tennisarm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dank jullie allemaal voor de medeleven en goede tips.
    Ik was een paar dagen in Nijmegen (sanadome) ff relexen. Bij de fysio heb ik eerst een aantal behamdelingen gehad op mijn arm , maar dat hielp niet veel.
    Optie was de rug bij de 6 of 7 de wervel zou een blokade kunnen zitten.
    Dus dat wert losgekneed en het kraakte . Daarna de stroom erop voor een goed doorbloeding. En het geeft wat verlichting in mijn arm. Ik zit nu 3 dagen zonder pijnstillers met een ontstekende wewrking , jewel de diclofanac.
    Toen ik in het kuur
    hotel zat zat ik regelmatig in het water met een harde waterstraal mijn rug en arn te maseren . En de heledag totaal geen pijn gehad. Maar ja nu weer thuis en de pijn komt er weer. Het vervelende is dat de zorgverzekeraar de aantal behandelingen van 27 naar 9 terug heeeft gegooit begin dit jaar. Dat was nog in opspraak bij radar. Ik heb er al 9 gehad en omdat ik er toch wel verlichting van heb ga ik ermee door. Ook verwacht ik deze week mijn voedings sups Magnesium zink vit B complex 100mg. Dat heeft ook een gunstige werking op je spier en aanhechtingen. En ik ga zeker die oefeningen doen die bruce plaatste. Overgens heb ik zeker een jaar of 10 geleden ook een ontsteking gehad en met injecties laten behandelen dat hielp wel maar altijd een rest pijn van over gehouden. Door die injecties de corisol lost het eiwit op en aangezien je pezen en spier uit eiwit bestaan is het niet verstandig omdat te doen. Als het over is moet ik zeker wel opletten met trainen . Het lijkt me dat ik beter niet te zwaar moet gaan .
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Diclofenac is geen spierverslapper bro. Geen dingen door elkaar gaan gooien. En hydrocortison is inderdaad niet echt goed voor je, maar reken maar dat je daarmee ontstekingen in de kiem smoort.

lazer op met je moeilijke sites. ik ben maar een boer uut n durp ja. ik kreeg van dokter diclofenac als spierverslapper. dus tis een spierverslapper. ghehe. btw: ik zie rechts een naakt wijf op een plaatje. dus ik ga ff rukken

succes, Kees. als je het goed doet ben je er zo klaar mee. ik was er meteen vanaf. na meer dan half jaar kutten
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Was de dokter dronken bruce? Diazepan is een spierverslapper.
        De dokter heeft een boer genaaid
        Heb je zeker dat plaatje met dat naakte wijf van je dokter gekregen om je spieroefeningen uit te breiden.
        Zaterdag mijn laatste fysio nemen als ik deze week te weinig vorderingen maak. Dan maar meer naar de dokter.

Comment

Ik ben nu bezig met extra sups te nemen . De vit B alles is 100mg en magnesium met extra zink. Ook vanuit korea speciale plakkers laten komen tegen ontstekingen. Dat zijn een soort grote pleisters met ontstekings remmende werking. De fisyo heeft verwezen naar de huisarts. Maar daar wacht ik ff mee. Eerst kijken of ik reageer op deze methode.

Comment

Koreaanse onstekingsremmende pleisters klinken mij niet zo lekker in de oren, weet je ook wat de werkzame stof is?

En nu je "pleisters" zegt, ik heb ook magneetpleisters gebruikt. De theorie is, dat je hiermee plaatselijk de doorbloeding verhoogt (en dus de afvoer van afvalstoffen) doordat het ijzer uit je bloed, in de richting van de pleisters wil. Of dat echt zo zwart-wit werkt, daar kun je over discussieren, maar je voelt het wel goed als je zo'n ding plakt.
            Life's what you make it!

Comment

Originally posted by sis View Post
              Koreaanse onstekingsremmende pleisters klinken mij niet zo lekker in de oren, weet je ook wat de werkzame stof is?

