.
Hey, zou jij nog even kunnen bevestigen welke het nu is? Ik zie erg veel verschillende producten.
Ok aangezien ik de eerst komende 4 weken niet meer in de stad kom kan ik dus nergens die roller gaan kopen. Ik wil het online bestellen maar kan het nergens vinden. Wil het graag deze week hebben.
wie helpt mij?
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment