Ik zou sowieso al geen AS gebruiken....
Puisten? > door eiwitten?
Collapse
X
-
handige dingen staan er hier. Ik zelf denk ook eigenlijk wel dat ik meer puisten krijg van veel eiwit :$. Ik zie ze toch echt verschijnen hihi. Maar dit ga ik tegen door mijn lichaam goed te reinigen en veel in de sauna te gaan1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115
Comment
-
Originally posted by zatilla View Posthandige dingen staan er hier. Ik zelf denk ook eigenlijk wel dat ik meer puisten krijg van veel eiwit :$. Ik zie ze toch echt verschijnen hihi. Maar dit ga ik tegen door mijn lichaam goed te reinigen en veel in de sauna te gaan
Evenals daarna gelijk douchen met zeep. Beter eerst een koude douche zodat je porieen klein worden.
Comment
-
Originally posted by josh View PostHallo mensen.
Ik heb al jaren last van puistjes in mijn gezicht. verder heb ik nergens puisten. ik heb verschillende keren een kuur gehad bij de huisarts wel 3 a 4 keer van zalfjes tot tabletten. dit hielp allemaal niks. Nou is het zo dat acne niet wordt veroorzaakt door de voeding dat is feitelijk bewezen. ( ik eet overigens best gezond.) Ik ben voor 3 maanden terug naar de dokter gegaan en gezegd dat het zo niet meer langer kan. Ik heb gevraagd voor verwijskaart voor dermatoloog in het ziekenhuis. die wilde dat ik roaccutane ging slikken hier was ik erg sceptisch over omdat het echt een paardenmiddel is. Ik heb toch besloten aan de Roaccutane te gaan. Ik moet elke 4 weken langs voor bloedonderzoek. dit is nu de 3de maand dat ik ben het slikken en geloof me het is al een stuk beter, ik moet overigens nog 6 maanden en 2 weken roaccutane slikken. het is zo dat ik wel wat last heb van bijwerkingen zoals erg droge huid, vaak een spontane bloedneus en waanzinnig droge lippen waarvoor ik vaseline kan blijven smeren maar het toch binnen no time weer droog wordt. maar het is het waard, het is gewoon zo dat roaccutane het middel is echt acne dat ook echt werkt maar veel mensen willen het niet doordat het echt troep is. IK was bereid te slikken en ben blij dat ik het slik ik heb dadelijk wel een gave huid. Ik loop nu al stukken zelfverzekerd rond en dat is het al waard laat staan over een half jaar. geloof me zet door!!! het werkt!!!!.
Veel mensen willen roaccutane maar moeten wachten in verband met hoe ernstig je acne is en of je al wat hebt gehad want je moet eerst andere kuren hebben gehad voordat je aan roaccutane mag beginnen want het is geen zacht spul
Als iemand hiermee ervaring heeft laat me dan alsjeblieft iets weten en als je vragen hebt wil ik die graag beandwoorden. overigens ben ik geen expert maar wil ik jullie toch helpen!
groetjes Josh!
hielp idd goed alleen enorme rotzooi
me huid droogde uit en me lippen
waren extreem uitgedroogt
nadeel is dat de puistjes snel weg gaan
waardoor het littenkens worden,Chaka Chaka Boy
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostMocht je ze op je rug krijgen, pas dan wel op in de sauna. Doe je dan een handdoek over je rug, lig je, of leun je tegen de muur, dan is dat niet goed. Dan kan het zweet met talg er niet uit, en verstop je ze alleen maar.
Evenals daarna gelijk douchen met zeep. Beter eerst een koude douche zodat je porieen klein worden.
Ja hier hield ik al rekening mee. Op een indirecte manier, ik zit altijd gewoon rechtop in de sauna, zodat alles lekker kan zweten. Dan als ik eenmaal na een minuutje of 8 zweet, dan veeg ik alles een beetje ruw weg met mijn handdoek. Dan na een totaal van 15 min eruit, 6 min ofso even lekker relaxten op een stoeletje en daarna als mijn lichaam is afgekoeld, douchen .
Jij werkt in een sauna oid? =p hihi
tnx1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115
Comment
-
Eeh!
sinds kort heb ik een voedingsschema gekregen van mij sportschool. ik eet nu veel dingen met eiwitten erin. Ik zelf had al last van acne hiervoor heb ik ook zalfjes van de dokter gekrgen. Maar het lijkt wel nu ik meer eiwitten eet het erger word. misschien zie ik het ook zo omdat mensen het zeggen dat het kan komen van eiwitten en ga ik er teveel opletten.
Dit is wat ik eet op 1 dag--
Brinta + Magere yoghurt
2 Stuks fruit
6 botherammen met kaas/kipfilet
komkommer,tomaat,paprika.
1 blikje tonijn in water, 1 glas melk & 2 gekoote eieren(zonder ei geel)
Avondeten varrierend.
Franse magere kwark.
wil iemand mij graag meer informatie geven of het hierdoor kan komen dat het (lijkt) toe te nemen
Comment
-
Eiwitten zorgen wel degelijk voor puisten
Mijn gymleraar heeft een eigen bedrijf in gezonde voedingsmiddelen. Hij weet ook enorm veel over gezonde dingen en ziet er zelf ook erg gezond uit. Hij heeft mij eens aangeraden om minder eiwitten te eten en dat helpt zeer zeker!!!!. Vorige week heb ik bijna elke dag een pizza op en nu zit ik weer onder de bulten.
PS Koop nooit van die rommel van clerasil(of hoe je dat ook schrijft:P) dit helpt voor geen meter omdat er alcohol in zit dit zorgt ervoor dat de puisten op een argressive manier verweiderd worden. Hierdoor krijg je alleen maar meer puisten terug .....
Voordat je iets koopt eerst kijken of er alcohol in zit, reinigingscel werkt overigens wel maar het gaat niet allemaal weg
TIP graag hier neer zetten .,,, zit al heel lang met die krengen en ik wil er weleens vanaf
MvgNever Never Never Give Up !!!
Comment
-
Originally posted by Fightmachine View PostEiwitten zorgen wel degelijk voor puisten
Mijn gymleraar heeft een eigen bedrijf in gezonde voedingsmiddelen. Hij weet ook enorm veel over gezonde dingen en ziet er zelf ook erg gezond uit. Hij heeft mij eens aangeraden om minder eiwitten te eten en dat helpt zeer zeker!!!!. Vorige week heb ik bijna elke dag een pizza op en nu zit ik weer onder de bulten.
Ik zie de link tussen de eerste twee dikgedrukte cursieve tekstjes en het derde niet..."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Fightmachine View PostPS Koop nooit van die rommel van clerasil(of hoe je dat ook schrijft:P) dit helpt voor geen meter omdat er alcohol in zit dit zorgt ervoor dat de puisten op een argressive manier verweiderd worden. Hierdoor krijg je alleen maar meer puisten terug .....
Kijk eerst waarom je puisten krijgt. Pas dan kan je kijken wat werkt. Zo is het bij mij drama als ik zenuwachtig ben, enorm loop te stressen of paar dagen slaaptekort heb. Het heeft bij mij dus weinig zin als ik bv eiwitten zou verminderen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment