Zweten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tonic View Post
    Niks om over druk te maken, de één zweet harder als de ander.
    De één traint ook harder dan de ander.
    Dat is op mijn gym het geval, zeker als ik een raam open zet en die cardio en boekjeslezende zwakkelingen deze weer dicht doen.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      De één traint ook harder dan de ander.
      Dat is op mijn gym het geval, zeker als ik een raam open zet en die cardio en boekjeslezende zwakkelingen deze weer dicht doen.
      leest er iemand een boek tijdens trainen??
      als ik thuis train, met enkele vrienden is voor je het weet het hele raam bedampt, ondanks dat we de ruit nog open zetten.. En de temperatuur stijgt al snel met enkele graden.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

ik zweet vrij wijnig. hep wel alls ik pepaald voedsel heb gegeten dat ik zweet

Comment

Normaal, wel water drinken tijdens trainen!

Comment

Originally posted by vatoloco View Post
            ik zweet vrij wijnig. hep wel alls ik pepaald voedsel heb gegeten dat ik zweet

kipje bakken, uitschieten met de sambal oelek en ik zweet zelfs mijn 10 graden onder 0
            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Niks om je druk over te maken, ik zweet zelfs tussen mijn reet tijdens het trainen
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                Niks om je druk over te maken, ik zweet zelfs tussen mijn reet tijdens het trainen

Heb ik ook altijd.. als ik op een bankje zit en ik sta weer op zit je gewoon mijn reet op dat ding.

Een rasechte moslim zou dan zeggen dat het een inbruik op de privacy zou zijn en dat de bankjes vervangen moeten worden.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  Originally posted by gameface View Post
                  Heb ik ook altijd.. als ik op een bankje zit en ik sta weer op zit je gewoon mijn reet op dat ding.

Een rasechte moslim zou dan zeggen dat het een inbruik op de privacy zou zijn en dat de bankjes vervangen moeten worden.
                  Haha ik dacht dat ik de enige was Ook zon mooie natte streep op je broek zelf?
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

nog een stukje op internet gevonden:

De oorzaak

Waarom de een meer zweet dan de ander is niet altijd duidelijk. Verschillende oorzaken zijn: aanleg, grote lichamelijke inspanning, stress, angst, slechte conditie, koorts (bijvoorbeeld bij griep), een overactieve schildklier, een lage bloedsuikerspiegel, de menopauze of een afwijking van de zenuwen die bij de zweetregulatie betrokken zijn.

Goede hygiëne

Transpiratievocht is van nature geurloos, maar kan onaangenaam worden als het in contact komt met bacteriën, zoals die zich voordoen op de huid of in kleding. Daarom is een goede hygiëne van groot belang als je transpiratiegeurtjes wilt voorkomen.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                      Haha ik dacht dat ik de enige was Ook zon mooie natte streep op je broek zelf?
                      Ik voel het wel maar zie het niet.

Ik heb altijd een zwarte broek aan .

Comment

Originally posted by fit4free View Post
                        Heej Bodynetters

Altijd tijdens het trainen heb ik veel last van zweet op mijn rug

En als ik klaar ben met mijn krachtraining is heel mijn rug doorweekt
                        Ik train meestal in een t-shirt en een lange trainingsbroek
                        Als ik rond mij kijk in de zaal naar andere mensen zie ik amper dat mensen zo erg zweten, behalve degene die cardio doen.
                        Het rare vind ik dat het ook alleen op mijn rug is en een beetje onder mijn oksels

Het vaakst komt het wel voor als ik naar de fitness ga op de fiets, maar al ga ik met de auto dan heb ik het ook bijna altijd.

Moet ik meer rust tussen de oefeningen pakken of is dit zweten gezond?
                        Ik rook wel 8 sigaretten per dag en drink geen water tijdens de training wel ervoor en erna

Ik vind het niet heel erg maar ik wil er graag wel wat meer over weten en hoe dit bij jullie is.

Thx

zweet is echt erg. ik zou maar stoppen met trainen. straks ga je er nog aan dood,
                        Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Als je hard genoeg traint ga je vanzelf zweten

Comment

ik zweet ook erg.. vooral als ik een preworkout op heb, dan is het erger... toen ik begon met trainen paar jaar terug, zweette ik nooit.. hoelang ik nu sport, hoe meer ik zweet.. als ik kijk naar die grote gespierde gasten op de sportschool, zweten die niet... maar goed zoals jullie zeggen het zal wel verschillen per persoon!

Comment

je kunt misschien eens proberen een kort broekje (voetbal) te dragen. Ik zelf zweet altijd veel erger als ik een lange broek aan heb (ook op mijn UB)

Comment

Ik zweet ook snel, en nu ik een beetje ziek ben druipt het echt met een een drupper om de 3 sec van m`n gezicht af.. Smerig, maar kan er niks aan doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X