Hcg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hcg

Hey BNers,

Ik zal even snel mijn situatie voorleggen. Sinds 9 maanden voel ik me kwalitatief uitermate teleurstellend, heb ik geen motivatie meer, last van erectiestoornissen en geen libido, terwijl dat vroeger wel anders was Gezien de symptomen dacht ik dat het lag aan mijn testosteron. Ik heb toen een bloedonderzoek laten doen bij een uroloog, en de uitslag was als volgt: Testosteron 12.5, LH 2.2 & FSH 4.1. De uroloog zei dat hij niet gaat behandelen als de T boven de 12 zit. Hij ontkent niet dat de waarden erg laag zijn voor een 23-jarige, maar hij wil me gewoon niet behandelen. Op aandringen heb ik toen nog een bloedonderzoek gehad, maar die waarden waren niet veel hoger dan de vorige keer, dus ik werd weer naar huis gestuurd. Ik ben toen nog naar een endocrinoloog gegaan, maar ook hij wilde er niet aan meewerken.

Na wat onderzoek op internet heb ik contact gelegd met een gast die precies hetzelfde heeft als ik, met vergelijkbare bloedwaarden. Zijn endocrinoloog heeft hem een paar maanden geleden HCG voorgeschreven, en sindsdien gaat het stukken beter met hem (jammer dat hij aan de andere kant van de wereld woont, anders was ik ook naar die endo gegaan). Die 9 maanden waren echt een hel, dus ik wil ook HCG gaan proberen. Het liefst zou ik naar de apotheek lopen en het daar afhalen, maar het is jammer genoeg alleen op recept verkrijgbaar. Ik heb gelezen dat er op internet veel nep HCG wordt aangeboden, aangezien sommigen het als dieet gebruiken en veel mensen er dus aan willen verdienen. Hoe veilig is het om dat spul via internet te bestellen?

Ik denk dat niemand je daar antwoord op kan geven.

Als iedereen zegt dat het veilig is dan krijg je waarschijnlijk rotzooi en als iedereen zegt dat je het beter niet kan doen dan krijg je waarschijnlijk prima HCG.

Ik zou verder ook niet op eigen houtje gaan klooien aan je testosteronspiegel. Hoe wanhopig je misschien ook bent en misschien dit als laatste redmiddel ziet zou ik toch echt zorgen dat je onder medisch toezicht staat. Misschien kun je je HCG idee eens voorleggen aan je huisarts, het enige wat hij kan doen is je helpen. Misschien beseft hij dan wel hoe erg jij er mee zit.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

als je gekuurd hebt oid. kijken of bij je vorige dealer wat kan fixen. verder is het wel wat lastig verhaal

Comment

HCG, mwah. Zou dan eerder HMG nemen, dan houd je alle cellen op peil, zowel de sertoli als de leydig cellen, en niet alleen de leydigcellen.

Denk overigens dat je dan na enige tijd toch aan zult lopen tegen normalisatie door ongevoeligere receptoren en/of verhoging van je oestrogeen (en daarmee ook SHBG) door aromatase.

Denk dat het beste nog nolvadex is (eventueel in combinatie met een AI in een lichte dosis), maar dit is puur speculatie. Ga gewoon zagen bij de dokter, dat hij het niet hoeft voor te schrijven, prima, maar antwoord op deze vragen mag je wel verlangen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X