En nu je "pleisters" zegt, ik heb ook magneetpleisters gebruikt. De theorie is, dat je hiermee plaatselijk de doorbloeding verhoogt (en dus de afvoer van afvalstoffen) doordat het ijzer uit je bloed, in de richting van de pleisters wil. Of dat echt zo zwart-wit werkt, daar kun je over discussieren, maar je voelt het wel goed als je zo'n ding plakt.
              Sis ik ga regelmatig naar Korea en de medische wereld loopt voor daar.
              Ik ben in ziekenhuizen geweest en ooglaserkliniqen en het erg modern.
              Weet je dat er veel technieken daar vandaan komen? Nee ik heb meer vertrouwen in de pleisters dan injecteren. Magneetpleisters zit tussen je oren. die doen geen moer. Het ijzer in je bloed die de magneten beinvloed? hahahha onzin. Nee dat zit echt tussen je oren. Weet je dat er medicijnen bestaan die in een gel of pasta op je huid kan smeren? Dus ook in een soort pleister die het langzaan afgeeft in je huid?

Comment

Uiteraard weet ik dat, en de opname vanuit die Koreaanse pleisters vindt ook plaats via je huid. Vandaar dat ik me afvroeg wat de werkzame stof is.

Zoals je zegt, is er ook gel van bijvoorbeeld ibuprofen. Het aanbrengen op de huid is 1 van de manieren van "innemen" van de werkzame stof. Voltaren (diclofenac) heeft dacht ik ook een gel of creme vorm.
                Life's what you make it!

Comment

Uiteraard weet ik dat, en de opname vanuit die Koreaanse pleisters vindt ook plaats via je huid. Vandaar dat ik me afvroeg wat de werkzame stof is.

Zoals je zegt, is er ook gel van bijvoorbeeld ibuprofen. Het aanbrengen op de huid is 1 van de manieren van "innemen" van de werkzame stof. Voltaren (diclofenac) heeft dacht ik ook een gel of creme vorm.
                  Ik zal het uitzoeken wat er in zit. Zal het laten vertalen voorzover het mogenlijk is.

Comment

Vandaag me ziek gemeld. Ik moet rust houden en mijn arm niet meer belasten. De injecties heb ik dus nog niet. Ik ga traumeel proberen.
                    ( ff google ) Home - -Heel Biologische Geneesmiddelen B.V. Ik het zelf injecteren .

Comment

Wat ik nog niet in je topic heb gezien, is het aanbrengen van een tape, waarbij een verdikking op de gekwetste plek zit. Sommige mensen komen er op die manier vanaf.

Bestaat trouwens ook een brace voor:

Life's what you make it!

Comment

Wat ik nog niet in je topic heb gezien, is het aanbrengen van een tape, waarbij een verdikking op de gekwetste plek zit. Sommige mensen komen er op die manier vanaf.

Klopt helemaal sis. Dat komt omdat na onderzoek voor mij een brace geen optie is. Helaas maar waar.

Comment

Brace is bull,je verlegd de belasting naar je voorarm,een belasting waar de voorarm niet voor dient.Op zich krijg je dan daar problemen.
                          Allemaal goed voor mensen die bitter weinig fysieke arbeid leveren.
                          getting back in shape...

Comment

Niet iedereen die een tennisarm krijgt, is ook een sporter. Het ontzien van de aanhechting kan helpen. Ik ken in ieder geval 2 personen die op die manier geholpen zijn, 1 is er vanaf (traint 2x per week recreatief teamsport en bodypump), 1 heeft verlichting van de klachten (traint een paar keer spinning) en vooralsnog geen last van andere delen van de arm. Maar ja, zoveel mensen, zoveel behandelingen.
                            Life's what you make it!

Comment

Vandaag mijn 2 de injectie van traumeel gezet. Ik heb 30 ampullen gekocht.
                              Arm krijgt nu wat rust. Er wordt nu ook gekeken of er verband staat met met ongeval die ik 2,5 jaar geleden heb gehad ,doot de arbo. Maar ik weet dat het een opzich zelf staand feit is. Een brace kan bij zulke gevallen idd helpen.
                              Jammer dat het bij mij niet van toepassing is.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                                diclofenac is een spierverslapper ellendeling. en hydrocortison is fokking slecht voor je. wat een waardeloze kennis van zaken heb jij, ventje.

ghehe

link moet zijn: tenniselleboog.nl, de tenniselleboog-site voor een effectieve behandeling oefeningen ofzo

e ziet links de oefeningen. in een rijtje

Zeg, even een enorme bump...........ga die eerste oefening zeker eens proberen, ik heb namelijk zeer groot vertrouwen in onze Bruce!
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X