liesbreuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• liesbreuk

na mezelf nu een aantal maanden alleen op kracht te richten, net bij de dokter te horen gekregen dat ik een liesbreuk heb.
    volgende week operatie k*t zooi!

iemand hier ervaring mee en hoelang kan ik dan geen krachttraining doen?

Originally posted by fitfreak View Post
    na mezelf nu een aantal maanden alleen op kracht te richten, net bij de dokter te horen gekregen dat ik een liesbreuk heb.
    volgende week operatie k*t zooi!

iemand hier ervaring mee en hoelang kan ik dan geen krachttraining doen?
    Sterkte...

Ik zou zeker je rust pakken...

Liesbreuk is erg pijnlijk en vooral ook niet lachen na de operatie...doet erg pijn namelijk..

Comment

Aiiii

Niet om je zenuwachtig te maken maar een liesbreuk is wel een hele vervelende "blessure". Dacht een tijd geleden dat ik er zelf ook 1 had, dus heb er vrij veel over opgezocht. Ze zijn tegenwoordig wel een stuk vaardiger geworden in het repareren van de breuk maar het schijnt dat het een gevoelig plekje blijft.

Veel succes bij de operatie!
      There are no shortcuts to any place worth going
      178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Dat is fucked,

Ik zou nu niet focussen op hersteltijd, en wat ze precies gaan doen.
        De een is de hersteltijd korter als de ander, laat het op je afkomen en leef er gewoon niet naartoe, deal with it dat je voorlopig geen KT meer kan doen. Als je je daar wel druk omgaat maken wordt w alleeb maar depressief, er is meer dan KT. En hoe minder je op de hersteltijd gaat letten hoe sneller het voorbij is.

De doktoren zal er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer op de been te krijgen.

Veel succes.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

zo oe das echt klote ik wens je veel sterkte toe.

Comment

ja ik moet me dr dan maar bij neerleggen dat ik even niet kan trainen maarja zodra ik weer kan ga ik knallen als nooit tevoren!

Comment

Wie weet kun je in de tussentijd wel andere dingen doen die zorgen dat je lichaam enigzins op peil blijft? Een goed voedingsschema kan natuurlijk vrijwel altijd, en wie weet mag je ook wel bepaalde vormen van bewegen blijven doen. Wandelen, fietsen en zwemmen mag vrijwel iedereen, vraag het nog eens na bij je arts.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                Wie weet kun je in de tussentijd wel andere dingen doen die zorgen dat je lichaam enigzins op peil blijft? Een goed voedingsschema kan natuurlijk vrijwel altijd, en wie weet mag je ook wel bepaalde vormen van bewegen blijven doen. Wandelen, fietsen en zwemmen mag vrijwel iedereen, vraag het nog eens na bij je arts.
                Niet na een liesbreuk...

Ik spreek uit ervaring...

Comment

Jammer dat je ook zoiets hebt meegemaakt, lijkt me erg rot. Daarom zei ik ook: vraag na bij je arts.

Dan komt het inderdaad op voeding aan: zorgen dat je genoeg bouwstoffen binnenkrijgt maar niet "genoeg" om in vet te gaan stijgen. Wat denken jullie, is in dit geval een cut aan te raden? Dat je gaat bezuinigen op koolhydraten zodat je niet te veel calorieën binnenkrijgt maar wel genoeg bouwstoffen hebt?
                  Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Hoe heb je dit precies voorgehad?

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                      Jammer dat je ook zoiets hebt meegemaakt, lijkt me erg rot. Daarom zei ik ook: vraag na bij je arts.

Dan komt het inderdaad op voeding aan: zorgen dat je genoeg bouwstoffen binnenkrijgt maar niet "genoeg" om in vet te gaan stijgen. Wat denken jullie, is in dit geval een cut aan te raden? Dat je gaat bezuinigen op koolhydraten zodat je niet te veel calorieën binnenkrijgt maar wel genoeg bouwstoffen hebt?
                      gewoon op onderhoud...

Comment

Ben zelf 3 x geopereerd. Enige wat mij verteld werd is dat ik niets moest gaan tillen en mezelf niet moest inspannen. Ik zou zeggen wacht het uit en ga verder met trainen, als je nog spieren hebt blijven ze wel in standby-mode en je krijgt ze snel terug als je weer gaat trainen.

Comment

ik denk dat ik in de tussen tijd maar gewoon wat minder koolhydraten tot me neem en wat meer eiwitten
                          @tigermuscle, wanneer en hoe is het bij jou gekomen?
                          bij mij voelde ik de pijn pas tijdens het deadliften

Comment

Originally posted by fitfreak View Post
                            ik denk dat ik in de tussen tijd maar gewoon wat minder koolhydraten tot me neem en wat meer eiwitten
                            @tigermuscle, wanneer en hoe is het bij jou gekomen?
                            bij mij voelde ik de pijn pas tijdens het deadliften
                            Goede beslissing qua voeding...

Hoe lang heb je al een liesbreuk nu?

Ik heb er veel te lang mee rond gelopen tot ik het aan mijn moeder liet zien en die schrok heel erg..ik had een halve tennisbal op mijn lies al toen..

Ik ben ook met spoed geopereerd paar dagen erna...

Ik heb geen flauw idee hoe ik eraan gekomen ben toen..

Liesbreuk is een echte mannen kwaal en is gewoon een zwakke plek..
                            Net als een zwakke plek in een buiten band van een fiets...de binnenband druk zicht door de zwakke plek heen en vormt een bobbel..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X