Wallen / Blauwe Kringen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shredmaster View Post
    Foundation is make-up he, net een stapje te ver
    Cremetjes smeren is nog metro, maar make-up.

lkkr boeie als het werkt waarom niet.
    Mind is everything.

Comment

Zou dat spul uit het busje wel hetzelfde zijn als wat jij gebruikt Shredmaster? Die ik eerst liet zien zegmaar.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Bij de bodyshop hebben ze ook goed spul.....weet niet hoe het heet maar het heeft bij mij wel geholpen.
        de bodyshop? Heb je een linkje?

Comment

Originally posted by Tuladis View Post
          de bodyshop? Heb je een linkje?
          The Body Shop - De Passage, Den Haag

Is wereldwijd.

Zal vast wel een winkel bij jou in de buurt zitten. Even googlen....
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Silk View Post
            In Tilburg worden we op het moment doodgegooid met reclame borden die het hebben over een roller waarmee je wallen mee weg krijgt, zou speciaal voor mannen moeten zijn. Ik vergeet het alleen acuut omdat het mij niet interesseert, maar ik zal is opletten, morgen fiets ik er weer langs
            Klopt...ik heb ze ook gezien. Vooral aan ringbaan oost, richting industrieterrein Loven, hangen er veel. Mij niet gezien. Mannen make-up...no way.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ok ik heb nu het volgende gevonden.

https://secure.dokteronline.com/apot...c+Oog/415/1/1/

Dit zou dus moeten helpen.

Maar het is maar 15 mililiter, dus dan zou ik toch beter deze kunnen doen:
              L'oreal Men Expert Hydra Energetic Verzorgende Creme - De echte 24-uurs drogist

Is 50 ml en even duur.

Comment

ben wel is benieuwt of het gaat werken Want na een flinke avond gespaced te hebben heb ik ook wel zwarte kringen om me ogen..

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                  ben wel is benieuwt of het gaat werken Want na een flinke avond gespaced te hebben heb ik ook wel zwarte kringen om me ogen..
                  Als ik dit soort dingen lees begrijp ik echt nooit waarom jij klaagt over progressie m.b.t. fitness....
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

@tuladis, dat is inderdaad die roller ja.

@ophaler, same, ik gebruik soms nivea als ik een plek op mijn huid heb die is uitgedroogd, maar op de rest zit een taboe

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Klopt...ik heb ze ook gezien. Vooral aan ringbaan oost, richting industrieterrein Loven, hangen er veel. Mij niet gezien. Mannen make-up...no way.
                      Die roller is geen make-up he, dat is een transparante vloeistof die je erop rolt en verkoelt. Daanaast zitten er stofjes in die wallen helpen verdwijnen.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Ik heb geen ervaring met make-up, maar dat klinkt in mijn oren verdacht veel als make up

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                          Als ik dit soort dingen lees begrijp ik echt nooit waarom jij klaagt over progressie m.b.t. fitness....
                          haha dat is eerder ook een grote rede geweest, komt nog maar heel af en toe voor hoor

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            Die roller is geen make-up he, dat is een transparante vloeistof die je erop rolt en verkoelt. Daanaast zitten er stofjes in die wallen helpen verdwijnen.
                            Hey, zou jij nog even kunnen bevestigen welke het nu is? Ik zie erg veel verschillende producten.

Deze is goed denk je?
                            Drogisterij.net: Loreal Paris Men Expert Hydra Energetic Oog Creme

(ik vraag het aan jou want bij jou werkt het )

Comment

Eye Roller Hydra Energetic Men Expert van L?Oréal Paris
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Ok aangezien ik de eerst komende 4 weken niet meer in de stad kom kan ik dus nergens die roller gaan kopen. Ik wil het online bestellen maar kan het nergens vinden. Wil het graag deze week hebben.
                                wie helpt mij?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X